Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 668 - egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;16

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
nie dotyczy66810; 1A; B; C; D

Treść pytania (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
668egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;16docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
7232004-05-06egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-A1-042niedoc pdf pdf nie dotyczyC
15702004-05-06egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-A1-042takdoc pdf pdf nie dotyczyC
7242004-05-06egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-B1-042nienie dotyczyB
15712004-05-06egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-B1-042taknie dotyczyB
7252004-05-06egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-C1-042nienie dotyczyA
15722004-05-06egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-C1-042taknie dotyczyA

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
689kttktt;157048pokaż (1)
1570ewd: takGM-A1-042
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2016-09-18
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
16668
690kttktt;157148pokaż (1)
1571ewd: takGM-B1-042
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2016-09-18
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
16668
691kttktt;157248pokaż (1)
1572ewd: takGM-C1-042
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2016-09-18
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
16668
221kttktt;72348pokaż (1)
723ewd: nieGM-A1-042
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
16668
222kttktt;72448pokaż (1)
724ewd: nieGM-B1-042
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
16668
223kttktt;72548pokaż (1)
725ewd: nieGM-C1-042
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
16668
855zrównywaniepaou;gm;2002-2013522pokaż (38)
717ewd: nieGM-A1-021
719ewd: nieGM-A1-031
723ewd: nieGM-A1-042
724ewd: nieGM-B1-042
725ewd: nieGM-C1-042
729ewd: nieGM-A1-052
730ewd: nieGM-B1-052
731ewd: nieGM-C1-052
735ewd: nieGM-A1-062
736ewd: nieGM-B1-062
737ewd: nieGM-C1-062
741ewd: nieGM-A1-072
742ewd: nieGM-B1-072
743ewd: nieGM-C1-072
1283ewd: takGM-?-082
857ewd: takGM-A1-082
858ewd: takGM-B1-082
859ewd: takGM-C1-082
1285ewd: takGM-?-092
863ewd: takGM-A1-092
864ewd: takGM-B1-092
1219ewd: takGM-C1-092
1287ewd: takGM-?-102
867ewd: takGM-A1-102
868ewd: takGM-B1-102
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
1292ewd: takGM-M?-122
877ewd: takGM-MA1-122
878ewd: takGM-MB1-122
1293ewd: takGM-P?-122
879ewd: takGM-PA1-122
880ewd: takGM-PB1-122
1481ewd: takGM-MA1-132
1482ewd: takGM-MB1-132
1483ewd: takGM-PA1-132
1484ewd: takGM-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
21003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-06
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
191668
820zrównywaniepaou;gm;200434pokaż (3)
723ewd: nieGM-A1-042
724ewd: nieGM-B1-042
725ewd: nieGM-C1-042
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
538668

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
689
ktt
ktt;1570
1
2016-09-18

automatyczne KTT
668egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;166680,860,340,120,180,480,480,66
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
690
ktt
ktt;1571
1
2016-09-18

automatyczne KTT
668egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;166680,860,410,130,190,490,490,59
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
691
ktt
ktt;1572
1
2016-09-18

automatyczne KTT
668egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;166680,890,400,150,200,490,490,60
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
221
ktt
ktt;723
1
2015-10-01

automatyczne KTT
668egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;166680,930,430,250,290,490,490,57
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
222
ktt
ktt;724
1
2015-10-01

automatyczne KTT
668egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;166680,930,450,250,290,500,500,55
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
223
ktt
ktt;725
1
2015-10-01

automatyczne KTT
668egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;166680,930,450,270,310,500,500,55

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6
855
zrównywanie
paou;gm;2002-2013
21003
2015-05-06
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul
668egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;166681,791,300,32
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5
820
zrównywanie
paou;gm;2004
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
668egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2004;166681,821,260,32
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak