sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 608 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
719 | 2003-05-09 | egzamin gimnazjalny | matematyczno-przyrodnicza | GM-A1-031 | nie | doc pdf | nie dotyczy | C |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
857 | ktt | ktt;1143 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
300 | ktt | ktt;1144 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ktt | ktt;1145 | 51 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
302 | ktt | ktt;1146 | 51 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
314 | ktt | ktt;1158 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
315 | ktt | ktt;1159 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
316 | ktt | ktt;1160 | 51 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
317 | ktt | ktt;1161 | 51 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
220 | ktt | ktt;719 | 50 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
855 | zrównywanie | paou;gm;2002-2013 | 522 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
819 | zrównywanie | paou;gm;2003 | 34 | pokaż (1)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
857 ktt ktt;1143 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | 608 | 0,95 | 0,68 | 0,51 | 0,53 | 0,47 | 0,47 | 0,32 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300 ktt ktt;1144 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | 608 | 0,94 | 0,59 | 0,49 | 0,53 | 0,49 | 0,49 | 0,41 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
301 ktt ktt;1145 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | 608 | 0,92 | 0,67 | 0,53 | 0,56 | 0,47 | 0,47 | 0,33 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
302 ktt ktt;1146 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | 608 | 0,95 | 0,62 | 0,54 | 0,56 | 0,49 | 0,49 | 0,38 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
314 ktt ktt;1158 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | 608 | 0,94 | 0,62 | 0,57 | 0,60 | 0,49 | 0,49 | 0,38 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
315 ktt ktt;1159 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | 608 | 0,94 | 0,67 | 0,49 | 0,52 | 0,47 | 0,47 | 0,33 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
316 ktt ktt;1160 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | 608 | 0,94 | 0,68 | 0,54 | 0,57 | 0,47 | 0,47 | 0,32 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
317 ktt ktt;1161 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | 608 | 0,94 | 0,62 | 0,59 | 0,61 | 0,49 | 0,49 | 0,38 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
220 ktt ktt;719 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | 608 | 0,93 | 0,71 | 0,46 | 0,49 | 0,46 | 0,46 | 0,29 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
855 zrównywanie paou;gm;2002-2013 | 21003 2015-05-06 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul | 608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | 608 | 1,71 | -0,40 | 0,12 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
819 zrównywanie paou;gm;2003 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 608 | egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;06 | 608 | 1,63 | -0,62 | 0,12 |