sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1 | 680 | 1 | 0; 1 | |
2 | 681 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 682 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | docx html | docx html |
683 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;28 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
723 | 2004-05-06 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-042 | nie | doc pdf | kryterialny | |||
1570 | 2004-05-06 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-042 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
724 | 2004-05-06 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-042 | nie | kryterialny | ||||
1571 | 2004-05-06 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-B1-042 | tak | kryterialny | ||||
725 | 2004-05-06 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-042 | nie | kryterialny | ||||
1572 | 2004-05-06 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-C1-042 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
689 | ktt | ktt;1570 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
690 | ktt | ktt;1571 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
691 | ktt | ktt;1572 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
221 | ktt | ktt;723 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
222 | ktt | ktt;724 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
223 | ktt | ktt;725 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
855 | zrównywanie | paou;gm;2002-2013 | 522 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
820 | zrównywanie | paou;gm;2004 | 34 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
689 ktt ktt;1570 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 680 | 0,85 | 0,65 | 0,46 | 0,51 | 0,48 | 0,48 | 0,35 | |
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 681 | 0,85 | 0,47 | 0,50 | 0,55 | 0,50 | 0,50 | 0,53 | |||
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 682 | 0,85 | 0,40 | 0,52 | 0,56 | 0,49 | 0,49 | 0,60 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
690 ktt ktt;1571 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 680 | 0,85 | 0,62 | 0,44 | 0,49 | 0,49 | 0,49 | 0,38 | |
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 681 | 0,85 | 0,47 | 0,58 | 0,62 | 0,50 | 0,50 | 0,53 | |||
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 682 | 0,85 | 0,40 | 0,54 | 0,58 | 0,49 | 0,49 | 0,60 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
691 ktt ktt;1572 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 680 | 0,88 | 0,64 | 0,49 | 0,53 | 0,48 | 0,48 | 0,36 | |
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 681 | 0,88 | 0,46 | 0,58 | 0,61 | 0,50 | 0,50 | 0,54 | |||
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 682 | 0,88 | 0,43 | 0,56 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,57 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
221 ktt ktt;723 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 680 | 0,93 | 0,73 | 0,53 | 0,56 | 0,44 | 0,44 | 0,27 | |
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 681 | 0,93 | 0,59 | 0,66 | 0,68 | 0,49 | 0,49 | 0,41 | |||
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 682 | 0,93 | 0,54 | 0,65 | 0,68 | 0,50 | 0,50 | 0,46 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
222 ktt ktt;724 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 680 | 0,93 | 0,73 | 0,53 | 0,56 | 0,44 | 0,44 | 0,27 | |
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 681 | 0,93 | 0,59 | 0,66 | 0,68 | 0,49 | 0,49 | 0,41 | |||
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 682 | 0,93 | 0,53 | 0,65 | 0,68 | 0,50 | 0,50 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
223 ktt ktt;725 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 680 | 0,93 | 0,73 | 0,53 | 0,56 | 0,45 | 0,45 | 0,27 | |
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 681 | 0,93 | 0,59 | 0,66 | 0,68 | 0,49 | 0,49 | 0,41 | |||
680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 682 | 0,93 | 0,54 | 0,65 | 0,68 | 0,50 | 0,50 | 0,46 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
855 zrównywanie paou;gm;2002-2013 | 21003 2015-05-06 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul | 680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 680, 681, 682 | 63 | 2,24 | -0,81 | -0,24 | -0,07 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
820 zrównywanie paou;gm;2004 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 680 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;27 | 680, 681, 682 | 63 | 2,27 | -0,82 | -0,26 | -0,10 |