sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1 | 792 | 1 | 0; 1 | |
2 | 793 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 794 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1279 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-?-062 | tak | kryterialny | ||||
735 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-062 | nie | doc pdf | doc pdf | kryterialny | ||
845 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-062 | tak | doc pdf | doc pdf | kryterialny | ||
736 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-062 | nie | kryterialny | ||||
846 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-062 | tak | kryterialny | ||||
737 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-062 | nie | kryterialny | ||||
847 | 2006-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-062 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18 | ewd | ewd;gm;2006 | 40 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
843 | ewd | ewd;gm_r;2006 | 50 | pokaż (4)
| pokaż (0)
| pokaż (3)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1002 | ewd | ewd;gmR;2006 | 50 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (3)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
227 | ktt | ktt;735 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
228 | ktt | ktt;736 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
229 | ktt | ktt;737 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
245 | ktt | ktt;845 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
246 | ktt | ktt;846 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
247 | ktt | ktt;847 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1131 | ktt | ktt;GM-?-062;ewd | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
855 | zrównywanie | paou;gm;2002-2013 | 522 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
822 | zrównywanie | paou;gm;2006 | 36 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (2)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
227 ktt ktt;735 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 792 | 0,92 | 0,43 | 0,53 | 0,56 | 0,50 | 0,50 | 0,57 | |
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 793 | 0,92 | 0,26 | 0,60 | 0,63 | 0,44 | 0,44 | 0,74 | |||
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 794 | 0,92 | 0,18 | 0,56 | 0,59 | 0,39 | 0,39 | 0,82 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
228 ktt ktt;736 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 792 | 0,92 | 0,43 | 0,52 | 0,56 | 0,49 | 0,49 | 0,57 | |
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 793 | 0,92 | 0,25 | 0,59 | 0,62 | 0,44 | 0,44 | 0,75 | |||
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 794 | 0,92 | 0,18 | 0,54 | 0,57 | 0,38 | 0,38 | 0,82 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
229 ktt ktt;737 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 792 | 0,92 | 0,43 | 0,52 | 0,56 | 0,50 | 0,50 | 0,57 | |
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 793 | 0,92 | 0,26 | 0,59 | 0,62 | 0,44 | 0,44 | 0,74 | |||
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 794 | 0,92 | 0,18 | 0,54 | 0,57 | 0,38 | 0,38 | 0,82 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
245 ktt ktt;845 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 792 | 0,87 | 0,39 | 0,45 | 0,50 | 0,49 | 0,49 | 0,61 | |
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 793 | 0,87 | 0,22 | 0,51 | 0,55 | 0,41 | 0,41 | 0,78 | |||
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 794 | 0,87 | 0,14 | 0,48 | 0,52 | 0,35 | 0,35 | 0,86 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
246 ktt ktt;846 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 792 | 0,86 | 0,40 | 0,43 | 0,48 | 0,49 | 0,49 | 0,60 | |
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 793 | 0,86 | 0,22 | 0,51 | 0,55 | 0,42 | 0,42 | 0,78 | |||
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 794 | 0,86 | 0,13 | 0,46 | 0,50 | 0,34 | 0,34 | 0,87 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
247 ktt ktt;847 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 792 | 0,87 | 0,39 | 0,42 | 0,47 | 0,49 | 0,49 | 0,61 | |
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 793 | 0,86 | 0,22 | 0,49 | 0,53 | 0,42 | 0,42 | 0,78 | |||
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 794 | 0,87 | 0,14 | 0,46 | 0,49 | 0,35 | 0,35 | 0,86 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1131 ktt ktt;GM-?-062;ewd | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 792 | 0,92 | 0,45 | 0,51 | 0,55 | 0,50 | 0,50 | 0,55 | |
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 793 | 0,92 | 0,27 | 0,59 | 0,61 | 0,44 | 0,44 | 0,73 | |||
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 794 | 0,92 | 0,18 | 0,54 | 0,57 | 0,39 | 0,39 | 0,82 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18 ewd ewd;gm;2006 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 792, 793, 794 | 242 | 1,55 | 0,80 | -0,66 | 0,13 | 0,53 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1002 ewd ewd;gmR;2006 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;gmR;2006 | 792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 792 | 1,21 | 0,21 | |
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 793 | 1,21 | 1,06 | |||
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 794 | 1,21 | 1,56 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
855 zrównywanie paou;gm;2002-2013 | 21003 2015-05-06 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul | 792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 793, 794 | 80 | 2,21 | 0,91 | 1,25 | |||||
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 792 | 1,54 | 0,33 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
822 zrównywanie paou;gm;2006 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 792 | 1,59 | 0,26 | |||||
792 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2006;32 | 793, 794 | 80 | 2,27 | 0,82 | 1,16 |