sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 333 | 2 | 0; 1; 2 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
327 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;22 | docx html | docx html |
328 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;23 | docx html | |
329 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;24 | docx html | |
330 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;25 | docx html | |
331 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;26 | docx html | |
332 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;27 | docx html | |
333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1280 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-072 | tak | nie dotyczy | ||||
738 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-072 | nie | doc pdf | nie dotyczy | |||
848 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-072 | tak | doc pdf | nie dotyczy | |||
739 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-072 | nie | nie dotyczy | ||||
849 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-072 | tak | nie dotyczy | ||||
740 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-072 | nie | nie dotyczy | ||||
850 | 2007-04-24 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-072 | tak | nie dotyczy |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
26 | ewd | ewd;gh;2007 | 40 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1003 | ewd | ewd;ghR;2007 | 46 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
335 | ktt | ktt;1202 | 47 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
337 | ktt | ktt;1204 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
346 | ktt | ktt;1213 | 47 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
348 | ktt | ktt;1215 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
187 | ktt | ktt;738 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
188 | ktt | ktt;739 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
189 | ktt | ktt;740 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
206 | ktt | ktt;848 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
207 | ktt | ktt;849 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
208 | ktt | ktt;850 | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1110 | ktt | ktt;GH-?-072;ewd | 46 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
811 | zrównywanie | paou;gh;2007 | 34 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
335 ktt ktt;1202 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 0,87 | 1,05 | 0,58 | 0,65 | 0,45 | 0,89 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
337 ktt ktt;1204 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 0,89 | 1,10 | 0,52 | 0,58 | 0,42 | 0,84 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
346 ktt ktt;1213 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 0,89 | 1,11 | 0,55 | 0,63 | 0,45 | 0,90 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
348 ktt ktt;1215 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 0,89 | 1,10 | 0,52 | 0,58 | 0,43 | 0,86 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
187 ktt ktt;738 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 0,91 | 1,06 | 0,56 | 0,62 | 0,43 | 0,86 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
188 ktt ktt;739 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 0,90 | 1,06 | 0,56 | 0,62 | 0,43 | 0,86 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
189 ktt ktt;740 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 0,90 | 1,06 | 0,56 | 0,62 | 0,43 | 0,86 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
206 ktt ktt;848 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 0,90 | 1,09 | 0,54 | 0,61 | 0,43 | 0,85 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
207 ktt ktt;849 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 0,89 | 1,09 | 0,54 | 0,61 | 0,43 | 0,85 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
208 ktt ktt;850 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 0,90 | 1,10 | 0,55 | 0,61 | 0,43 | 0,85 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
26 ewd ewd;gh;2007 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 1,40 | -0,18 | -0,54 | 0,54 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1003 ewd ewd;ghR;2007 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2007 | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 1,16 | -0,20 | -0,62 | 0,62 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 1,47 | -0,84 | 0,19 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
811 zrównywanie paou;gh;2007 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 333 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2007;28 | 333 | 1,53 | -0,57 | 0,42 |