id skali | nr elementu | pytanie | kryteria oceny | id pseudokryterium | opis pseudokryterium | skrót skali |
---|---|---|---|---|---|---|
819 | 489 | 603 | 603 | |||
819 | 490 | 604 | 604 | |||
819 | 491 | 605 | 605 | |||
819 | 492 | 606 | 606 | |||
819 | 493 | 607 | 607 | |||
819 | 494 | 608 | 608 | |||
819 | 495 | 609 | 609 | |||
819 | 496 | 610 | 610 | |||
819 | 497 | 611 | 611 | |||
819 | 498 | 612 | 612 | |||
819 | 499 | 613 | 613 | |||
819 | 500 | 614 | 614 | |||
819 | 501 | 615 | 615 | |||
819 | 502 | 616 | 616 | |||
819 | 503 | 617 | 617 | |||
819 | 504 | 618 | 618 | |||
819 | 505 | 619 | 619 | |||
819 | 506 | 620 | 620 | |||
819 | 507 | 621 | 621 | |||
819 | 508 | 622 | 622 | |||
819 | 509 | 623 | 623 | |||
819 | 510 | 624 | 624 | |||
819 | 511 | 625 | 625 | |||
819 | 512 | 626 | 626 | |||
819 | 513 | 627 | 627 | |||
819 | 514 | 628, 628, 628 | 628, 629, 630 | 54 | egzamin gimnazjalny; matematyczno-przyrodnicza; 2003; 26; * | |
819 | 515 | 631, 631 | 631, 632 | 55 | egzamin gimnazjalny; matematyczno-przyrodnicza; 2003; 27; * | |
819 | 516 | 633 | 633 | |||
819 | 517 | 634, 634 | 634, 635 | 56 | egzamin gimnazjalny; matematyczno-przyrodnicza; 2003; 29; * | |
819 | 518 | 636, 636 | 636, 637 | 57 | egzamin gimnazjalny; matematyczno-przyrodnicza; 2003; 30; * | |
819 | 519 | 638, 638, 638 | 638, 639, 640 | 58 | egzamin gimnazjalny; matematyczno-przyrodnicza; 2003; 31; * | |
819 | 520 | 641, 641, 641, 641, 641 | 641, 642, 643, 644, 645 | 59 | egzamin gimnazjalny; matematyczno-przyrodnicza; 2003; 32; * | |
819 | 521 | 646, 646, 646, 646, 646 | 646, 647, 648, 649, 650 | 60 | egzamin gimnazjalny; matematyczno-przyrodnicza; 2003; 33; * | |
819 | 522 | 651, 651 | 651, 652 | 61 | egzamin gimnazjalny; matematyczno-przyrodnicza; 2003; 34; * |