sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1 | 517 | 3 | 0; 1; 2; 3 | |
2 | 518 | 2 | 0; 1; 2 | ||
3 | 519 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1288 | 2011-04-12 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-112 | tak | kryterialny | ||||
869 | 2011-04-12 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-112 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
870 | 2011-04-12 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-112 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
30 | ewd | ewd;gh;2011 | 35 | pokaż (3)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1011 | ewd | ewd;ghR;2011 | 36 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
217 | ktt | ktt;869 | 36 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
218 | ktt | ktt;870 | 36 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1113 | ktt | ktt;GH-?-112;ewd | 36 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (3)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
815 | zrównywanie | paou;gh;2011 | 34 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (3)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
217 ktt ktt;869 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 517 | 0,85 | 1,66 | 0,44 | 0,54 | 0,39 | 1,16 | 0,45 | |
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 518 | 0,85 | 0,37 | 0,34 | 0,40 | 0,33 | 0,67 | 0,81 | |||
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 519 | 0,85 | 0,33 | 0,34 | 0,38 | 0,47 | 0,47 | 0,67 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
218 ktt ktt;870 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 517 | 0,85 | 1,68 | 0,44 | 0,54 | 0,39 | 1,16 | 0,44 | |
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 518 | 0,85 | 0,38 | 0,34 | 0,40 | 0,33 | 0,67 | 0,81 | |||
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 519 | 0,85 | 0,32 | 0,34 | 0,38 | 0,47 | 0,47 | 0,68 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
30 ewd ewd;gh;2011 | 3 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 517 | 0,94 | -0,37 | -1,19 | -0,03 | 1,22 | |||
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 518 | 0,86 | 2,03 | -0,73 | 0,73 | ||||||
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 519 | 0,83 | 0,97 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1011 ewd ewd;ghR;2011 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2011 | 517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 517 | 0,96 | -0,37 | -1,17 | -0,03 | 1,20 | |||
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 518 | 0,96 | 1,87 | -0,67 | 0,67 | ||||||
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 519 | 0,96 | 0,87 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 517 | 0,92 | -1,75 | -0,56 | 0,71 | ||||||
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 518 | 0,86 | 1,14 | 2,58 | |||||||||
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 519 | 0,82 | 0,83 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
815 zrównywanie paou;gh;2011 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 517 | 1,00 | -1,43 | -0,33 | 0,84 | |||||
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 518 | 0,92 | 1,25 | 2,61 | ||||||||
517 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;28 | 519 | 0,88 | 0,96 |