sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1 | 739 | 1 | 0; 1 | |
2 | 740 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1277 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-?-052 | tak | kryterialny | ||||
729 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-052 | nie | doc pdf | kryterialny | |||
839 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-052 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
730 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-052 | nie | kryterialny | ||||
840 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-052 | tak | kryterialny | ||||
731 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-052 | nie | kryterialny | ||||
841 | 2005-04-27 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-052 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
17 | ewd | ewd;gm;2005 | 41 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
842 | ewd | ewd;gm_r;2005 | 49 | pokaż (4)
| pokaż (0)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1000 | ewd | ewd;gmR;2005 | 49 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
303 | ktt | ktt;1147 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
304 | ktt | ktt;1148 | 50 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
318 | ktt | ktt;1162 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
319 | ktt | ktt;1163 | 50 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
224 | ktt | ktt;729 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
225 | ktt | ktt;730 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
226 | ktt | ktt;731 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
242 | ktt | ktt;839 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
243 | ktt | ktt;840 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
244 | ktt | ktt;841 | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1130 | ktt | ktt;GM-?-052;ewd | 49 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
855 | zrównywanie | paou;gm;2002-2013 | 522 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
821 | zrównywanie | paou;gm;2005 | 35 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
303 ktt ktt;1147 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 0,92 | 0,47 | 0,57 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,53 | |
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 0,92 | 0,22 | 0,45 | 0,48 | 0,41 | 0,41 | 0,78 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
304 ktt ktt;1148 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 0,93 | 0,45 | 0,53 | 0,56 | 0,50 | 0,50 | 0,55 | |
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 0,93 | 0,20 | 0,48 | 0,51 | 0,40 | 0,40 | 0,80 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
318 ktt ktt;1162 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 0,92 | 0,46 | 0,51 | 0,55 | 0,50 | 0,50 | 0,54 | |
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 0,92 | 0,23 | 0,50 | 0,53 | 0,42 | 0,42 | 0,77 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
319 ktt ktt;1163 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 0,93 | 0,44 | 0,51 | 0,54 | 0,50 | 0,50 | 0,56 | |
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 0,93 | 0,21 | 0,56 | 0,58 | 0,41 | 0,41 | 0,79 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
224 ktt ktt;729 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 0,92 | 0,42 | 0,55 | 0,58 | 0,49 | 0,49 | 0,58 | |
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 0,92 | 0,23 | 0,54 | 0,57 | 0,42 | 0,42 | 0,77 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
225 ktt ktt;730 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 0,92 | 0,43 | 0,55 | 0,59 | 0,49 | 0,49 | 0,57 | |
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 0,92 | 0,23 | 0,54 | 0,57 | 0,42 | 0,42 | 0,77 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
226 ktt ktt;731 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 0,92 | 0,42 | 0,55 | 0,59 | 0,49 | 0,49 | 0,58 | |
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 0,92 | 0,23 | 0,54 | 0,57 | 0,42 | 0,42 | 0,77 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
242 ktt ktt;839 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 0,84 | 0,31 | 0,43 | 0,48 | 0,46 | 0,46 | 0,69 | |
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 0,85 | 0,12 | 0,41 | 0,44 | 0,33 | 0,33 | 0,88 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
243 ktt ktt;840 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 0,84 | 0,31 | 0,41 | 0,47 | 0,46 | 0,46 | 0,69 | |
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 0,85 | 0,13 | 0,37 | 0,41 | 0,34 | 0,34 | 0,87 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
244 ktt ktt;841 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 0,85 | 0,32 | 0,47 | 0,52 | 0,47 | 0,47 | 0,68 | |
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 0,85 | 0,12 | 0,41 | 0,45 | 0,33 | 0,33 | 0,88 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
17 ewd ewd;gm;2005 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 1,72 | 0,26 | ||||
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 1,97 | 0,99 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1000 ewd ewd;gmR;2005 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;gmR;2005 | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739 | 1,31 | 0,28 | |||
739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 740 | 1,31 | 1,21 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
855 zrównywanie paou;gm;2002-2013 | 21003 2015-05-06 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739, 740 | 73 | 1,86 | 0,16 | 1,35 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
821 zrównywanie paou;gm;2005 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 739 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;33 | 739, 740 | 73 | 2,07 | 0,11 | 1,18 |