sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1_1 | 478 | 1 | 0; 1 | |
1_2 | 479 | 1 | 0; 1 | ||
1_3 | 480 | 1 | 0; 1 | ||
1_4 | 481 | 1 | 0; 1 | ||
1_5 | 482 | 1 | 0; 1 | ||
2_1 | 483 | 1 | 0; 1 | ||
2_2 | 484 | 1 | 0; 1 | ||
2_3 | 485 | 1 | 0; 1 | ||
3_1 | 486 | 3 | 0; 1; 2; 3 | ||
3_2 | 487 | 1 | 0; 1 | ||
4_1 | 488 | 2 | 0; 1; 2 | ||
4_2 | 489 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1286 | 2010-04-27 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-102 | tak | kryterialny | ||||
865 | 2010-04-27 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-102 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
866 | 2010-04-27 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-102 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
29 | ewd | ewd;gh;2010 | 38 | pokaż (3)
| pokaż (1)
| pokaż (8)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1009 | ewd | ewd;ghR;2010 | 45 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (12)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
215 | ktt | ktt;865 | 45 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (12)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
216 | ktt | ktt;866 | 45 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (12)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1100 | ktt | ktt;GH-?-102;ewd | 45 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (12)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
814 | zrównywanie | paou;gh;2010 | 33 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (4)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
215 ktt ktt;865 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 478 | 0,86 | 0,94 | 0,26 | 0,29 | 0,25 | 0,25 | 0,06 | |
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 479 | 0,86 | 0,87 | 0,30 | 0,34 | 0,33 | 0,33 | 0,13 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 480 | 0,86 | 0,69 | 0,28 | 0,33 | 0,46 | 0,46 | 0,31 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 481 | 0,86 | 0,73 | 0,31 | 0,36 | 0,44 | 0,44 | 0,27 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 482 | 0,86 | 0,39 | 0,24 | 0,29 | 0,49 | 0,49 | 0,61 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 483 | 0,86 | 0,80 | 0,45 | 0,49 | 0,40 | 0,40 | 0,20 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 484 | 0,86 | 0,49 | 0,39 | 0,44 | 0,50 | 0,50 | 0,51 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 485 | 0,86 | 0,79 | 0,47 | 0,51 | 0,41 | 0,41 | 0,21 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 486 | 0,87 | 1,08 | 0,41 | 0,53 | 0,43 | 1,28 | 0,64 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 487 | 0,86 | 0,61 | 0,34 | 0,39 | 0,49 | 0,49 | 0,39 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 488 | 0,86 | 0,69 | 0,42 | 0,50 | 0,43 | 0,86 | 0,66 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 489 | 0,86 | 0,21 | 0,33 | 0,38 | 0,41 | 0,41 | 0,79 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
216 ktt ktt;866 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 478 | 0,86 | 0,94 | 0,26 | 0,28 | 0,25 | 0,25 | 0,06 | |
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 479 | 0,86 | 0,87 | 0,30 | 0,33 | 0,33 | 0,33 | 0,13 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 480 | 0,86 | 0,69 | 0,27 | 0,32 | 0,46 | 0,46 | 0,31 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 481 | 0,86 | 0,72 | 0,31 | 0,35 | 0,45 | 0,45 | 0,28 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 482 | 0,86 | 0,39 | 0,24 | 0,29 | 0,49 | 0,49 | 0,61 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 483 | 0,86 | 0,80 | 0,46 | 0,49 | 0,40 | 0,40 | 0,20 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 484 | 0,86 | 0,49 | 0,40 | 0,45 | 0,50 | 0,50 | 0,51 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 485 | 0,86 | 0,79 | 0,47 | 0,51 | 0,41 | 0,41 | 0,21 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 486 | 0,87 | 1,07 | 0,41 | 0,53 | 0,43 | 1,28 | 0,64 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 487 | 0,86 | 0,61 | 0,33 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,39 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 488 | 0,86 | 0,69 | 0,41 | 0,50 | 0,43 | 0,86 | 0,66 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 489 | 0,86 | 0,21 | 0,33 | 0,37 | 0,41 | 0,41 | 0,79 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
29 ewd ewd;gh;2010 | 3 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 483 | 1,32 | -1,46 | ||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 484 | 0,96 | 0,01 | ||||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 485 | 1,38 | -1,32 | ||||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 486 | 1,01 | 0,70 | -0,55 | -0,04 | 0,59 | |||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 487 | 0,76 | -0,71 | ||||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 488 | 1,08 | 0,75 | -0,44 | 0,44 | ||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 489 | 1,07 | 1,49 | ||||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 478, 479, 480, 481, 482 | 165 | 0,99 | -1,91 | -2,59 | -1,94 | -0,40 | 1,45 | 3,48 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1009 ewd ewd;ghR;2010 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2010 | 478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 478 | 0,98 | -3,26 | ||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 479 | 0,98 | -2,40 | ||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 480 | 0,98 | -0,99 | ||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 481 | 0,98 | -1,23 | ||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 482 | 0,98 | 0,53 | ||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 483 | 0,98 | -1,78 | ||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 484 | 0,98 | 0,01 | ||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 485 | 0,98 | -1,65 | ||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 486 | 0,98 | 0,71 | -0,57 | -0,04 | 0,60 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 487 | 0,98 | -0,58 | ||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 488 | 0,98 | 0,81 | -0,47 | 0,47 | ||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 489 | 0,98 | 1,58 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 478, 479, 480, 481, 482 | 165 | 1,15 | -3,86 | -3,33 | -2,02 | -0,44 | 1,30 | |||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 483, 484, 485 | 166 | 1,44 | -1,94 | -1,10 | 0,25 | |||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 486, 487 | 167 | 1,27 | -1,13 | 0,21 | 0,64 | 1,37 | ||||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 488, 489 | 168 | 1,34 | -0,01 | 0,70 | 1,89 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
814 zrównywanie paou;gh;2010 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 478, 479, 480, 481, 482 | 165 | 1,05 | -4,03 | -3,50 | -2,12 | -0,41 | 1,51 | |
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 483, 484, 485 | 166 | 1,31 | -2,04 | -1,13 | 0,35 | |||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 486, 487 | 167 | 1,14 | -1,17 | 0,31 | 0,79 | 1,60 | ||||
478 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;29 | 488, 489 | 168 | 1,20 | 0,07 | 0,86 | 2,18 |