sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 4142 | 1 | 0; 1 | PP; PF; FP; FF |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1481 | 2013-04-24 | egzamin gimnazjalny | matematyka | GM-MA1-132 | tak | docx pdf | nie dotyczy | PP | ||
1482 | 2013-04-24 | egzamin gimnazjalny | matematyka | GM-MB1-132 | tak | nie dotyczy | PP |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
98 | ewd | ewd;gm;2013 | 51 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
86 | ewd | ewd;gm_m;2013 | 23 | pokaż (2)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1022 | ewd | ewd;gm_mR;2013 | 23 | pokaż (2)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1021 | ewd | ewd;gmR;2013 | 51 | pokaż (0) | pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
397 | ktt | ktt;1481 | 23 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
398 | ktt | ktt;1482 | 23 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1183 | ktt | ktt;egzamin gimnazjalny;matematyczno-przyrodnicza;2013;ewd | 51 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
855 | zrównywanie | paou;gm;2002-2013 | 522 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
829 | zrównywanie | paou;gm_m;2013 | 23 | pokaż (2)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
397 ktt ktt;1481 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 4142 | egzamin gimnazjalny;matematyka;2013;14 | 4142 | 0,84 | 0,40 | 0,21 | 0,28 | 0,49 | 0,49 | 0,60 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
398 ktt ktt;1482 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 4142 | egzamin gimnazjalny;matematyka;2013;14 | 4142 | 0,84 | 0,41 | 0,18 | 0,25 | 0,49 | 0,49 | 0,59 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
98 ewd ewd;gm;2013 | 2 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 4142 | egzamin gimnazjalny;matematyka;2013;14 | 4142 | 0,46 | 0,82 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
86 ewd ewd;gm_m;2013 | 2 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 4142 | egzamin gimnazjalny;matematyka;2013;14 | 4142 | 0,43 | 0,87 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1022 ewd ewd;gm_mR;2013 | 2 2016-10-05 MML (Mplus) ewd;gm_mR;2013 | 4142 | egzamin gimnazjalny;matematyka;2013;14 | 4142 | 1,19 | 0,36 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1021 ewd ewd;gmR;2013 | 2 2016-10-05 MML (Mplus) ewd;gmR;2013 | 4142 | egzamin gimnazjalny;matematyka;2013;14 | 4142 | 0,92 | 0,44 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
855 zrównywanie paou;gm;2002-2013 | 21003 2015-05-06 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum mat-przyr 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.06; proper popul | 4142 | egzamin gimnazjalny;matematyka;2013;14 | 4142 | 1,98 | 1,59 | 0,33 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
829 zrównywanie paou;gm_m;2013 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 4142 | egzamin gimnazjalny;matematyka;2013;14 | 4142 | 2,14 | 0,33 | 1,50 |