sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1 | 830 | 1 | 0; 1 | |
2 | 831 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 832 | 1 | 0; 1 | ||
4 | 833 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1281 | 2007-04-25 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-?-072 | tak | kryterialny | ||||
741 | 2007-04-25 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-072 | nie | doc pdf | kryterialny | |||
851 | 2007-04-25 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-072 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
742 | 2007-04-25 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-072 | nie | kryterialny | ||||
852 | 2007-04-25 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-072 | tak | kryterialny | ||||
743 | 2007-04-25 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-072 | nie | kryterialny | ||||
853 | 2007-04-25 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-072 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
19 | ewd | ewd;gm;2007 | 40 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
844 | ewd | ewd;gm_r;2007 | 48 | pokaż (4)
| pokaż (0)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1004 | ewd | ewd;gmR;2007 | 48 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
230 | ktt | ktt;741 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
231 | ktt | ktt;742 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
232 | ktt | ktt;743 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
248 | ktt | ktt;851 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
249 | ktt | ktt;852 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
250 | ktt | ktt;853 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1132 | ktt | ktt;GM-?-072;ewd | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
855 | zrównywanie | paou;gm;2002-2013 | 522 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
823 | zrównywanie | paou;gm;2007 | 36 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
230 ktt ktt;741 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 830 | 0,92 | 0,51 | 0,57 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,49 | |
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 831 | 0,92 | 0,24 | 0,66 | 0,68 | 0,43 | 0,43 | 0,76 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 832 | 0,92 | 0,49 | 0,61 | 0,64 | 0,50 | 0,50 | 0,51 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 833 | 0,92 | 0,17 | 0,60 | 0,63 | 0,37 | 0,37 | 0,83 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
231 ktt ktt;742 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 830 | 0,91 | 0,51 | 0,57 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,49 | |
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 831 | 0,91 | 0,23 | 0,65 | 0,67 | 0,42 | 0,42 | 0,77 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 832 | 0,91 | 0,48 | 0,61 | 0,64 | 0,50 | 0,50 | 0,52 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 833 | 0,91 | 0,16 | 0,58 | 0,61 | 0,37 | 0,37 | 0,84 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
232 ktt ktt;743 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 830 | 0,91 | 0,51 | 0,57 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,49 | |
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 831 | 0,91 | 0,23 | 0,64 | 0,67 | 0,42 | 0,42 | 0,77 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 832 | 0,91 | 0,48 | 0,61 | 0,64 | 0,50 | 0,50 | 0,52 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 833 | 0,91 | 0,16 | 0,59 | 0,61 | 0,37 | 0,37 | 0,84 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
248 ktt ktt;851 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 830 | 0,91 | 0,53 | 0,56 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 831 | 0,91 | 0,25 | 0,64 | 0,67 | 0,43 | 0,43 | 0,75 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 832 | 0,91 | 0,51 | 0,59 | 0,63 | 0,50 | 0,50 | 0,49 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 833 | 0,91 | 0,17 | 0,58 | 0,61 | 0,37 | 0,37 | 0,83 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
249 ktt ktt;852 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 830 | 0,91 | 0,53 | 0,56 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 831 | 0,91 | 0,25 | 0,64 | 0,67 | 0,43 | 0,43 | 0,75 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 832 | 0,91 | 0,50 | 0,60 | 0,63 | 0,50 | 0,50 | 0,50 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 833 | 0,91 | 0,17 | 0,58 | 0,61 | 0,38 | 0,38 | 0,83 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 ktt ktt;853 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 830 | 0,91 | 0,53 | 0,55 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 831 | 0,91 | 0,25 | 0,64 | 0,67 | 0,43 | 0,43 | 0,75 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 832 | 0,91 | 0,50 | 0,60 | 0,63 | 0,50 | 0,50 | 0,50 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 833 | 0,91 | 0,17 | 0,59 | 0,61 | 0,38 | 0,38 | 0,83 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
19 ewd ewd;gm;2007 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 830 | 1,93 | -0,14 | |||||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 831, 832, 833 | 243 | 2,31 | 0,66 | -0,77 | 0,20 | 0,57 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1004 ewd ewd;gmR;2007 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;gmR;2007 | 830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 830 | 1,21 | -0,16 | |||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 831 | 1,21 | 1,16 | |||||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 832 | 1,21 | -0,06 | |||||
830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 833 | 1,21 | 1,66 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
855 zrównywanie paou;gm;2002-2013 | 21003 2015-05-06 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul | 830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 830, 831, 832, 833 | 84 | 2,06 | -0,27 | 0,26 | 1,07 | 1,41 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
823 zrównywanie paou;gm;2007 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 830 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2007;30 | 830, 831, 832, 833 | 84 | 2,19 | -0,31 | 0,20 | 0,96 | 1,27 |