sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 72 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
68 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;01 | docx html | docx html |
69 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;02 | docx html | |
70 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;03 | docx html | |
71 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;04 | docx html | |
72 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;05 | docx html | |
73 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;06 | docx html | |
74 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;07 | docx html | |
75 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;08 | docx html | |
76 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;09 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
716 | 2002-05-14 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-021 | nie | doc pdf | nie dotyczy | B |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
329 | ktt | ktt;1196 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
340 | ktt | ktt;1207 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
176 | ktt | ktt;716 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
806 | zrównywanie | paou;gh;2002 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
329 ktt ktt;1196 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 72 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;05 | 72 | 0,90 | 0,83 | 0,36 | 0,40 | 0,37 | 0,37 | 0,17 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
340 ktt ktt;1207 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 72 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;05 | 72 | 0,90 | 0,76 | 0,37 | 0,41 | 0,43 | 0,43 | 0,24 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
176 ktt ktt;716 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 72 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;05 | 72 | 0,89 | 0,87 | 0,35 | 0,39 | 0,34 | 0,34 | 0,13 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
806 zrównywanie paou;gh;2002 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 72 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;05 | 72 | 1,17 | -2,02 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 72 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2002;05 | 72 | 1,23 | -1,89 |