Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 705 - egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;05

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
nie dotyczy70510; 1A; B; C; D

Treść pytania (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
705egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;05docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
12772005-04-27egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-?-052taknie dotyczy
7292005-04-27egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-A1-052niedoc pdf pdf nie dotyczyA
8392005-04-27egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-A1-052takdoc pdf pdf nie dotyczyA
7302005-04-27egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-B1-052nienie dotyczyB
8402005-04-27egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-B1-052taknie dotyczyB
7312005-04-27egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-C1-052nienie dotyczyC
8412005-04-27egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-C1-052taknie dotyczyC

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
17ewdewd;gm;200541pokaż (4)
1277ewd: takGM-?-052
839ewd: takGM-A1-052
840ewd: takGM-B1-052
841ewd: takGM-C1-052
pokaż (1)
idopisestymacjadata
12014-11-19MML (Mplus)2014-11-19
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
5705
842ewdewd;gm_r;200549pokaż (4)
1277ewd: takGM-?-052
839ewd: takGM-A1-052
840ewd: takGM-B1-052
841ewd: takGM-C1-052
pokaż (0)
idopisestymacjadata
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
5705
1000ewdewd;gmR;200549pokaż (3)
729ewd: nieGM-A1-052
730ewd: nieGM-B1-052
731ewd: nieGM-C1-052
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1normalizacja ekwikwantylowa EWDnie dotyczy2014-08-06
2ewd;gmR;2005MML (Mplus)2015-09-23
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
5705
224kttktt;72949pokaż (1)
729ewd: nieGM-A1-052
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
5705
225kttktt;73049pokaż (1)
730ewd: nieGM-B1-052
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
5705
226kttktt;73149pokaż (1)
731ewd: nieGM-C1-052
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
5705
242kttktt;83949pokaż (1)
839ewd: takGM-A1-052
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
5705
243kttktt;84049pokaż (1)
840ewd: takGM-B1-052
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
5705
244kttktt;84149pokaż (1)
841ewd: takGM-C1-052
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
5705
1130kttktt;GM-?-052;ewd49pokaż (1)
1277ewd: takGM-?-052
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
5705
855zrównywaniepaou;gm;2002-2013522pokaż (38)
717ewd: nieGM-A1-021
719ewd: nieGM-A1-031
723ewd: nieGM-A1-042
724ewd: nieGM-B1-042
725ewd: nieGM-C1-042
729ewd: nieGM-A1-052
730ewd: nieGM-B1-052
731ewd: nieGM-C1-052
735ewd: nieGM-A1-062
736ewd: nieGM-B1-062
737ewd: nieGM-C1-062
741ewd: nieGM-A1-072
742ewd: nieGM-B1-072
743ewd: nieGM-C1-072
1283ewd: takGM-?-082
857ewd: takGM-A1-082
858ewd: takGM-B1-082
859ewd: takGM-C1-082
1285ewd: takGM-?-092
863ewd: takGM-A1-092
864ewd: takGM-B1-092
1219ewd: takGM-C1-092
1287ewd: takGM-?-102
867ewd: takGM-A1-102
868ewd: takGM-B1-102
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
1292ewd: takGM-M?-122
877ewd: takGM-MA1-122
878ewd: takGM-MB1-122
1293ewd: takGM-P?-122
879ewd: takGM-PA1-122
880ewd: takGM-PB1-122
1481ewd: takGM-MA1-132
1482ewd: takGM-MB1-132
1483ewd: takGM-PA1-132
1484ewd: takGM-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
21003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-06
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
250705
821zrównywaniepaou;gm;200535pokaż (3)
729ewd: nieGM-A1-052
730ewd: nieGM-B1-052
731ewd: nieGM-C1-052
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
561705

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
224
ktt
ktt;729
1
2015-10-01

automatyczne KTT
705egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;057050,920,760,370,410,430,430,24
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
225
ktt
ktt;730
1
2015-10-01

automatyczne KTT
705egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;057050,920,770,380,410,420,420,23
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
226
ktt
ktt;731
1
2015-10-01

automatyczne KTT
705egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;057050,920,770,370,410,420,420,23
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
242
ktt
ktt;839
1
2015-10-01

automatyczne KTT
705egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;057050,850,740,270,330,440,440,26
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
243
ktt
ktt;840
1
2015-10-01

automatyczne KTT
705egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;057050,850,730,280,340,440,440,27
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
244
ktt
ktt;841
1
2015-10-01

automatyczne KTT
705egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;057050,850,750,250,300,430,430,25

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2b3
17
ewd
ewd;gm;2005
1
2014-11-19
MML (Mplus)
2014-11-19
705egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;057051,13-1,31
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2
1000
ewd
ewd;gmR;2005
2
2015-09-23
MML (Mplus)
ewd;gmR;2005
705egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;057051,31-1,19
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6
855
zrównywanie
paou;gm;2002-2013
21003
2015-05-06
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul
705egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;057051,21-0,910,21
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5
821
zrównywanie
paou;gm;2005
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
705egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2005;057051,34-0,850,21
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak