Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 605 - egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;03

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
nie dotyczy60510; 1A; B; C; D

Treść pytania (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;03docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
7192003-05-09egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-A1-031niedoc pdf pdf nie dotyczyA

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
857kttktt;114348pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
36605
300kttktt;114449pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2605
301kttktt;114551pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2605
302kttktt;114651pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2605
314kttktt;115848pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
17605
315kttktt;115949pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2605
316kttktt;116051pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2605
317kttktt;116151pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2605
220kttktt;71950pokaż (1)
719ewd: nieGM-A1-031
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
3605
855zrównywaniepaou;gm;2002-2013522pokaż (38)
717ewd: nieGM-A1-021
719ewd: nieGM-A1-031
723ewd: nieGM-A1-042
724ewd: nieGM-B1-042
725ewd: nieGM-C1-042
729ewd: nieGM-A1-052
730ewd: nieGM-B1-052
731ewd: nieGM-C1-052
735ewd: nieGM-A1-062
736ewd: nieGM-B1-062
737ewd: nieGM-C1-062
741ewd: nieGM-A1-072
742ewd: nieGM-B1-072
743ewd: nieGM-C1-072
1283ewd: takGM-?-082
857ewd: takGM-A1-082
858ewd: takGM-B1-082
859ewd: takGM-C1-082
1285ewd: takGM-?-092
863ewd: takGM-A1-092
864ewd: takGM-B1-092
1219ewd: takGM-C1-092
1287ewd: takGM-?-102
867ewd: takGM-A1-102
868ewd: takGM-B1-102
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
1292ewd: takGM-M?-122
877ewd: takGM-MA1-122
878ewd: takGM-MB1-122
1293ewd: takGM-P?-122
879ewd: takGM-PA1-122
880ewd: takGM-PB1-122
1481ewd: takGM-MA1-132
1482ewd: takGM-MB1-132
1483ewd: takGM-PA1-132
1484ewd: takGM-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
21003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-06
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
109605
819zrównywaniepaou;gm;200334pokaż (1)
719ewd: nieGM-A1-031
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
491605

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
857
ktt
ktt;1143
1
2015-10-01

automatyczne KTT
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;036050,950,630,540,570,480,480,37
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
300
ktt
ktt;1144
1
2015-10-01

automatyczne KTT
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;036050,940,570,460,490,500,500,43
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
301
ktt
ktt;1145
1
2015-10-01

automatyczne KTT
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;036050,920,570,540,580,500,500,43
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
302
ktt
ktt;1146
1
2015-10-01

automatyczne KTT
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;036050,950,650,430,460,480,480,35
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
314
ktt
ktt;1158
1
2015-10-01

automatyczne KTT
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;036050,940,640,500,530,480,480,36
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
315
ktt
ktt;1159
1
2015-10-01

automatyczne KTT
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;036050,940,560,580,610,500,500,44
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
316
ktt
ktt;1160
1
2015-10-01

automatyczne KTT
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;036050,940,640,440,470,480,480,36
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
317
ktt
ktt;1161
1
2015-10-01

automatyczne KTT
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;036050,940,560,590,620,500,500,44
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
220
ktt
ktt;719
1
2015-10-01

automatyczne KTT
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;036050,930,700,420,450,460,460,30

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6
855
zrównywanie
paou;gm;2002-2013
21003
2015-05-06
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;036051,36-0,570,04
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5
819
zrównywanie
paou;gm;2003
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
605egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2003;036051,29-0,800,05
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak