sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 415 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
414 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;16 | docx html | docx html |
415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | docx html | |
416 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;18 | docx html | |
417 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;19 | docx html | |
418 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;20 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1284 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-092 | tak | nie dotyczy | ||||
750 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-092 | nie | doc pdf | nie dotyczy | B | ||
860 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-092 | tak | doc pdf | nie dotyczy | B | ||
751 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-092 | nie | nie dotyczy | D | |||
861 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-092 | tak | nie dotyczy | D | |||
752 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-092 | nie | nie dotyczy | A | |||
862 | 2009-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-092 | tak | nie dotyczy | A |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28 | ewd | ewd;gh;2009 | 39 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1007 | ewd | ewd;ghR;2009 | 46 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
310 | ktt | ktt;1154 | 25 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
325 | ktt | ktt;1169 | 25 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
338 | ktt | ktt;1205 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
339 | ktt | ktt;1206 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
349 | ktt | ktt;1216 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
350 | ktt | ktt;1217 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
351 | ktt | ktt;1221 | 34 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
352 | ktt | ktt;1222 | 34 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
193 | ktt | ktt;750 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
194 | ktt | ktt;751 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
195 | ktt | ktt;752 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
212 | ktt | ktt;860 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
213 | ktt | ktt;861 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
214 | ktt | ktt;862 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1112 | ktt | ktt;GH-?-092;ewd | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
813 | zrównywanie | paou;gh;2009 | 33 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
310 ktt ktt;1154 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,81 | 0,58 | 0,34 | 0,43 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
325 ktt ktt;1169 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,82 | 0,55 | 0,30 | 0,39 | 0,50 | 0,50 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
338 ktt ktt;1205 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,86 | 0,55 | 0,32 | 0,37 | 0,50 | 0,50 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
339 ktt ktt;1206 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,88 | 0,52 | 0,35 | 0,40 | 0,50 | 0,50 | 0,48 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
349 ktt ktt;1216 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,88 | 0,55 | 0,40 | 0,44 | 0,50 | 0,50 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
350 ktt ktt;1217 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,88 | 0,57 | 0,26 | 0,31 | 0,50 | 0,50 | 0,43 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
351 ktt ktt;1221 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,87 | 0,57 | 0,37 | 0,43 | 0,50 | 0,50 | 0,43 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
352 ktt ktt;1222 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,87 | 0,59 | 0,39 | 0,45 | 0,49 | 0,49 | 0,41 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
193 ktt ktt;750 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,89 | 0,53 | 0,36 | 0,41 | 0,50 | 0,50 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
194 ktt ktt;751 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,89 | 0,52 | 0,37 | 0,42 | 0,50 | 0,50 | 0,48 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
195 ktt ktt;752 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,89 | 0,53 | 0,34 | 0,39 | 0,50 | 0,50 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
212 ktt ktt;860 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,89 | 0,52 | 0,36 | 0,41 | 0,50 | 0,50 | 0,48 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
213 ktt ktt;861 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,89 | 0,52 | 0,37 | 0,42 | 0,50 | 0,50 | 0,48 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
214 ktt ktt;862 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,89 | 0,53 | 0,34 | 0,39 | 0,50 | 0,50 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
28 ewd ewd;gh;2009 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 0,89 | -0,12 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1007 ewd ewd;ghR;2009 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2009 | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 1,06 | -0,11 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 2,04 | 0,26 | 0,26 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
813 zrównywanie paou;gh;2009 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 415 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2009;17 | 415 | 1,83 | 0,26 | 0,54 |