sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 965 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1287 | 2010-04-28 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-?-102 | tak | nie dotyczy | ||||
867 | 2010-04-28 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-102 | tak | doc pdf | nie dotyczy | D | ||
868 | 2010-04-28 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-102 | tak | nie dotyczy | C |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
22 | ewd | ewd;gm;2010 | 35 | pokaż (3)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
847 | ewd | ewd;gm_r;2010 | 48 | pokaż (3)
| pokaż (0)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1010 | ewd | ewd;gmR;2010 | 48 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
302 | ktt | ktt;1146 | 51 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
306 | ktt | ktt;1150 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
309 | ktt | ktt;1153 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
317 | ktt | ktt;1161 | 51 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
321 | ktt | ktt;1165 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
324 | ktt | ktt;1168 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
256 | ktt | ktt;867 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
257 | ktt | ktt;868 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1135 | ktt | ktt;GM-?-102;ewd | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
855 | zrównywanie | paou;gm;2002-2013 | 522 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
826 | zrównywanie | paou;gm;2010 | 39 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
302 ktt ktt;1146 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 0,95 | 0,59 | 0,53 | 0,55 | 0,49 | 0,49 | 0,41 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
306 ktt ktt;1150 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 0,93 | 0,64 | 0,47 | 0,51 | 0,48 | 0,48 | 0,36 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
309 ktt ktt;1153 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 0,93 | 0,60 | 0,54 | 0,57 | 0,49 | 0,49 | 0,40 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
317 ktt ktt;1161 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 0,95 | 0,62 | 0,55 | 0,57 | 0,49 | 0,49 | 0,38 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
321 ktt ktt;1165 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 0,93 | 0,62 | 0,57 | 0,61 | 0,49 | 0,49 | 0,38 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
324 ktt ktt;1168 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 0,93 | 0,68 | 0,44 | 0,48 | 0,47 | 0,47 | 0,32 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
256 ktt ktt;867 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 0,90 | 0,62 | 0,48 | 0,52 | 0,48 | 0,48 | 0,38 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
257 ktt ktt;868 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 0,90 | 0,67 | 0,43 | 0,47 | 0,47 | 0,47 | 0,33 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
22 ewd ewd;gm;2010 | 3 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 1,35 | -0,64 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1010 ewd ewd;gmR;2010 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;gmR;2010 | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 1,11 | -0,73 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
855 zrównywanie paou;gm;2002-2013 | 21003 2015-05-06 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 2,32 | -0,04 | 0,29 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
826 zrównywanie paou;gm;2010 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 965 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2010;19 | 965 | 2,21 | -0,00 | 0,29 |