Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 520 - egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
kryterialny152050; 1; 2; 3; 4; 5
252110; 1
3_152230; 1; 2; 3
3_252310; 1
4_152420; 1; 2
4_252510; 1

Treść pytania (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
12882011-04-12egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-?-112takkryterialny
8692011-04-12egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-A1-112takdoc pdf pdf kryterialny
8702011-04-12egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-B1-112takkryterialny

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
30ewdewd;gh;201135pokaż (3)
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
32014-11-19MML (Mplus)2014-11-19
pokaż (6)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
30520
31521
32522
33523
34524
35525
1011ewdewd;ghR;201136pokaż (3)
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1normalizacja ekwikwantylowa EWDnie dotyczy2014-08-06
2ewd;ghR;2011MML (Mplus)2015-09-23
pokaż (6)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
31520
32521
33522
34523
35524
36525
217kttktt;86936pokaż (1)
869ewd: takGH-A1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (6)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
31520
32521
33522
34523
35524
36525
218kttktt;87036pokaż (1)
870ewd: takGH-B1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (6)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
31520
32521
33522
34523
35524
36525
1113kttktt;GH-?-112;ewd36pokaż (1)
1288ewd: takGH-?-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (6)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
31520
32521
33522
34523
35524
36525
854zrównywaniepaou;gh;2002-2013528pokaż (38)
716ewd: nieGH-A1-021
718ewd: nieGH-A1-031
720ewd: nieGH-A1-042
721ewd: nieGH-B1-042
722ewd: nieGH-C1-042
726ewd: nieGH-A1-052
727ewd: nieGH-B1-052
728ewd: nieGH-C1-052
732ewd: nieGH-A1-062
733ewd: nieGH-B1-062
734ewd: nieGH-C1-062
738ewd: nieGH-A1-072
739ewd: nieGH-B1-072
740ewd: nieGH-C1-072
1282ewd: takGH-?-082
854ewd: takGH-A1-082
855ewd: takGH-B1-082
856ewd: takGH-C1-082
1284ewd: takGH-?-092
860ewd: takGH-A1-092
861ewd: takGH-B1-092
862ewd: takGH-C1-092
1286ewd: takGH-?-102
865ewd: takGH-A1-102
866ewd: takGH-B1-102
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
1290ewd: takGH-H?-122
873ewd: takGH-HA1-122
874ewd: takGH-HB1-122
1291ewd: takGH-P?-122
875ewd: takGH-PA1-122
876ewd: takGH-PB1-122
1477ewd: takGH-HA1-132
1478ewd: takGH-HB1-132
1479ewd: takGH-PA1-132
1480ewd: takGH-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
22003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-03
pokaż (4)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
648524
649525
650520, 521176
651522, 523169
815zrównywaniepaou;gh;201134pokaż (3)
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (4)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
335520, 521176
336522, 523169
337524
338525

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
217
ktt
ktt;869
1
2015-10-01

automatyczne KTT
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295200,852,770,620,730,351,760,45
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295210,850,830,500,530,380,380,17
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295220,850,610,370,460,351,060,80
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295230,850,490,360,410,500,500,51
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295240,850,520,370,440,390,770,74
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295250,850,220,370,410,410,410,78
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
218
ktt
ktt;870
1
2015-10-01

automatyczne KTT
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295200,852,790,620,730,351,750,44
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295210,850,830,500,530,380,380,17
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295220,850,610,370,470,351,060,80
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295230,850,480,370,410,500,500,52
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295240,850,500,380,450,380,750,75
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295250,850,220,370,410,410,410,78

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2b3b4b5
30
ewd
ewd;gh;2011
3
2014-11-19
MML (Mplus)
2014-11-19
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295201,70-0,29-1,50-0,41-0,020,771,16
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295212,12-1,30
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295220,981,66-0,61-0,050,65
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295230,860,03
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295240,961,36-0,580,58
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295251,091,39
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2b3b4b5
1011
ewd
ewd;ghR;2011
2
2015-09-23
MML (Mplus)
ewd;ghR;2011
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295200,96-0,43-2,19-0,60-0,031,121,71
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295210,96-2,03
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295220,961,69-0,62-0,050,67
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295230,960,03
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295240,961,36-0,580,58
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295250,961,52
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6b7
854
zrównywanie
paou;gh;2002-2013
22003
2015-05-03
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295240,960,631,80
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295251,091,24
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29520, 5211761,70-2,29-1,58-0,80-0,400,350,75
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29522, 5231691,05-0,601,041,582,42
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumacb1b2b3b4b5b6
815
zrównywanie
paou;gh;2011
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29520, 5211761,84-1,91-1,27-0,55-0,190,510,88
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29522, 5231691,14-0,371,141,652,43
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295241,030,771,85
520egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;295251,171,34
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak