sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1_1 | 334 | 1 | 0; 1 | |
1_2 | 335 | 1 | 0; 1 | ||
2 | 336 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 337 | 1 | 0; 1 | ||
4 | 338 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1280 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-072 | tak | kryterialny | ||||
738 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-072 | nie | doc pdf | kryterialny | |||
848 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-072 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
739 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-072 | nie | kryterialny | ||||
849 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-072 | tak | kryterialny | ||||
740 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-072 | nie | kryterialny | ||||
850 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-072 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
26 | ewd | ewd;gh;2007 | 40 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1003 | ewd | ewd;ghR;2007 | 46 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
335 | ktt | ktt;1202 | 47 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
337 | ktt | ktt;1204 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
346 | ktt | ktt;1213 | 47 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
348 | ktt | ktt;1215 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
187 | ktt | ktt;738 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
188 | ktt | ktt;739 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
189 | ktt | ktt;740 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
206 | ktt | ktt;848 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
207 | ktt | ktt;849 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
208 | ktt | ktt;850 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1110 | ktt | ktt;GH-?-072;ewd | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
811 | zrównywanie | paou;gh;2007 | 34 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (2)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
335 ktt ktt;1202 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 0,88 | 0,61 | 0,31 | 0,36 | 0,49 | 0,49 | 0,39 | |
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 0,88 | 0,93 | 0,28 | 0,31 | 0,25 | 0,25 | 0,07 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 0,88 | 0,96 | 0,27 | 0,29 | 0,20 | 0,20 | 0,04 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 0,88 | 0,87 | 0,13 | 0,17 | 0,34 | 0,34 | 0,13 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 0,88 | 0,76 | 0,18 | 0,23 | 0,43 | 0,43 | 0,24 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
337 ktt ktt;1204 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 0,89 | 0,53 | 0,29 | 0,34 | 0,50 | 0,50 | 0,47 | |
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 0,89 | 0,94 | 0,16 | 0,19 | 0,24 | 0,24 | 0,06 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 0,89 | 0,96 | 0,23 | 0,25 | 0,20 | 0,20 | 0,04 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 0,89 | 0,71 | 0,37 | 0,42 | 0,45 | 0,45 | 0,29 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 0,89 | 0,61 | 0,33 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,39 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
346 ktt ktt;1213 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 0,89 | 0,62 | 0,28 | 0,33 | 0,49 | 0,49 | 0,38 | |
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 0,89 | 0,92 | 0,41 | 0,44 | 0,27 | 0,27 | 0,08 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 0,89 | 0,94 | 0,39 | 0,41 | 0,24 | 0,24 | 0,06 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 0,89 | 0,87 | 0,40 | 0,44 | 0,34 | 0,34 | 0,13 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 0,89 | 0,74 | 0,34 | 0,39 | 0,44 | 0,44 | 0,26 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
348 ktt ktt;1215 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 0,89 | 0,51 | 0,34 | 0,39 | 0,50 | 0,50 | 0,49 | |
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 0,89 | 0,94 | 0,23 | 0,26 | 0,24 | 0,24 | 0,06 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 0,89 | 0,96 | 0,27 | 0,29 | 0,20 | 0,20 | 0,04 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 0,89 | 0,70 | 0,25 | 0,30 | 0,46 | 0,46 | 0,30 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 0,90 | 0,58 | 0,22 | 0,27 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
187 ktt ktt;738 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 0,91 | 0,51 | 0,28 | 0,33 | 0,50 | 0,50 | 0,49 | |
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 0,91 | 0,97 | 0,17 | 0,19 | 0,18 | 0,18 | 0,03 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 0,91 | 0,95 | 0,22 | 0,24 | 0,21 | 0,21 | 0,05 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 0,91 | 0,71 | 0,30 | 0,34 | 0,45 | 0,45 | 0,29 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 0,91 | 0,56 | 0,31 | 0,35 | 0,50 | 0,50 | 0,44 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
188 ktt ktt;739 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 0,91 | 0,50 | 0,27 | 0,32 | 0,50 | 0,50 | 0,50 | |
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 0,91 | 0,97 | 0,18 | 0,20 | 0,18 | 0,18 | 0,03 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 0,91 | 0,95 | 0,23 | 0,25 | 0,21 | 0,21 | 0,05 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 0,91 | 0,71 | 0,30 | 0,34 | 0,45 | 0,45 | 0,29 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 0,91 | 0,56 | 0,31 | 0,35 | 0,50 | 0,50 | 0,44 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
189 ktt ktt;740 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 0,91 | 0,51 | 0,28 | 0,32 | 0,50 | 0,50 | 0,49 | |
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 0,91 | 0,97 | 0,18 | 0,20 | 0,18 | 0,18 | 0,03 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 0,91 | 0,95 | 0,23 | 0,25 | 0,21 | 0,21 | 0,05 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 0,91 | 0,71 | 0,30 | 0,34 | 0,45 | 0,45 | 0,29 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 0,91 | 0,56 | 0,31 | 0,35 | 0,50 | 0,50 | 0,44 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
206 ktt ktt;848 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 0,90 | 0,52 | 0,25 | 0,30 | 0,50 | 0,50 | 0,48 | |
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 0,90 | 0,97 | 0,13 | 0,14 | 0,17 | 0,17 | 0,03 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 0,90 | 0,96 | 0,18 | 0,20 | 0,20 | 0,20 | 0,04 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 0,90 | 0,72 | 0,28 | 0,33 | 0,45 | 0,45 | 0,28 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 0,90 | 0,58 | 0,29 | 0,33 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
207 ktt ktt;849 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 0,90 | 0,52 | 0,25 | 0,30 | 0,50 | 0,50 | 0,48 | |
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 0,90 | 0,97 | 0,13 | 0,15 | 0,17 | 0,17 | 0,03 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 0,90 | 0,96 | 0,18 | 0,20 | 0,20 | 0,20 | 0,04 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 0,90 | 0,72 | 0,28 | 0,33 | 0,45 | 0,45 | 0,28 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 0,90 | 0,58 | 0,29 | 0,34 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
208 ktt ktt;850 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 0,90 | 0,52 | 0,25 | 0,30 | 0,50 | 0,50 | 0,48 | |
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 0,90 | 0,97 | 0,13 | 0,15 | 0,17 | 0,17 | 0,03 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 0,90 | 0,96 | 0,18 | 0,20 | 0,20 | 0,20 | 0,04 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 0,90 | 0,72 | 0,28 | 0,33 | 0,45 | 0,45 | 0,28 | |||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 0,90 | 0,58 | 0,29 | 0,34 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
26 ewd ewd;gh;2007 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 0,56 | -0,16 | |||||||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 0,75 | -5,07 | |||||||||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 0,89 | -3,98 | |||||||||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 0,68 | -1,53 | |||||||||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 0,65 | -0,54 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1003 ewd ewd;ghR;2007 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2007 | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334 | 1,16 | -0,08 | ||||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 335 | 1,16 | -3,60 | ||||||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336 | 1,16 | -3,26 | ||||||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 337 | 1,16 | -1,02 | ||||||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 338 | 1,16 | -0,34 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334, 335 | 146 | 0,64 | -6,29 | -0,23 | ||||||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336, 337, 338 | 174 | 0,84 | -5,13 | -2,27 | 0,15 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
811 zrównywanie paou;gh;2007 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 334, 335 | 146 | 0,69 | -5,56 | 0,02 | |||||
334 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;29 | 336, 337, 338 | 174 | 0,89 | -4,56 | -1,91 | 0,38 |