sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1 | 798 | 1 | 0; 1 | |
2 | 799 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1279 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-?-062 | tak | kryterialny | ||||
735 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-062 | nie | doc pdf | doc pdf | kryterialny | ||
845 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-062 | tak | doc pdf | doc pdf | kryterialny | ||
736 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-062 | nie | kryterialny | ||||
846 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-062 | tak | kryterialny | ||||
737 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-062 | nie | kryterialny | ||||
847 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-062 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18 | ewd | ewd;gm;2006 | 40 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
843 | ewd | ewd;gm_r;2006 | 50 | pokaż (4)
| pokaż (0)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1002 | ewd | ewd;gmR;2006 | 50 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
227 | ktt | ktt;735 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
228 | ktt | ktt;736 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
229 | ktt | ktt;737 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
245 | ktt | ktt;845 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
246 | ktt | ktt;846 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
247 | ktt | ktt;847 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1131 | ktt | ktt;GM-?-062;ewd | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
855 | zrównywanie | paou;gm;2002-2013 | 522 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
822 | zrównywanie | paou;gm;2006 | 36 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
227 ktt ktt;735 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 798 | 0,93 | 0,37 | 0,29 | 0,33 | 0,48 | 0,48 | 0,63 | |
798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 799 | 0,93 | 0,65 | 0,21 | 0,26 | 0,48 | 0,48 | 0,35 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
228 ktt ktt;736 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 798 | 0,92 | 0,36 | 0,27 | 0,31 | 0,48 | 0,48 | 0,64 | |
798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 799 | 0,92 | 0,64 | 0,20 | 0,24 | 0,48 | 0,48 | 0,36 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
229 ktt ktt;737 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 798 | 0,92 | 0,36 | 0,28 | 0,32 | 0,48 | 0,48 | 0,64 | |
798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 799 | 0,92 | 0,64 | 0,20 | 0,24 | 0,48 | 0,48 | 0,36 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
245 ktt ktt;845 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 798 | 0,87 | 0,36 | 0,20 | 0,26 | 0,48 | 0,48 | 0,64 | |
798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 799 | 0,87 | 0,65 | 0,14 | 0,20 | 0,48 | 0,48 | 0,35 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
246 ktt ktt;846 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 798 | 0,87 | 0,37 | 0,17 | 0,23 | 0,48 | 0,48 | 0,63 | |
798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 799 | 0,87 | 0,64 | 0,15 | 0,21 | 0,48 | 0,48 | 0,36 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
247 ktt ktt;847 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 798 | 0,87 | 0,36 | 0,20 | 0,26 | 0,48 | 0,48 | 0,64 | |
798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 799 | 0,87 | 0,64 | 0,14 | 0,20 | 0,48 | 0,48 | 0,36 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1131 ktt ktt;GM-?-062;ewd | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 798 | 0,92 | 0,37 | 0,26 | 0,31 | 0,48 | 0,48 | 0,63 | |
798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 799 | 0,92 | 0,65 | 0,18 | 0,23 | 0,48 | 0,48 | 0,35 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18 ewd ewd;gm;2006 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 798 | 0,59 | 0,99 | ||||
798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 799 | 0,42 | -1,55 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1002 ewd ewd;gmR;2006 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;gmR;2006 | 798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 798 | 1,21 | 0,56 | |
798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 799 | 1,21 | -0,69 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
855 zrównywanie paou;gm;2002-2013 | 21003 2015-05-06 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul | 798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 798, 799 | 82 | 0,74 | -1,79 | 1,85 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
822 zrównywanie paou;gm;2006 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 798 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;34 | 798, 799 | 82 | 0,77 | -1,77 | 1,73 |