sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1_1 | 386 | 1 | 0; 1 | |
1_2 | 387 | 1 | 0; 1 | ||
1_3 | 388 | 1 | 0; 1 | ||
1_4 | 389 | 1 | 0; 1 | ||
1_5 | 390 | 1 | 0; 1 | ||
1_6 | 391 | 1 | 0; 1 | ||
2_1 | 392 | 1 | 0; 1 | ||
2_2 | 393 | 1 | 0; 1 | ||
2_3 | 394 | 1 | 0; 1 | ||
3_1 | 395 | 3 | 0; 1; 2; 3 | ||
3_2 | 396 | 1 | 0; 1 | ||
4_1 | 397 | 2 | 0; 1; 2 | ||
4_2 | 398 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1282 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-082 | tak | kryterialny | ||||
744 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-082 | nie | doc pdf | kryterialny | |||
854 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-082 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
745 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-082 | nie | kryterialny | ||||
855 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-082 | tak | kryterialny | ||||
746 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-082 | nie | kryterialny | ||||
856 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-082 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
27 | ewd | ewd;gh;2008 | 38 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1005 | ewd | ewd;ghR;2008 | 47 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
190 | ktt | ktt;744 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
191 | ktt | ktt;745 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
192 | ktt | ktt;746 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
209 | ktt | ktt;854 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
210 | ktt | ktt;855 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
211 | ktt | ktt;856 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1111 | ktt | ktt;GH-?-082;ewd | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
812 | zrównywanie | paou;gh;2008 | 35 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (4)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
190 ktt ktt;744 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 386 | 0,91 | 0,67 | 0,59 | 0,62 | 0,47 | 0,47 | 0,33 | |
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 387 | 0,91 | 0,53 | 0,57 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 388 | 0,91 | 0,55 | 0,55 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 389 | 0,91 | 0,45 | 0,60 | 0,63 | 0,50 | 0,50 | 0,55 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 390 | 0,91 | 0,37 | 0,55 | 0,58 | 0,48 | 0,48 | 0,63 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 391 | 0,91 | 0,56 | 0,67 | 0,69 | 0,50 | 0,50 | 0,44 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 392 | 0,91 | 0,55 | 0,65 | 0,68 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 393 | 0,91 | 0,66 | 0,70 | 0,73 | 0,47 | 0,47 | 0,34 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 394 | 0,91 | 0,60 | 0,69 | 0,71 | 0,49 | 0,49 | 0,40 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 395 | 0,92 | 0,48 | 0,42 | 0,50 | 0,33 | 0,98 | 0,84 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 396 | 0,91 | 0,66 | 0,70 | 0,73 | 0,47 | 0,47 | 0,34 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 397 | 0,91 | 0,52 | 0,48 | 0,54 | 0,40 | 0,80 | 0,74 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 398 | 0,91 | 0,26 | 0,45 | 0,48 | 0,44 | 0,44 | 0,74 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
191 ktt ktt;745 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 386 | 0,91 | 0,66 | 0,59 | 0,62 | 0,47 | 0,47 | 0,34 | |
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 387 | 0,91 | 0,53 | 0,57 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 388 | 0,91 | 0,54 | 0,55 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 389 | 0,91 | 0,45 | 0,60 | 0,63 | 0,50 | 0,50 | 0,55 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 390 | 0,91 | 0,37 | 0,54 | 0,58 | 0,48 | 0,48 | 0,63 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 391 | 0,91 | 0,56 | 0,67 | 0,69 | 0,50 | 0,50 | 0,44 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 392 | 0,91 | 0,55 | 0,65 | 0,68 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 393 | 0,91 | 0,65 | 0,71 | 0,73 | 0,48 | 0,48 | 0,35 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 394 | 0,91 | 0,60 | 0,69 | 0,72 | 0,49 | 0,49 | 0,40 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 395 | 0,91 | 0,47 | 0,41 | 0,49 | 0,32 | 0,96 | 0,84 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 396 | 0,91 | 0,66 | 0,71 | 0,73 | 0,47 | 0,47 | 0,34 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 397 | 0,91 | 0,51 | 0,47 | 0,53 | 0,40 | 0,79 | 0,75 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 398 | 0,91 | 0,26 | 0,44 | 0,47 | 0,44 | 0,44 | 0,74 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
192 ktt ktt;746 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 386 | 0,91 | 0,66 | 0,58 | 0,62 | 0,47 | 0,47 | 0,34 | |
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 387 | 0,91 | 0,53 | 0,57 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 388 | 0,91 | 0,54 | 0,55 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 389 | 0,91 | 0,45 | 0,60 | 0,63 | 0,50 | 0,50 | 0,55 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 390 | 0,91 | 0,37 | 0,55 | 0,58 | 0,48 | 0,48 | 0,63 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 391 | 0,91 | 0,56 | 0,67 | 0,69 | 0,50 | 0,50 | 0,44 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 392 | 0,91 | 0,54 | 0,65 | 0,68 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 393 | 0,91 | 0,65 | 0,70 | 0,73 | 0,48 | 0,48 | 0,35 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 394 | 0,91 | 0,60 | 0,68 | 0,71 | 0,49 | 0,49 | 0,40 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 395 | 0,91 | 0,47 | 0,41 | 0,49 | 0,32 | 0,96 | 0,84 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 396 | 0,91 | 0,66 | 0,70 | 0,73 | 0,47 | 0,47 | 0,34 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 397 | 0,91 | 0,51 | 0,46 | 0,53 | 0,39 | 0,79 | 0,75 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 398 | 0,91 | 0,26 | 0,44 | 0,48 | 0,44 | 0,44 | 0,74 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
209 ktt ktt;854 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 386 | 0,91 | 0,67 | 0,59 | 0,62 | 0,47 | 0,47 | 0,33 | |
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 387 | 0,91 | 0,53 | 0,57 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 388 | 0,91 | 0,54 | 0,55 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 389 | 0,91 | 0,45 | 0,59 | 0,63 | 0,50 | 0,50 | 0,55 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 390 | 0,91 | 0,37 | 0,54 | 0,58 | 0,48 | 0,48 | 0,63 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 391 | 0,91 | 0,56 | 0,66 | 0,69 | 0,50 | 0,50 | 0,44 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 392 | 0,91 | 0,55 | 0,65 | 0,68 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 393 | 0,91 | 0,66 | 0,70 | 0,73 | 0,47 | 0,47 | 0,34 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 394 | 0,91 | 0,60 | 0,69 | 0,71 | 0,49 | 0,49 | 0,40 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 395 | 0,91 | 0,47 | 0,41 | 0,49 | 0,32 | 0,96 | 0,84 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 396 | 0,91 | 0,66 | 0,70 | 0,73 | 0,47 | 0,47 | 0,34 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 397 | 0,91 | 0,51 | 0,47 | 0,53 | 0,40 | 0,79 | 0,75 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 398 | 0,91 | 0,26 | 0,44 | 0,48 | 0,44 | 0,44 | 0,74 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
210 ktt ktt;855 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 386 | 0,91 | 0,67 | 0,59 | 0,62 | 0,47 | 0,47 | 0,33 | |
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 387 | 0,91 | 0,53 | 0,57 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 388 | 0,91 | 0,54 | 0,55 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 389 | 0,91 | 0,45 | 0,60 | 0,63 | 0,50 | 0,50 | 0,55 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 390 | 0,91 | 0,37 | 0,54 | 0,58 | 0,48 | 0,48 | 0,63 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 391 | 0,91 | 0,56 | 0,67 | 0,69 | 0,50 | 0,50 | 0,44 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 392 | 0,91 | 0,55 | 0,65 | 0,68 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 393 | 0,91 | 0,66 | 0,71 | 0,73 | 0,48 | 0,48 | 0,34 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 394 | 0,91 | 0,60 | 0,69 | 0,72 | 0,49 | 0,49 | 0,40 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 395 | 0,91 | 0,47 | 0,41 | 0,49 | 0,32 | 0,96 | 0,84 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 396 | 0,91 | 0,66 | 0,71 | 0,73 | 0,47 | 0,47 | 0,34 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 397 | 0,91 | 0,51 | 0,47 | 0,53 | 0,40 | 0,79 | 0,75 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 398 | 0,91 | 0,26 | 0,44 | 0,47 | 0,44 | 0,44 | 0,74 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
211 ktt ktt;856 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 386 | 0,91 | 0,66 | 0,58 | 0,62 | 0,47 | 0,47 | 0,34 | |
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 387 | 0,91 | 0,53 | 0,57 | 0,60 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 388 | 0,91 | 0,54 | 0,55 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 389 | 0,91 | 0,45 | 0,60 | 0,63 | 0,50 | 0,50 | 0,55 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 390 | 0,91 | 0,37 | 0,54 | 0,58 | 0,48 | 0,48 | 0,63 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 391 | 0,91 | 0,56 | 0,67 | 0,69 | 0,50 | 0,50 | 0,44 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 392 | 0,91 | 0,54 | 0,65 | 0,68 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 393 | 0,91 | 0,65 | 0,70 | 0,73 | 0,48 | 0,48 | 0,35 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 394 | 0,91 | 0,60 | 0,68 | 0,71 | 0,49 | 0,49 | 0,40 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 395 | 0,91 | 0,47 | 0,41 | 0,49 | 0,32 | 0,96 | 0,84 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 396 | 0,91 | 0,66 | 0,70 | 0,73 | 0,47 | 0,47 | 0,34 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 397 | 0,91 | 0,51 | 0,46 | 0,53 | 0,39 | 0,79 | 0,75 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 398 | 0,91 | 0,26 | 0,44 | 0,48 | 0,44 | 0,44 | 0,74 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
27 ewd ewd;gh;2008 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 397 | 1,45 | 1,05 | -0,33 | 0,33 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 398 | 1,43 | 1,00 | ||||||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 386, 387, 388, 389, 390, 391 | 152 | 1,75 | -0,06 | -0,84 | -0,64 | -0,39 | 0,02 | 0,59 | 1,26 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 392, 393, 394, 395, 396 | 234 | 2,04 | 0,38 | -1,10 | -1,03 | -0,84 | -0,35 | 0,75 | 1,07 | 1,48 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1005 ewd ewd;ghR;2008 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2008 | 386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 386 | 1,21 | -0,77 | ||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 387 | 1,21 | -0,15 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 388 | 1,21 | -0,20 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 389 | 1,21 | 0,21 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 390 | 1,21 | 0,56 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 391 | 1,21 | -0,27 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 392 | 1,21 | -0,22 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 393 | 1,21 | -0,72 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 394 | 1,21 | -0,46 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 395 | 1,21 | 1,79 | -0,49 | -0,03 | 0,52 | |||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 396 | 1,21 | -0,74 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 397 | 1,21 | 1,17 | -0,37 | 0,37 | ||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 398 | 1,21 | 1,10 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 386, 387, 388, 389, 390, 391 | 152 | 2,24 | -0,84 | -0,66 | -0,44 | -0,09 | 0,40 | 0,94 | ||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 392, 393, 394 | 153 | 2,91 | -0,62 | -0,44 | 0,06 | |||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 395, 396 | 154 | 2,57 | -0,56 | 0,83 | 1,09 | 1,40 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 397, 398 | 155 | 1,89 | 0,23 | 0,81 | 1,54 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
812 zrównywanie paou;gh;2008 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 386, 387, 388, 389, 390, 391 | 152 | 2,12 | -0,79 | -0,59 | -0,37 | 0,01 | 0,52 | 1,10 | |
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 392, 393, 394 | 153 | 2,76 | -0,55 | -0,37 | 0,16 | ||||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 395, 396 | 154 | 2,43 | -0,50 | 0,98 | 1,25 | 1,58 | |||||
386 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;32 | 397, 398 | 155 | 1,79 | 0,34 | 0,96 | 1,73 |