sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 500 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
496 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;07 | docx html | docx html |
497 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;08 | docx html | |
498 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;09 | docx html | |
499 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;10 | docx html | |
500 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;11 | docx html | |
501 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;12 | docx html | |
502 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;13 | docx html | |
503 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;14 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1288 | 2011-04-12 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-112 | tak | nie dotyczy | ||||
869 | 2011-04-12 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-112 | tak | doc pdf | nie dotyczy | A | ||
870 | 2011-04-12 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-112 | tak | nie dotyczy | B |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
30 | ewd | ewd;gh;2011 | 35 | pokaż (3)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1011 | ewd | ewd;ghR;2011 | 36 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
310 | ktt | ktt;1154 | 25 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
325 | ktt | ktt;1169 | 25 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
351 | ktt | ktt;1221 | 34 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
352 | ktt | ktt;1222 | 34 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
217 | ktt | ktt;869 | 36 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
218 | ktt | ktt;870 | 36 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1113 | ktt | ktt;GH-?-112;ewd | 36 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
815 | zrównywanie | paou;gh;2011 | 34 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
310 ktt ktt;1154 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 500 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;11 | 500 | 0,81 | 0,72 | 0,33 | 0,41 | 0,45 | 0,45 | 0,28 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
325 ktt ktt;1169 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 500 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;11 | 500 | 0,81 | 0,69 | 0,44 | 0,52 | 0,46 | 0,46 | 0,31 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
351 ktt ktt;1221 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 500 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;11 | 500 | 0,87 | 0,73 | 0,32 | 0,38 | 0,44 | 0,44 | 0,27 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
352 ktt ktt;1222 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 500 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;11 | 500 | 0,87 | 0,74 | 0,40 | 0,45 | 0,44 | 0,44 | 0,26 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
217 ktt ktt;869 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 500 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;11 | 500 | 0,85 | 0,73 | 0,33 | 0,37 | 0,44 | 0,44 | 0,27 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
218 ktt ktt;870 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 500 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;11 | 500 | 0,85 | 0,68 | 0,36 | 0,41 | 0,47 | 0,47 | 0,32 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
30 ewd ewd;gh;2011 | 3 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 500 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;11 | 500 | 0,96 | -1,12 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1011 ewd ewd;ghR;2011 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2011 | 500 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;11 | 500 | 0,96 | -1,12 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 500 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;11 | 500 | 1,61 | -0,23 | 0,39 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
815 zrównywanie paou;gh;2011 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 500 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;11 | 500 | 1,69 | 0,39 | -0,05 |