sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1_1 | 434 | 1 | 0; 1 | |
1_2 | 435 | 1 | 0; 1 | ||
1_3 | 436 | 2 | 0; 1; 2 | ||
1_4 | 437 | 1 | 0; 1 | ||
2_1 | 438 | 1 | 0; 1 | ||
2_2 | 439 | 1 | 0; 1 | ||
2_3 | 440 | 1 | 0; 1 | ||
3_1 | 441 | 3 | 0; 1; 2; 3 | ||
3_2 | 442 | 1 | 0; 1 | ||
4_1 | 443 | 2 | 0; 1; 2 | ||
4_2 | 444 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1284 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-092 | tak | kryterialny | ||||
750 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-092 | nie | doc pdf | kryterialny | |||
860 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-092 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
751 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-092 | nie | kryterialny | ||||
861 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-092 | tak | kryterialny | ||||
752 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-092 | nie | kryterialny | ||||
862 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-092 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28 | ewd | ewd;gh;2009 | 39 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1007 | ewd | ewd;ghR;2009 | 46 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (11)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
193 | ktt | ktt;750 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (11)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
194 | ktt | ktt;751 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (11)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
195 | ktt | ktt;752 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (11)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
212 | ktt | ktt;860 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (11)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
213 | ktt | ktt;861 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (11)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
214 | ktt | ktt;862 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (11)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1112 | ktt | ktt;GH-?-092;ewd | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (11)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
813 | zrównywanie | paou;gh;2009 | 33 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (4)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
193 ktt ktt;750 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 434 | 0,89 | 0,77 | 0,54 | 0,57 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 435 | 0,89 | 0,65 | 0,58 | 0,62 | 0,48 | 0,48 | 0,35 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 436 | 0,88 | 1,03 | 0,63 | 0,69 | 0,42 | 0,84 | 0,49 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 437 | 0,89 | 0,57 | 0,53 | 0,57 | 0,50 | 0,50 | 0,43 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 438 | 0,88 | 0,77 | 0,65 | 0,68 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 439 | 0,88 | 0,77 | 0,64 | 0,67 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 440 | 0,88 | 0,75 | 0,65 | 0,68 | 0,43 | 0,43 | 0,25 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 441 | 0,89 | 0,45 | 0,39 | 0,48 | 0,31 | 0,94 | 0,85 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 442 | 0,88 | 0,76 | 0,64 | 0,67 | 0,42 | 0,42 | 0,24 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 443 | 0,89 | 0,47 | 0,40 | 0,48 | 0,38 | 0,76 | 0,77 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 444 | 0,89 | 0,23 | 0,39 | 0,43 | 0,42 | 0,42 | 0,77 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
194 ktt ktt;751 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 434 | 0,88 | 0,77 | 0,54 | 0,58 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 435 | 0,88 | 0,64 | 0,58 | 0,62 | 0,48 | 0,48 | 0,36 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 436 | 0,88 | 1,02 | 0,63 | 0,69 | 0,42 | 0,84 | 0,49 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 437 | 0,88 | 0,57 | 0,53 | 0,57 | 0,50 | 0,50 | 0,43 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 438 | 0,88 | 0,77 | 0,65 | 0,68 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 439 | 0,88 | 0,76 | 0,64 | 0,67 | 0,42 | 0,42 | 0,24 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 440 | 0,88 | 0,75 | 0,66 | 0,69 | 0,43 | 0,43 | 0,25 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 441 | 0,89 | 0,43 | 0,37 | 0,46 | 0,31 | 0,92 | 0,86 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 442 | 0,88 | 0,76 | 0,64 | 0,67 | 0,43 | 0,43 | 0,24 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 443 | 0,89 | 0,45 | 0,39 | 0,46 | 0,38 | 0,75 | 0,77 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 444 | 0,89 | 0,22 | 0,38 | 0,42 | 0,42 | 0,42 | 0,78 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
195 ktt ktt;752 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 434 | 0,88 | 0,77 | 0,54 | 0,58 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 435 | 0,88 | 0,65 | 0,58 | 0,62 | 0,48 | 0,48 | 0,35 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 436 | 0,88 | 1,03 | 0,63 | 0,68 | 0,42 | 0,84 | 0,49 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 437 | 0,88 | 0,57 | 0,53 | 0,57 | 0,49 | 0,49 | 0,43 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 438 | 0,88 | 0,77 | 0,65 | 0,68 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 439 | 0,88 | 0,77 | 0,64 | 0,67 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 440 | 0,88 | 0,75 | 0,65 | 0,68 | 0,43 | 0,43 | 0,25 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 441 | 0,89 | 0,44 | 0,37 | 0,46 | 0,31 | 0,93 | 0,85 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 442 | 0,88 | 0,76 | 0,64 | 0,67 | 0,43 | 0,43 | 0,24 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 443 | 0,89 | 0,45 | 0,39 | 0,46 | 0,38 | 0,75 | 0,77 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 444 | 0,89 | 0,22 | 0,39 | 0,43 | 0,42 | 0,42 | 0,78 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
212 ktt ktt;860 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 434 | 0,88 | 0,77 | 0,54 | 0,57 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 435 | 0,88 | 0,65 | 0,58 | 0,62 | 0,48 | 0,48 | 0,35 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 436 | 0,88 | 1,02 | 0,63 | 0,68 | 0,42 | 0,84 | 0,49 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 437 | 0,88 | 0,57 | 0,53 | 0,57 | 0,50 | 0,50 | 0,43 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 438 | 0,88 | 0,77 | 0,65 | 0,68 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 439 | 0,88 | 0,77 | 0,64 | 0,67 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 440 | 0,88 | 0,75 | 0,65 | 0,68 | 0,43 | 0,43 | 0,25 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 441 | 0,89 | 0,44 | 0,38 | 0,47 | 0,31 | 0,93 | 0,85 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 442 | 0,88 | 0,76 | 0,64 | 0,67 | 0,43 | 0,43 | 0,24 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 443 | 0,89 | 0,46 | 0,39 | 0,46 | 0,38 | 0,76 | 0,77 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 444 | 0,89 | 0,22 | 0,38 | 0,42 | 0,42 | 0,42 | 0,78 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
213 ktt ktt;861 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 434 | 0,88 | 0,77 | 0,54 | 0,57 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 435 | 0,88 | 0,65 | 0,58 | 0,62 | 0,48 | 0,48 | 0,35 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 436 | 0,88 | 1,02 | 0,63 | 0,69 | 0,42 | 0,84 | 0,49 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 437 | 0,88 | 0,57 | 0,53 | 0,57 | 0,50 | 0,50 | 0,43 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 438 | 0,88 | 0,77 | 0,65 | 0,68 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 439 | 0,88 | 0,76 | 0,64 | 0,67 | 0,42 | 0,42 | 0,24 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 440 | 0,88 | 0,75 | 0,66 | 0,69 | 0,43 | 0,43 | 0,25 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 441 | 0,89 | 0,43 | 0,37 | 0,46 | 0,31 | 0,92 | 0,86 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 442 | 0,88 | 0,76 | 0,64 | 0,67 | 0,43 | 0,43 | 0,24 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 443 | 0,89 | 0,45 | 0,39 | 0,46 | 0,38 | 0,75 | 0,77 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 444 | 0,89 | 0,22 | 0,38 | 0,42 | 0,42 | 0,42 | 0,78 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
214 ktt ktt;862 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 434 | 0,88 | 0,77 | 0,54 | 0,58 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 435 | 0,88 | 0,65 | 0,58 | 0,62 | 0,48 | 0,48 | 0,35 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 436 | 0,88 | 1,03 | 0,63 | 0,68 | 0,42 | 0,84 | 0,49 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 437 | 0,88 | 0,57 | 0,53 | 0,57 | 0,49 | 0,49 | 0,43 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 438 | 0,88 | 0,77 | 0,65 | 0,68 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 439 | 0,88 | 0,77 | 0,64 | 0,67 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 440 | 0,88 | 0,75 | 0,65 | 0,68 | 0,43 | 0,43 | 0,25 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 441 | 0,89 | 0,44 | 0,37 | 0,46 | 0,31 | 0,93 | 0,85 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 442 | 0,88 | 0,76 | 0,64 | 0,67 | 0,42 | 0,42 | 0,24 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 443 | 0,89 | 0,45 | 0,39 | 0,46 | 0,38 | 0,75 | 0,77 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 444 | 0,89 | 0,22 | 0,39 | 0,43 | 0,42 | 0,42 | 0,78 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28 ewd ewd;gh;2009 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 443 | 1,23 | 1,31 | -0,38 | 0,38 | ||||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 444 | 1,34 | 1,22 | ||||||||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 434, 435, 436, 437 | 235 | 2,14 | -0,39 | -1,09 | -0,59 | -0,08 | 0,49 | 1,26 | ||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 438, 439, 440, 441, 442 | 236 | 2,16 | 0,05 | -1,33 | -1,23 | -1,02 | -0,59 | 1,05 | 1,37 | 1,76 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1007 ewd ewd;ghR;2009 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2009 | 434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 434 | 1,06 | -1,44 | ||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 435 | 1,06 | -0,74 | ||||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 436 | 1,06 | -0,07 | -0,75 | 0,75 | ||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 437 | 1,06 | -0,34 | ||||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 438 | 1,06 | -1,43 | ||||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 439 | 1,06 | -1,42 | ||||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 440 | 1,06 | -1,33 | ||||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 441 | 1,06 | 2,06 | -0,58 | -0,03 | 0,62 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 442 | 1,06 | -1,40 | ||||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 443 | 1,06 | 1,45 | -0,43 | 0,43 | ||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 444 | 1,06 | 1,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 434, 435, 436, 437 | 158 | 2,80 | -1,44 | -1,00 | -0,56 | -0,09 | 0,52 | |||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 438, 439, 440 | 159 | 3,54 | -1,17 | -1,00 | -0,61 | |||||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 441, 442 | 160 | 2,60 | -1,03 | 0,69 | 0,95 | 1,27 | ||||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 443, 444 | 161 | 1,68 | 0,18 | 0,84 | 1,73 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
813 zrównywanie paou;gh;2009 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 434, 435, 436, 437 | 158 | 2,53 | -1,33 | -0,85 | -0,37 | 0,15 | 0,83 | |
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 438, 439, 440 | 159 | 3,21 | -1,04 | -0,85 | -0,43 | |||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 441, 442 | 160 | 2,35 | -0,89 | 1,02 | 1,31 | 1,66 | ||||
434 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;29 | 443, 444 | 161 | 1,51 | 0,46 | 1,19 | 2,18 |