sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1 | 520 | 5 | 0; 1; 2; 3; 4; 5 | |
2 | 521 | 1 | 0; 1 | ||
3_1 | 522 | 3 | 0; 1; 2; 3 | ||
3_2 | 523 | 1 | 0; 1 | ||
4_1 | 524 | 2 | 0; 1; 2 | ||
4_2 | 525 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1288 | 2011-04-12 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-112 | tak | kryterialny | ||||
869 | 2011-04-12 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-112 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
870 | 2011-04-12 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-112 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
30 | ewd | ewd;gh;2011 | 35 | pokaż (3)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1011 | ewd | ewd;ghR;2011 | 36 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
217 | ktt | ktt;869 | 36 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
218 | ktt | ktt;870 | 36 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1113 | ktt | ktt;GH-?-112;ewd | 36 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
815 | zrównywanie | paou;gh;2011 | 34 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (4)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
217 ktt ktt;869 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 520 | 0,85 | 2,77 | 0,62 | 0,73 | 0,35 | 1,76 | 0,45 | |
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 521 | 0,85 | 0,83 | 0,50 | 0,53 | 0,38 | 0,38 | 0,17 | |||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 522 | 0,85 | 0,61 | 0,37 | 0,46 | 0,35 | 1,06 | 0,80 | |||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 523 | 0,85 | 0,49 | 0,36 | 0,41 | 0,50 | 0,50 | 0,51 | |||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 524 | 0,85 | 0,52 | 0,37 | 0,44 | 0,39 | 0,77 | 0,74 | |||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 525 | 0,85 | 0,22 | 0,37 | 0,41 | 0,41 | 0,41 | 0,78 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
218 ktt ktt;870 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 520 | 0,85 | 2,79 | 0,62 | 0,73 | 0,35 | 1,75 | 0,44 | |
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 521 | 0,85 | 0,83 | 0,50 | 0,53 | 0,38 | 0,38 | 0,17 | |||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 522 | 0,85 | 0,61 | 0,37 | 0,47 | 0,35 | 1,06 | 0,80 | |||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 523 | 0,85 | 0,48 | 0,37 | 0,41 | 0,50 | 0,50 | 0,52 | |||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 524 | 0,85 | 0,50 | 0,38 | 0,45 | 0,38 | 0,75 | 0,75 | |||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 525 | 0,85 | 0,22 | 0,37 | 0,41 | 0,41 | 0,41 | 0,78 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
30 ewd ewd;gh;2011 | 3 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 520 | 1,70 | -0,29 | -1,50 | -0,41 | -0,02 | 0,77 | 1,16 | |
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 521 | 2,12 | -1,30 | ||||||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 522 | 0,98 | 1,66 | -0,61 | -0,05 | 0,65 | |||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 523 | 0,86 | 0,03 | ||||||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 524 | 0,96 | 1,36 | -0,58 | 0,58 | ||||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 525 | 1,09 | 1,39 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1011 ewd ewd;ghR;2011 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2011 | 520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 520 | 0,96 | -0,43 | -2,19 | -0,60 | -0,03 | 1,12 | 1,71 | |
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 521 | 0,96 | -2,03 | ||||||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 522 | 0,96 | 1,69 | -0,62 | -0,05 | 0,67 | |||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 523 | 0,96 | 0,03 | ||||||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 524 | 0,96 | 1,36 | -0,58 | 0,58 | ||||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 525 | 0,96 | 1,52 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 524 | 0,96 | 0,63 | 1,80 | |||||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 525 | 1,09 | 1,24 | ||||||||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 520, 521 | 176 | 1,70 | -2,29 | -1,58 | -0,80 | -0,40 | 0,35 | 0,75 | ||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 522, 523 | 169 | 1,05 | -0,60 | 1,04 | 1,58 | 2,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
815 zrównywanie paou;gh;2011 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 520, 521 | 176 | 1,84 | -1,91 | -1,27 | -0,55 | -0,19 | 0,51 | 0,88 | |
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 522, 523 | 169 | 1,14 | -0,37 | 1,14 | 1,65 | 2,43 | |||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 524 | 1,03 | 0,77 | 1,85 | ||||||||
520 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;29 | 525 | 1,17 | 1,34 |