sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1 | 547 | 4 | 0; 1; 2; 3; 4 | |
2 | 548 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 549 | 1 | 0; 1 | ||
4 | 550 | 2 | 0; 1; 2 | ||
5 | 551 | 1 | 0; 1 | ||
6 | 552 | 1 | 0; 1 |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1291 | 2012-04-25 | egzamin gimnazjalny | j. polski | GH-P?-122 | tak | kryterialny | ||||
875 | 2012-04-25 | egzamin gimnazjalny | j. polski | GH-PA1-122 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
876 | 2012-04-25 | egzamin gimnazjalny | j. polski | GH-PB1-122 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
40 | ewd | ewd;gh;2012 | 57 | pokaż (6)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | ewd | ewd;gh_p;2012 | 25 | pokaż (3)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1014 | ewd | ewd;gh_pR;2012 | 27 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (6)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1013 | ewd | ewd;ghR;2012 | 60 | pokaż (0) | pokaż (2)
| pokaż (6)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
387 | ktt | ktt;875 | 27 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
388 | ktt | ktt;876 | 27 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1180 | ktt | ktt;egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2012;ewd | 60 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (6)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1127 | ktt | ktt;GH-P?-122;ewd | 27 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
816 | zrównywanie | paou;gh_p;2012 | 24 | pokaż (3)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
387 ktt ktt;875 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 547 | 0,84 | 2,09 | 0,67 | 0,76 | 0,29 | 1,18 | 0,48 | |
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 548 | 0,84 | 0,83 | 0,56 | 0,60 | 0,38 | 0,38 | 0,17 | |||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 549 | 0,84 | 0,80 | 0,52 | 0,56 | 0,40 | 0,40 | 0,20 | |||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 550 | 0,85 | 0,49 | 0,40 | 0,50 | 0,40 | 0,79 | 0,75 | |||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 551 | 0,84 | 0,51 | 0,43 | 0,49 | 0,50 | 0,50 | 0,49 | |||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 552 | 0,85 | 0,21 | 0,32 | 0,38 | 0,41 | 0,41 | 0,79 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
388 ktt ktt;876 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 547 | 0,83 | 2,09 | 0,66 | 0,77 | 0,29 | 1,18 | 0,48 | |
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 548 | 0,83 | 0,83 | 0,56 | 0,60 | 0,38 | 0,38 | 0,17 | |||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 549 | 0,83 | 0,80 | 0,52 | 0,57 | 0,40 | 0,40 | 0,20 | |||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 550 | 0,84 | 0,49 | 0,39 | 0,50 | 0,40 | 0,79 | 0,76 | |||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 551 | 0,84 | 0,50 | 0,43 | 0,49 | 0,50 | 0,50 | 0,50 | |||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 552 | 0,84 | 0,21 | 0,32 | 0,38 | 0,41 | 0,41 | 0,79 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
40 ewd ewd;gh;2012 | 3 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 550 | 1,06 | 1,26 | -0,34 | 0,34 | |||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 551 | 0,97 | -0,08 | |||||||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 552 | 0,90 | 1,64 | |||||||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 547, 548, 549 | 229 | 1,76 | -0,58 | -1,50 | -1,06 | -0,66 | 0,10 | 0,96 | 2,16 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
14 ewd ewd;gh_p;2012 | 3 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 550 | 1,22 | 1,17 | -0,31 | 0,31 | |||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 551 | 1,08 | -0,07 | |||||||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 552 | 1,01 | 1,52 | |||||||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 547, 548, 549 | 229 | 1,86 | -0,58 | -1,52 | -1,07 | -0,66 | 0,12 | 0,98 | 2,15 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1014 ewd ewd;gh_pR;2012 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;gh_pR;2012 | 547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 547 | 1,14 | -0,22 | -2,40 | -0,59 | 0,67 | 2,32 | |
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 548 | 1,14 | -1,82 | |||||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 549 | 1,14 | -1,64 | |||||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 550 | 1,14 | 1,21 | -0,33 | 0,33 | |||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 551 | 1,14 | -0,06 | |||||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 552 | 1,14 | 1,40 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1013 ewd ewd;ghR;2012 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2012 | 547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 547 | 0,98 | -0,25 | -2,68 | -0,67 | 0,75 | 2,60 | |
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 548 | 0,98 | -2,03 | |||||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 549 | 0,98 | -1,82 | |||||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 550 | 0,98 | 1,35 | -0,36 | 0,36 | |||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 551 | 0,98 | -0,08 | |||||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 552 | 0,98 | 1,55 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 547 | 1,79 | -1,96 | -0,58 | 0,37 | 1,55 | |||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 548, 549 | 177 | 1,68 | -1,66 | -1,04 | ||||||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 550, 551, 552 | 178 | 1,25 | -0,55 | 0,65 | 1,51 | 2,53 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
816 zrównywanie paou;gh_p;2012 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 547 | 1,85 | -1,85 | -0,54 | 0,38 | 1,53 | ||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 548, 549 | 177 | 1,76 | -1,55 | -0,97 | |||||
547 | egzamin gimnazjalny;j. polski;2012;22 | 550, 551, 552 | 178 | 1,29 | -0,51 | 0,66 | 1,50 | 2,49 |