sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 463 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
462 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;18 | docx html | docx html |
463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | docx html | |
464 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;20 | docx html | |
465 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;21 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1286 | 2010-04-27 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-102 | tak | nie dotyczy | ||||
865 | 2010-04-27 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-102 | tak | doc pdf | nie dotyczy | D | ||
866 | 2010-04-27 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-102 | tak | nie dotyczy | A |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
29 | ewd | ewd;gh;2010 | 38 | pokaż (3)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1009 | ewd | ewd;ghR;2010 | 45 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
332 | ktt | ktt;1199 | 42 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
336 | ktt | ktt;1203 | 42 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
339 | ktt | ktt;1206 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
343 | ktt | ktt;1210 | 42 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
347 | ktt | ktt;1214 | 42 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
350 | ktt | ktt;1217 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
215 | ktt | ktt;865 | 45 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
216 | ktt | ktt;866 | 45 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1100 | ktt | ktt;GH-?-102;ewd | 45 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
814 | zrównywanie | paou;gh;2010 | 33 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
332 ktt ktt;1199 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 0,87 | 0,93 | 0,26 | 0,29 | 0,25 | 0,25 | 0,07 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
336 ktt ktt;1203 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 0,88 | 0,93 | 0,38 | 0,40 | 0,26 | 0,26 | 0,07 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
339 ktt ktt;1206 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 0,88 | 0,94 | 0,31 | 0,33 | 0,24 | 0,24 | 0,06 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
343 ktt ktt;1210 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 0,88 | 0,95 | 0,29 | 0,32 | 0,22 | 0,22 | 0,05 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
347 ktt ktt;1214 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 0,88 | 0,93 | 0,33 | 0,35 | 0,26 | 0,26 | 0,07 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
350 ktt ktt;1217 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 0,88 | 0,93 | 0,37 | 0,40 | 0,26 | 0,26 | 0,07 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
215 ktt ktt;865 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 0,86 | 0,95 | 0,34 | 0,36 | 0,22 | 0,22 | 0,05 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
216 ktt ktt;866 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 0,86 | 0,95 | 0,32 | 0,34 | 0,21 | 0,21 | 0,05 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
29 ewd ewd;gh;2010 | 3 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 1,89 | -2,36 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1009 ewd ewd;ghR;2010 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2010 | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 0,98 | -3,54 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 2,54 | -1,66 | 0,40 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
814 zrównywanie paou;gh;2010 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 463 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2010;19 | 463 | 2,24 | 0,41 | -1,81 |