sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1_1 | 428 | 1 | 0; 1 | |
1_2 | 429 | 1 | 0; 1 | ||
2 | 430 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 431 | 1 | 0; 1 | ||
4 | 432 | 1 | 0; 1 | ||
5 | 433 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1284 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-092 | tak | kryterialny | ||||
750 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-092 | nie | doc pdf | kryterialny | |||
860 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-092 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
751 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-092 | nie | kryterialny | ||||
861 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-092 | tak | kryterialny | ||||
752 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-092 | nie | kryterialny | ||||
862 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-092 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28 | ewd | ewd;gh;2009 | 39 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1007 | ewd | ewd;ghR;2009 | 46 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
338 | ktt | ktt;1205 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
339 | ktt | ktt;1206 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
349 | ktt | ktt;1216 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
350 | ktt | ktt;1217 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
193 | ktt | ktt;750 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
194 | ktt | ktt;751 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
195 | ktt | ktt;752 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
212 | ktt | ktt;860 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
213 | ktt | ktt;861 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
214 | ktt | ktt;862 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1112 | ktt | ktt;GH-?-092;ewd | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (6)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
813 | zrównywanie | paou;gh;2009 | 33 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (2)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
338 ktt ktt;1205 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 0,86 | 0,79 | 0,32 | 0,37 | 0,41 | 0,41 | 0,21 | |
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 0,86 | 0,53 | 0,39 | 0,44 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 0,86 | 0,37 | 0,29 | 0,34 | 0,48 | 0,48 | 0,63 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 0,86 | 0,64 | 0,17 | 0,23 | 0,48 | 0,48 | 0,36 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 0,86 | 0,47 | 0,28 | 0,34 | 0,50 | 0,50 | 0,53 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 0,86 | 0,36 | 0,34 | 0,39 | 0,48 | 0,48 | 0,64 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
339 ktt ktt;1206 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 0,88 | 0,80 | 0,23 | 0,27 | 0,40 | 0,40 | 0,20 | |
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 0,88 | 0,58 | 0,23 | 0,28 | 0,49 | 0,49 | 0,42 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 0,88 | 0,38 | 0,34 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,62 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 0,88 | 0,72 | 0,37 | 0,41 | 0,45 | 0,45 | 0,28 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 0,88 | 0,50 | 0,41 | 0,46 | 0,50 | 0,50 | 0,50 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 0,88 | 0,37 | 0,31 | 0,36 | 0,48 | 0,48 | 0,63 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
349 ktt ktt;1216 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 0,88 | 0,80 | 0,26 | 0,30 | 0,40 | 0,40 | 0,20 | |
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 0,88 | 0,54 | 0,33 | 0,38 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 0,88 | 0,35 | 0,36 | 0,41 | 0,48 | 0,48 | 0,65 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 0,88 | 0,67 | 0,36 | 0,40 | 0,47 | 0,47 | 0,33 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 0,88 | 0,52 | 0,43 | 0,48 | 0,50 | 0,50 | 0,48 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 0,88 | 0,38 | 0,37 | 0,41 | 0,49 | 0,49 | 0,62 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
350 ktt ktt;1217 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 0,88 | 0,81 | 0,24 | 0,28 | 0,39 | 0,39 | 0,19 | |
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 0,88 | 0,59 | 0,29 | 0,34 | 0,49 | 0,49 | 0,41 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 0,88 | 0,39 | 0,35 | 0,40 | 0,49 | 0,49 | 0,61 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 0,88 | 0,78 | 0,26 | 0,31 | 0,41 | 0,41 | 0,22 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 0,88 | 0,55 | 0,30 | 0,35 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 0,88 | 0,42 | 0,25 | 0,30 | 0,49 | 0,49 | 0,58 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
193 ktt ktt;750 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 0,89 | 0,83 | 0,28 | 0,31 | 0,38 | 0,38 | 0,17 | |
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 0,89 | 0,55 | 0,34 | 0,39 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 0,89 | 0,44 | 0,37 | 0,42 | 0,50 | 0,50 | 0,56 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 0,89 | 0,82 | 0,31 | 0,35 | 0,39 | 0,39 | 0,18 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 0,89 | 0,39 | 0,34 | 0,39 | 0,49 | 0,49 | 0,61 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 0,89 | 0,28 | 0,30 | 0,35 | 0,45 | 0,45 | 0,72 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
194 ktt ktt;751 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 0,89 | 0,82 | 0,27 | 0,31 | 0,38 | 0,38 | 0,18 | |
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 0,89 | 0,54 | 0,33 | 0,38 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 0,89 | 0,44 | 0,36 | 0,41 | 0,50 | 0,50 | 0,56 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 0,89 | 0,82 | 0,31 | 0,35 | 0,39 | 0,39 | 0,18 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 0,89 | 0,38 | 0,33 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,62 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 0,89 | 0,27 | 0,29 | 0,34 | 0,44 | 0,44 | 0,73 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
195 ktt ktt;752 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 0,89 | 0,82 | 0,27 | 0,31 | 0,38 | 0,38 | 0,18 | |
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 0,89 | 0,53 | 0,32 | 0,37 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 0,89 | 0,43 | 0,36 | 0,41 | 0,50 | 0,50 | 0,57 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 0,89 | 0,83 | 0,30 | 0,34 | 0,37 | 0,37 | 0,17 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 0,89 | 0,41 | 0,33 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,59 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 0,89 | 0,29 | 0,29 | 0,34 | 0,45 | 0,45 | 0,71 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
212 ktt ktt;860 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 0,89 | 0,83 | 0,27 | 0,31 | 0,38 | 0,38 | 0,17 | |
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 0,89 | 0,55 | 0,33 | 0,38 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 0,89 | 0,44 | 0,36 | 0,41 | 0,50 | 0,50 | 0,56 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 0,89 | 0,82 | 0,31 | 0,35 | 0,39 | 0,39 | 0,18 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 0,89 | 0,38 | 0,33 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,62 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 0,89 | 0,27 | 0,29 | 0,34 | 0,45 | 0,45 | 0,73 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
213 ktt ktt;861 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 0,89 | 0,82 | 0,27 | 0,31 | 0,38 | 0,38 | 0,18 | |
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 0,89 | 0,54 | 0,33 | 0,38 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 0,89 | 0,44 | 0,36 | 0,41 | 0,50 | 0,50 | 0,56 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 0,89 | 0,82 | 0,31 | 0,35 | 0,39 | 0,39 | 0,18 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 0,89 | 0,38 | 0,33 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,62 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 0,89 | 0,27 | 0,29 | 0,34 | 0,45 | 0,45 | 0,73 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
214 ktt ktt;862 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 0,89 | 0,82 | 0,27 | 0,31 | 0,38 | 0,38 | 0,18 | |
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 0,89 | 0,53 | 0,32 | 0,37 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 0,89 | 0,43 | 0,36 | 0,41 | 0,50 | 0,50 | 0,57 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 0,89 | 0,83 | 0,30 | 0,34 | 0,37 | 0,37 | 0,17 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 0,89 | 0,41 | 0,33 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,59 | |||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 0,89 | 0,29 | 0,29 | 0,34 | 0,45 | 0,45 | 0,71 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28 ewd ewd;gh;2009 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 0,75 | -2,35 | ||||||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 0,77 | -0,25 | ||||||||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 0,90 | 0,33 | ||||||||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 0,88 | -2,03 | ||||||||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 0,86 | 0,58 | ||||||||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 0,82 | 1,30 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1007 ewd ewd;ghR;2009 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2009 | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428 | 1,06 | -1,81 | ||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 429 | 1,06 | -0,19 | ||||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430 | 1,06 | 0,29 | ||||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 431 | 1,06 | -1,78 | ||||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 432 | 1,06 | 0,50 | ||||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 433 | 1,06 | 1,09 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428, 429 | 157 | 1,00 | -2,67 | -0,06 | ||||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430, 431, 432, 433 | 175 | 1,30 | -2,18 | -0,72 | 0,51 | 1,87 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
813 zrównywanie paou;gh;2009 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 428, 429 | 157 | 0,91 | -2,66 | 0,19 | ||||
428 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;28 | 430, 431, 432, 433 | 175 | 1,16 | -2,18 | -0,55 | 0,82 | 2,34 |