sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 422 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
419 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;21 | docx html | docx html |
420 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;22 | docx html | |
421 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;23 | docx html | |
422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | docx html | |
423 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;25 | docx html | |
424 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;26 | docx html | |
425 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;27 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1284 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-092 | tak | nie dotyczy | ||||
750 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-092 | nie | doc pdf | nie dotyczy | |||
860 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-092 | tak | doc pdf | nie dotyczy | |||
751 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-092 | nie | nie dotyczy | ||||
861 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-092 | tak | nie dotyczy | ||||
752 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-092 | nie | nie dotyczy | ||||
862 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-092 | tak | nie dotyczy |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28 | ewd | ewd;gh;2009 | 39 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1007 | ewd | ewd;ghR;2009 | 46 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
338 | ktt | ktt;1205 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
339 | ktt | ktt;1206 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
349 | ktt | ktt;1216 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
350 | ktt | ktt;1217 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
193 | ktt | ktt;750 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
194 | ktt | ktt;751 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
195 | ktt | ktt;752 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
212 | ktt | ktt;860 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
213 | ktt | ktt;861 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
214 | ktt | ktt;862 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1112 | ktt | ktt;GH-?-092;ewd | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
813 | zrównywanie | paou;gh;2009 | 33 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
338 ktt ktt;1205 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 0,85 | 0,47 | 0,54 | 0,58 | 0,50 | 0,50 | 0,53 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
339 ktt ktt;1206 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 0,88 | 0,47 | 0,51 | 0,55 | 0,50 | 0,50 | 0,53 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
349 ktt ktt;1216 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 0,88 | 0,48 | 0,47 | 0,51 | 0,50 | 0,50 | 0,52 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
350 ktt ktt;1217 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 0,87 | 0,52 | 0,52 | 0,56 | 0,50 | 0,50 | 0,48 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
193 ktt ktt;750 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 0,89 | 0,40 | 0,49 | 0,53 | 0,49 | 0,49 | 0,60 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
194 ktt ktt;751 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 0,88 | 0,39 | 0,48 | 0,53 | 0,49 | 0,49 | 0,61 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
195 ktt ktt;752 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 0,88 | 0,40 | 0,48 | 0,52 | 0,49 | 0,49 | 0,60 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
212 ktt ktt;860 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 0,88 | 0,40 | 0,48 | 0,52 | 0,49 | 0,49 | 0,60 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
213 ktt ktt;861 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 0,88 | 0,39 | 0,48 | 0,52 | 0,49 | 0,49 | 0,61 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
214 ktt ktt;862 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 0,88 | 0,40 | 0,48 | 0,52 | 0,49 | 0,49 | 0,60 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28 ewd ewd;gh;2009 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 1,50 | 0,40 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1007 ewd ewd;ghR;2009 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2009 | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 1,06 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 1,75 | 0,15 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
813 zrównywanie paou;gh;2009 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 422 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;24 | 422 | 1,57 | 0,42 |