Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 490 - egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;01

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
nie dotyczy49010; 1A; B; C; D

Treść pytania i wiązki pytań (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
490egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;01docx html docx html
491egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;02docx html
492egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;03docx html
493egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;04docx html
494egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;05docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
12882011-04-12egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-?-112taknie dotyczy
8692011-04-12egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-A1-112takdoc pdf pdf nie dotyczyB
8702011-04-12egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-B1-112taknie dotyczyC

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
30ewdewd;gh;201135pokaż (3)
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
32014-11-19MML (Mplus)2014-11-19
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
1490
1011ewdewd;ghR;201136pokaż (3)
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1normalizacja ekwikwantylowa EWDnie dotyczy2014-08-06
2ewd;ghR;2011MML (Mplus)2015-09-23
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
1490
217kttktt;86936pokaż (1)
869ewd: takGH-A1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
1490
218kttktt;87036pokaż (1)
870ewd: takGH-B1-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
1490
1113kttktt;GH-?-112;ewd36pokaż (1)
1288ewd: takGH-?-112
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
1490
854zrównywaniepaou;gh;2002-2013528pokaż (38)
716ewd: nieGH-A1-021
718ewd: nieGH-A1-031
720ewd: nieGH-A1-042
721ewd: nieGH-B1-042
722ewd: nieGH-C1-042
726ewd: nieGH-A1-052
727ewd: nieGH-B1-052
728ewd: nieGH-C1-052
732ewd: nieGH-A1-062
733ewd: nieGH-B1-062
734ewd: nieGH-C1-062
738ewd: nieGH-A1-072
739ewd: nieGH-B1-072
740ewd: nieGH-C1-072
1282ewd: takGH-?-082
854ewd: takGH-A1-082
855ewd: takGH-B1-082
856ewd: takGH-C1-082
1284ewd: takGH-?-092
860ewd: takGH-A1-092
861ewd: takGH-B1-092
862ewd: takGH-C1-092
1286ewd: takGH-?-102
865ewd: takGH-A1-102
866ewd: takGH-B1-102
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
1290ewd: takGH-H?-122
873ewd: takGH-HA1-122
874ewd: takGH-HB1-122
1291ewd: takGH-P?-122
875ewd: takGH-PA1-122
876ewd: takGH-PB1-122
1477ewd: takGH-HA1-132
1478ewd: takGH-HB1-132
1479ewd: takGH-PA1-132
1480ewd: takGH-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
22003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
618490
815zrównywaniepaou;gh;201134pokaż (3)
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
305490

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
217
ktt
ktt;869
1
2015-10-01

automatyczne KTT
490egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;014900,850,670,330,370,470,470,33
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
218
ktt
ktt;870
1
2015-10-01

automatyczne KTT
490egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;014900,850,710,320,370,450,450,29

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2b3b4b5
30
ewd
ewd;gh;2011
3
2014-11-19
MML (Mplus)
2014-11-19
490egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;014900,87-1,14
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2b3b4b5
1011
ewd
ewd;ghR;2011
2
2015-09-23
MML (Mplus)
ewd;ghR;2011
490egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;014900,96-1,06
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6b7
854
zrównywanie
paou;gh;2002-2013
22003
2015-05-03
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul
490egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;014901,13-0,530,28
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumacb1b2b3b4b5b6
815
zrównywanie
paou;gh;2011
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
490egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2011;014901,200,28-0,31
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak