sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1 | 928 | 1 | 0; 1 | |
2 | 929 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 930 | 1 | 0; 1 | ||
4 | 931 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1285 | 2009-04-23 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-?-092 | tak | kryterialny | ||||
753 | 2009-04-23 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-092 | nie | doc pdf | kryterialny | |||
863 | 2009-04-23 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-092 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
754 | 2009-04-23 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-092 | nie | kryterialny | ||||
864 | 2009-04-23 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-092 | tak | kryterialny | ||||
1220 | 2009-04-23 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-092 | nie | kryterialny | ||||
1219 | 2009-04-23 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-092 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21 | ewd | ewd;gm;2009 | 39 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
846 | ewd | ewd;gm_r;2009 | 50 | pokaż (4)
| pokaż (0)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1008 | ewd | ewd;gmR;2009 | 50 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
260 | ktt | ktt;1219 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
261 | ktt | ktt;1220 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
236 | ktt | ktt;753 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
237 | ktt | ktt;754 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
254 | ktt | ktt;863 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
255 | ktt | ktt;864 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1134 | ktt | ktt;GM-?-092;ewd | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
855 | zrównywanie | paou;gm;2002-2013 | 522 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
825 | zrównywanie | paou;gm;2009 | 37 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
260 ktt ktt;1219 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 928 | 0,93 | 0,63 | 0,56 | 0,59 | 0,48 | 0,48 | 0,37 | |
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 929 | 0,93 | 0,48 | 0,56 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,52 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 930 | 0,93 | 0,31 | 0,65 | 0,67 | 0,46 | 0,46 | 0,69 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 931 | 0,93 | 0,16 | 0,56 | 0,58 | 0,37 | 0,37 | 0,84 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
261 ktt ktt;1220 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 928 | 0,93 | 0,63 | 0,57 | 0,60 | 0,48 | 0,48 | 0,37 | |
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 929 | 0,93 | 0,48 | 0,56 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,52 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 930 | 0,93 | 0,31 | 0,65 | 0,67 | 0,46 | 0,46 | 0,69 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 931 | 0,93 | 0,16 | 0,56 | 0,58 | 0,37 | 0,37 | 0,84 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
236 ktt ktt;753 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 928 | 0,94 | 0,63 | 0,57 | 0,60 | 0,48 | 0,48 | 0,37 | |
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 929 | 0,94 | 0,48 | 0,57 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,52 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 930 | 0,94 | 0,32 | 0,66 | 0,68 | 0,47 | 0,47 | 0,68 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 931 | 0,94 | 0,17 | 0,58 | 0,60 | 0,38 | 0,38 | 0,83 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
237 ktt ktt;754 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 928 | 0,93 | 0,63 | 0,57 | 0,60 | 0,48 | 0,48 | 0,37 | |
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 929 | 0,93 | 0,48 | 0,56 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,52 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 930 | 0,93 | 0,31 | 0,65 | 0,67 | 0,46 | 0,46 | 0,69 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 931 | 0,93 | 0,16 | 0,56 | 0,59 | 0,37 | 0,37 | 0,84 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
254 ktt ktt;863 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 928 | 0,93 | 0,62 | 0,57 | 0,60 | 0,48 | 0,48 | 0,38 | |
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 929 | 0,93 | 0,47 | 0,56 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,53 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 930 | 0,93 | 0,31 | 0,65 | 0,67 | 0,46 | 0,46 | 0,69 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 931 | 0,93 | 0,16 | 0,56 | 0,58 | 0,37 | 0,37 | 0,84 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
255 ktt ktt;864 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 928 | 0,93 | 0,63 | 0,57 | 0,60 | 0,48 | 0,48 | 0,37 | |
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 929 | 0,93 | 0,48 | 0,56 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,52 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 930 | 0,93 | 0,31 | 0,65 | 0,67 | 0,46 | 0,46 | 0,69 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 931 | 0,93 | 0,16 | 0,56 | 0,59 | 0,37 | 0,37 | 0,84 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21 ewd ewd;gm;2009 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 928, 929, 930, 931 | 100 | 1,92 | 0,37 | -0,89 | -0,47 | 0,41 | 0,96 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1008 ewd ewd;gmR;2009 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;gmR;2009 | 928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 928 | 1,39 | -0,59 | |
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 929 | 1,39 | 0,03 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 930 | 1,39 | 0,73 | |||
928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 931 | 1,39 | 1,56 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
855 zrównywanie paou;gm;2002-2013 | 21003 2015-05-06 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul | 928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 928, 929, 930, 931 | 100 | 1,79 | -0,53 | -0,07 | 0,87 | 1,44 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
825 zrównywanie paou;gm;2009 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 928 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2009;29 | 928, 929, 930, 931 | 100 | 2,04 | -0,45 | -0,05 | 0,77 | 1,28 |