sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1_1 | 96 | 1 | 0; 1 | |
1_2 | 97 | 1 | 0; 1 | ||
2 | 98 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 99 | 1 | 0; 1 | ||
4 | 100 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
716 | 2002-05-14 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-021 | nie | doc pdf | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
329 | ktt | ktt;1196 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
340 | ktt | ktt;1207 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
176 | ktt | ktt;716 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
806 | zrównywanie | paou;gh;2002 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (2)
| pokaż (2)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
329 ktt ktt;1196 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 96 | 0,90 | 0,52 | 0,32 | 0,37 | 0,50 | 0,50 | 0,48 | |
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 97 | 0,90 | 0,90 | 0,43 | 0,46 | 0,30 | 0,30 | 0,10 | |||
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 98 | 0,90 | 0,89 | 0,40 | 0,43 | 0,32 | 0,32 | 0,11 | |||
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 99 | 0,89 | 0,35 | 0,45 | 0,49 | 0,48 | 0,48 | 0,65 | |||
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 100 | 0,90 | 0,38 | 0,41 | 0,46 | 0,49 | 0,49 | 0,62 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
340 ktt ktt;1207 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 96 | 0,90 | 0,52 | 0,34 | 0,38 | 0,50 | 0,50 | 0,48 | |
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 97 | 0,90 | 0,83 | 0,37 | 0,41 | 0,37 | 0,37 | 0,17 | |||
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 98 | 0,90 | 0,83 | 0,42 | 0,46 | 0,37 | 0,37 | 0,17 | |||
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 99 | 0,90 | 0,37 | 0,49 | 0,53 | 0,48 | 0,48 | 0,63 | |||
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 100 | 0,90 | 0,41 | 0,37 | 0,41 | 0,49 | 0,49 | 0,59 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
176 ktt ktt;716 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 96 | 0,89 | 0,64 | 0,36 | 0,41 | 0,48 | 0,48 | 0,36 | |
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 97 | 0,89 | 0,86 | 0,34 | 0,37 | 0,35 | 0,35 | 0,14 | |||
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 98 | 0,89 | 0,84 | 0,40 | 0,43 | 0,37 | 0,37 | 0,16 | |||
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 99 | 0,89 | 0,29 | 0,36 | 0,41 | 0,46 | 0,46 | 0,71 | |||
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 100 | 0,89 | 0,35 | 0,34 | 0,38 | 0,48 | 0,48 | 0,65 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
806 zrównywanie paou;gh;2002 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 96, 97 | 118 | 1,05 | -2,49 | -0,39 | ||||||
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 98, 99, 100 | 170 | 1,33 | -1,89 | 0,22 | 1,69 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 96, 97 | 118 | 1,10 | -2,34 | -0,33 | ||||||
96 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;28 | 98, 99, 100 | 170 | 1,40 | -1,77 | 0,25 | 1,64 |