sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1 | 745 | 1 | 0; 1 | |
2 | 746 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 747 | 1 | 0; 1 | ||
4 | 748 | 1 | 0; 1 | ||
5 | 749 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1277 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-?-052 | tak | kryterialny | ||||
729 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-052 | nie | doc pdf | kryterialny | |||
839 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-052 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
730 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-052 | nie | kryterialny | ||||
840 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-052 | tak | kryterialny | ||||
731 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-052 | nie | kryterialny | ||||
841 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-052 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
17 | ewd | ewd;gm;2005 | 41 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
842 | ewd | ewd;gm_r;2005 | 49 | pokaż (4)
| pokaż (0)
| pokaż (5)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1000 | ewd | ewd;gmR;2005 | 49 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (5)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
224 | ktt | ktt;729 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
225 | ktt | ktt;730 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
226 | ktt | ktt;731 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
242 | ktt | ktt;839 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
243 | ktt | ktt;840 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
244 | ktt | ktt;841 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1130 | ktt | ktt;GM-?-052;ewd | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
855 | zrównywanie | paou;gm;2002-2013 | 522 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
821 | zrównywanie | paou;gm;2005 | 35 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
224 ktt ktt;729 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 745 | 0,92 | 0,54 | 0,50 | 0,54 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 746 | 0,92 | 0,62 | 0,52 | 0,55 | 0,49 | 0,49 | 0,38 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 747 | 0,92 | 0,32 | 0,57 | 0,60 | 0,47 | 0,47 | 0,68 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 748 | 0,92 | 0,27 | 0,59 | 0,62 | 0,44 | 0,44 | 0,73 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 749 | 0,92 | 0,15 | 0,49 | 0,51 | 0,36 | 0,36 | 0,85 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
225 ktt ktt;730 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 745 | 0,92 | 0,54 | 0,50 | 0,54 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 746 | 0,92 | 0,62 | 0,52 | 0,56 | 0,49 | 0,49 | 0,38 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 747 | 0,92 | 0,32 | 0,57 | 0,60 | 0,47 | 0,47 | 0,68 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 748 | 0,92 | 0,27 | 0,59 | 0,61 | 0,44 | 0,44 | 0,73 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 749 | 0,92 | 0,15 | 0,48 | 0,51 | 0,36 | 0,36 | 0,85 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
226 ktt ktt;731 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 745 | 0,92 | 0,54 | 0,50 | 0,53 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 746 | 0,92 | 0,61 | 0,52 | 0,56 | 0,49 | 0,49 | 0,39 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 747 | 0,92 | 0,32 | 0,57 | 0,60 | 0,47 | 0,47 | 0,68 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 748 | 0,92 | 0,27 | 0,59 | 0,61 | 0,44 | 0,44 | 0,73 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 749 | 0,92 | 0,15 | 0,48 | 0,51 | 0,36 | 0,36 | 0,85 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
242 ktt ktt;839 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 745 | 0,84 | 0,51 | 0,43 | 0,48 | 0,50 | 0,50 | 0,49 | |
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 746 | 0,84 | 0,57 | 0,42 | 0,48 | 0,50 | 0,50 | 0,43 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 747 | 0,84 | 0,27 | 0,51 | 0,56 | 0,44 | 0,44 | 0,73 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 748 | 0,84 | 0,21 | 0,50 | 0,55 | 0,41 | 0,41 | 0,79 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 749 | 0,85 | 0,10 | 0,42 | 0,45 | 0,30 | 0,30 | 0,90 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
243 ktt ktt;840 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 745 | 0,84 | 0,50 | 0,44 | 0,49 | 0,50 | 0,50 | 0,50 | |
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 746 | 0,84 | 0,58 | 0,44 | 0,50 | 0,49 | 0,49 | 0,42 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 747 | 0,84 | 0,27 | 0,51 | 0,55 | 0,44 | 0,44 | 0,73 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 748 | 0,84 | 0,20 | 0,51 | 0,56 | 0,40 | 0,40 | 0,80 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 749 | 0,85 | 0,10 | 0,39 | 0,42 | 0,30 | 0,30 | 0,90 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
244 ktt ktt;841 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 745 | 0,85 | 0,51 | 0,42 | 0,48 | 0,50 | 0,50 | 0,49 | |
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 746 | 0,85 | 0,58 | 0,43 | 0,48 | 0,49 | 0,49 | 0,42 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 747 | 0,85 | 0,27 | 0,52 | 0,56 | 0,45 | 0,45 | 0,73 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 748 | 0,85 | 0,21 | 0,54 | 0,57 | 0,41 | 0,41 | 0,79 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 749 | 0,85 | 0,10 | 0,40 | 0,44 | 0,30 | 0,30 | 0,90 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
17 ewd ewd;gm;2005 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 745, 746 | 272 | 1,38 | -0,31 | -0,29 | 0,29 | |
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 747, 748, 749 | 273 | 1,66 | 1,00 | -0,40 | -0,10 | 0,50 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1000 ewd ewd;gmR;2005 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;gmR;2005 | 745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 745 | 1,31 | -0,20 | |||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 746 | 1,31 | -0,51 | |||||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 747 | 1,31 | 0,73 | |||||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 748 | 1,31 | 0,99 | |||||
745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 749 | 1,31 | 1,73 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
855 zrównywanie paou;gm;2002-2013 | 21003 2015-05-06 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul | 745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 745, 746, 747, 748, 749 | 75 | 1,39 | -0,65 | -0,07 | 0,82 | 1,13 | 1,77 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
821 zrównywanie paou;gm;2005 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 745 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;35 | 745, 746, 747, 748, 749 | 75 | 1,55 | -0,61 | -0,10 | 0,70 | 0,98 | 1,56 |