sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 999 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
998 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;04 | docx html | docx html |
999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1289 | 2011-04-13 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-?-112 | tak | nie dotyczy | ||||
871 | 2011-04-13 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-112 | tak | doc pdf | nie dotyczy | A | ||
872 | 2011-04-13 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-112 | tak | nie dotyczy | D |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
23 | ewd | ewd;gm;2011 | 37 | pokaż (3)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
848 | ewd | ewd;gm_r;2011 | 46 | pokaż (3)
| pokaż (0)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1012 | ewd | ewd;gmR;2011 | 46 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
313 | ktt | ktt;1157 | 25 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
328 | ktt | ktt;1172 | 25 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
355 | ktt | ktt;1225 | 35 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
356 | ktt | ktt;1226 | 35 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
363 | ktt | ktt;1233 | 34 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
364 | ktt | ktt;1234 | 34 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
371 | ktt | ktt;1241 | 33 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
372 | ktt | ktt;1242 | 33 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
375 | ktt | ktt;1245 | 34 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
376 | ktt | ktt;1246 | 34 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
258 | ktt | ktt;871 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
259 | ktt | ktt;872 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1136 | ktt | ktt;GM-?-112;ewd | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
855 | zrównywanie | paou;gm;2002-2013 | 522 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
827 | zrównywanie | paou;gm;2011 | 38 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
313 ktt ktt;1157 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,86 | 0,57 | 0,46 | 0,52 | 0,50 | 0,50 | 0,43 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
328 ktt ktt;1172 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,85 | 0,53 | 0,47 | 0,53 | 0,50 | 0,50 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
355 ktt ktt;1225 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,90 | 0,55 | 0,44 | 0,48 | 0,50 | 0,50 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
356 ktt ktt;1226 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,90 | 0,58 | 0,42 | 0,46 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
363 ktt ktt;1233 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,88 | 0,70 | 0,28 | 0,32 | 0,46 | 0,46 | 0,30 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
364 ktt ktt;1234 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,88 | 0,68 | 0,41 | 0,44 | 0,47 | 0,47 | 0,32 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
371 ktt ktt;1241 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,89 | 0,73 | 0,29 | 0,33 | 0,45 | 0,45 | 0,27 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
372 ktt ktt;1242 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,89 | 0,74 | 0,37 | 0,40 | 0,44 | 0,44 | 0,26 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
375 ktt ktt;1245 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,90 | 0,75 | 0,40 | 0,43 | 0,43 | 0,43 | 0,25 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
376 ktt ktt;1246 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,90 | 0,70 | 0,41 | 0,44 | 0,46 | 0,46 | 0,30 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
258 ktt ktt;871 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,90 | 0,44 | 0,42 | 0,46 | 0,50 | 0,50 | 0,56 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
259 ktt ktt;872 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 0,90 | 0,45 | 0,42 | 0,47 | 0,50 | 0,50 | 0,55 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
23 ewd ewd;gm;2011 | 3 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 1,07 | 0,20 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1012 ewd ewd;gmR;2011 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;gmR;2011 | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 1,09 | 0,18 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
855 zrównywanie paou;gm;2002-2013 | 21003 2015-05-06 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 1,28 | 0,21 | 0,06 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
827 zrównywanie paou;gm;2011 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 999 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2011;05 | 999 | 1,30 | 0,07 | 0,36 |