sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 362 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
358 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;07 | docx html | docx html |
359 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;08 | docx html | |
360 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;09 | docx html | |
361 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;10 | docx html | |
362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | docx html | |
363 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;12 | docx html | |
364 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;13 | docx html | |
365 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;14 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1282 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-082 | tak | nie dotyczy | ||||
744 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-082 | nie | doc pdf | nie dotyczy | C | ||
854 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-082 | tak | doc pdf | nie dotyczy | C | ||
745 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-082 | nie | nie dotyczy | A | |||
855 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-082 | tak | nie dotyczy | A | |||
746 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-082 | nie | nie dotyczy | D | |||
856 | 2008-04-22 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-082 | tak | nie dotyczy | D |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
27 | ewd | ewd;gh;2008 | 38 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1005 | ewd | ewd;ghR;2008 | 47 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
310 | ktt | ktt;1154 | 25 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
325 | ktt | ktt;1169 | 25 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
337 | ktt | ktt;1204 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
338 | ktt | ktt;1205 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
348 | ktt | ktt;1215 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
349 | ktt | ktt;1216 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
190 | ktt | ktt;744 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
191 | ktt | ktt;745 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
192 | ktt | ktt;746 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
209 | ktt | ktt;854 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
210 | ktt | ktt;855 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
211 | ktt | ktt;856 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1111 | ktt | ktt;GH-?-082;ewd | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
812 | zrównywanie | paou;gh;2008 | 35 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
310 ktt ktt;1154 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,81 | 0,65 | 0,37 | 0,45 | 0,48 | 0,48 | 0,35 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
325 ktt ktt;1169 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,82 | 0,71 | 0,35 | 0,43 | 0,45 | 0,45 | 0,29 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
337 ktt ktt;1204 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,89 | 0,69 | 0,42 | 0,46 | 0,46 | 0,46 | 0,31 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
338 ktt ktt;1205 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,86 | 0,69 | 0,41 | 0,45 | 0,46 | 0,46 | 0,31 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
348 ktt ktt;1215 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,89 | 0,69 | 0,47 | 0,51 | 0,46 | 0,46 | 0,31 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
349 ktt ktt;1216 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,88 | 0,71 | 0,36 | 0,40 | 0,46 | 0,46 | 0,29 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
190 ktt ktt;744 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,91 | 0,71 | 0,36 | 0,40 | 0,46 | 0,46 | 0,29 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
191 ktt ktt;745 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,91 | 0,73 | 0,34 | 0,38 | 0,44 | 0,44 | 0,27 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
192 ktt ktt;746 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,91 | 0,74 | 0,35 | 0,39 | 0,44 | 0,44 | 0,26 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
209 ktt ktt;854 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,91 | 0,71 | 0,36 | 0,40 | 0,46 | 0,46 | 0,29 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
210 ktt ktt;855 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,91 | 0,73 | 0,34 | 0,38 | 0,44 | 0,44 | 0,27 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
211 ktt ktt;856 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,91 | 0,74 | 0,35 | 0,39 | 0,44 | 0,44 | 0,26 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
27 ewd ewd;gh;2008 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 0,96 | -1,20 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1005 ewd ewd;ghR;2008 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2008 | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 1,21 | -1,03 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 1,41 | -0,39 | 0,33 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
812 zrównywanie paou;gh;2008 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 362 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2008;11 | 362 | 1,32 | 0,34 | -0,32 |