Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 578 - egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;26

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
kryterialny157810; 1
257910; 1
358010; 1

Treść pytania (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;26docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
7172002-05-15egzamin gimnazjalnymatematyczno-przyrodniczaGM-A1-021niedoc pdf pdf kryterialny

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
857kttktt;114348pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (3)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
12578
13579
14580
306kttktt;115048pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (3)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
11578
12579
13580
314kttktt;115848pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (3)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
11578
12579
13580
321kttktt;116548pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (3)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
11578
12579
13580
219kttktt;71750pokaż (1)
717ewd: nieGM-A1-021
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (3)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
26578
27579
28580
818zrównywaniepaou;gm;200236pokaż (1)
717ewd: nieGM-A1-021
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
478578, 579, 58045
855zrównywaniepaou;gm;2002-2013522pokaż (38)
717ewd: nieGM-A1-021
719ewd: nieGM-A1-031
723ewd: nieGM-A1-042
724ewd: nieGM-B1-042
725ewd: nieGM-C1-042
729ewd: nieGM-A1-052
730ewd: nieGM-B1-052
731ewd: nieGM-C1-052
735ewd: nieGM-A1-062
736ewd: nieGM-B1-062
737ewd: nieGM-C1-062
741ewd: nieGM-A1-072
742ewd: nieGM-B1-072
743ewd: nieGM-C1-072
1283ewd: takGM-?-082
857ewd: takGM-A1-082
858ewd: takGM-B1-082
859ewd: takGM-C1-082
1285ewd: takGM-?-092
863ewd: takGM-A1-092
864ewd: takGM-B1-092
1219ewd: takGM-C1-092
1287ewd: takGM-?-102
867ewd: takGM-A1-102
868ewd: takGM-B1-102
1289ewd: takGM-?-112
871ewd: takGM-A1-112
872ewd: takGM-B1-112
1292ewd: takGM-M?-122
877ewd: takGM-MA1-122
878ewd: takGM-MB1-122
1293ewd: takGM-P?-122
879ewd: takGM-PA1-122
880ewd: takGM-PB1-122
1481ewd: takGM-MA1-132
1482ewd: takGM-MB1-132
1483ewd: takGM-PA1-132
1484ewd: takGM-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
21003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-06
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
1090578, 579, 58045

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
857
ktt
ktt;1143
1
2015-10-01

automatyczne KTT
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265780,950,550,670,690,500,500,45
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265790,950,610,670,690,490,490,39
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265800,950,340,690,710,470,470,66
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
306
ktt
ktt;1150
1
2015-10-01

automatyczne KTT
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265780,920,530,630,660,500,500,47
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265790,920,570,590,620,500,500,43
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265800,920,330,630,660,470,470,67
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
314
ktt
ktt;1158
1
2015-10-01

automatyczne KTT
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265780,940,550,620,650,500,500,45
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265790,940,630,570,600,480,480,37
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265800,940,330,620,650,470,470,67
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
321
ktt
ktt;1165
1
2015-10-01

automatyczne KTT
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265780,930,530,600,630,500,500,47
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265790,930,610,580,610,490,490,39
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265800,930,310,560,590,460,460,69
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
219
ktt
ktt;717
1
2015-10-01

automatyczne KTT
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265780,900,550,610,650,500,500,45
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265790,900,610,540,580,490,490,39
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;265800,900,330,620,650,470,470,67

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3
818
zrównywanie
paou;gm;2002
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;26578, 579, 580452,03-0,630,010,62
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6
855
zrównywanie
paou;gm;2002-2013
21003
2015-05-06
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul
578egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2002;26578, 579, 580452,12-0,280,330,91
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak