sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1_1 | 293 | 1 | 0; 1 | |
1_2 | 294 | 1 | 0; 1 | ||
1_3 | 295 | 1 | 0; 1 | ||
1_4 | 296 | 1 | 0; 1 | ||
1_5 | 297 | 1 | 0; 1 | ||
1_6 | 298 | 1 | 0; 1 | ||
2_1 | 299 | 1 | 0; 1 | ||
2_2 | 300 | 1 | 0; 1 | ||
2_3 | 301 | 1 | 0; 1 | ||
3_1 | 302 | 3 | 0; 1; 2; 3 | ||
3_2 | 303 | 1 | 0; 1 | ||
4_1 | 304 | 1 | 0; 1 | ||
4_2 | 305 | 2 | 0; 1; 2 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1278 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-062 | tak | kryterialny | ||||
732 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-062 | nie | doc pdf | kryterialny | |||
842 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-062 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
733 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-062 | nie | kryterialny | ||||
843 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-062 | tak | kryterialny | ||||
734 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-062 | nie | kryterialny | ||||
844 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-062 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
25 | ewd | ewd;gh;2006 | 41 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (7)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1001 | ewd | ewd;ghR;2006 | 47 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
184 | ktt | ktt;732 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
185 | ktt | ktt;733 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
186 | ktt | ktt;734 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
203 | ktt | ktt;842 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
204 | ktt | ktt;843 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
205 | ktt | ktt;844 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1109 | ktt | ktt;GH-?-062;ewd | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (13)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (4)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
810 | zrównywanie | paou;gh;2006 | 30 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (4)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
184 ktt ktt;732 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 293 | 0,88 | 0,92 | 0,44 | 0,47 | 0,27 | 0,27 | 0,08 | |
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 294 | 0,88 | 0,59 | 0,55 | 0,59 | 0,49 | 0,49 | 0,41 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 295 | 0,88 | 0,38 | 0,51 | 0,55 | 0,49 | 0,49 | 0,62 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 296 | 0,88 | 0,44 | 0,54 | 0,58 | 0,50 | 0,50 | 0,56 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 297 | 0,88 | 0,28 | 0,50 | 0,54 | 0,45 | 0,45 | 0,72 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 298 | 0,88 | 0,62 | 0,45 | 0,50 | 0,48 | 0,48 | 0,38 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 299 | 0,88 | 0,69 | 0,53 | 0,57 | 0,46 | 0,46 | 0,31 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 300 | 0,88 | 0,78 | 0,56 | 0,59 | 0,42 | 0,42 | 0,22 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 301 | 0,88 | 0,73 | 0,57 | 0,60 | 0,45 | 0,45 | 0,27 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 302 | 0,89 | 0,49 | 0,38 | 0,47 | 0,33 | 0,98 | 0,84 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 303 | 0,88 | 0,78 | 0,55 | 0,58 | 0,41 | 0,41 | 0,22 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 304 | 0,88 | 0,23 | 0,37 | 0,41 | 0,42 | 0,42 | 0,77 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 305 | 0,88 | 0,64 | 0,43 | 0,51 | 0,42 | 0,84 | 0,68 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
185 ktt ktt;733 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 293 | 0,88 | 0,92 | 0,44 | 0,47 | 0,27 | 0,27 | 0,08 | |
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 294 | 0,88 | 0,59 | 0,55 | 0,59 | 0,49 | 0,49 | 0,41 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 295 | 0,88 | 0,38 | 0,50 | 0,54 | 0,49 | 0,49 | 0,62 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 296 | 0,88 | 0,44 | 0,53 | 0,58 | 0,50 | 0,50 | 0,56 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 297 | 0,88 | 0,28 | 0,49 | 0,53 | 0,45 | 0,45 | 0,72 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 298 | 0,88 | 0,62 | 0,45 | 0,50 | 0,48 | 0,48 | 0,38 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 299 | 0,88 | 0,69 | 0,53 | 0,57 | 0,46 | 0,46 | 0,31 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 300 | 0,88 | 0,78 | 0,57 | 0,60 | 0,42 | 0,42 | 0,22 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 301 | 0,88 | 0,73 | 0,57 | 0,61 | 0,45 | 0,45 | 0,27 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 302 | 0,88 | 0,47 | 0,36 | 0,46 | 0,32 | 0,97 | 0,84 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 303 | 0,88 | 0,78 | 0,55 | 0,58 | 0,41 | 0,41 | 0,22 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 304 | 0,88 | 0,22 | 0,35 | 0,39 | 0,41 | 0,41 | 0,78 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 305 | 0,88 | 0,63 | 0,42 | 0,50 | 0,42 | 0,84 | 0,68 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
186 ktt ktt;734 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 293 | 0,88 | 0,92 | 0,44 | 0,47 | 0,27 | 0,27 | 0,08 | |
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 294 | 0,88 | 0,59 | 0,55 | 0,59 | 0,49 | 0,49 | 0,41 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 295 | 0,88 | 0,38 | 0,50 | 0,55 | 0,49 | 0,49 | 0,62 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 296 | 0,88 | 0,44 | 0,54 | 0,58 | 0,50 | 0,50 | 0,56 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 297 | 0,88 | 0,28 | 0,49 | 0,53 | 0,45 | 0,45 | 0,72 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 298 | 0,88 | 0,62 | 0,45 | 0,50 | 0,49 | 0,49 | 0,38 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 299 | 0,88 | 0,69 | 0,53 | 0,57 | 0,46 | 0,46 | 0,31 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 300 | 0,88 | 0,78 | 0,56 | 0,60 | 0,42 | 0,42 | 0,22 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 301 | 0,88 | 0,73 | 0,57 | 0,61 | 0,45 | 0,45 | 0,27 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 302 | 0,88 | 0,47 | 0,36 | 0,46 | 0,32 | 0,97 | 0,84 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 303 | 0,88 | 0,78 | 0,55 | 0,58 | 0,41 | 0,41 | 0,22 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 304 | 0,88 | 0,22 | 0,35 | 0,40 | 0,42 | 0,42 | 0,78 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 305 | 0,88 | 0,63 | 0,42 | 0,50 | 0,42 | 0,84 | 0,68 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
203 ktt ktt;842 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 293 | 0,78 | 0,94 | 0,34 | 0,37 | 0,24 | 0,24 | 0,06 | |
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 294 | 0,78 | 0,54 | 0,41 | 0,48 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 295 | 0,78 | 0,31 | 0,39 | 0,45 | 0,46 | 0,46 | 0,69 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 296 | 0,78 | 0,36 | 0,42 | 0,48 | 0,48 | 0,48 | 0,64 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 297 | 0,78 | 0,20 | 0,40 | 0,46 | 0,40 | 0,40 | 0,80 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 298 | 0,78 | 0,56 | 0,32 | 0,39 | 0,50 | 0,50 | 0,44 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 299 | 0,78 | 0,71 | 0,38 | 0,44 | 0,45 | 0,45 | 0,29 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 300 | 0,78 | 0,77 | 0,43 | 0,49 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 301 | 0,78 | 0,70 | 0,46 | 0,51 | 0,46 | 0,46 | 0,30 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 302 | 0,78 | 0,37 | 0,27 | 0,40 | 0,29 | 0,87 | 0,88 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 303 | 0,78 | 0,78 | 0,42 | 0,47 | 0,41 | 0,41 | 0,22 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 304 | 0,78 | 0,17 | 0,26 | 0,32 | 0,38 | 0,38 | 0,83 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 305 | 0,78 | 0,54 | 0,27 | 0,38 | 0,40 | 0,80 | 0,73 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
204 ktt ktt;843 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 293 | 0,77 | 0,95 | 0,29 | 0,32 | 0,22 | 0,22 | 0,05 | |
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 294 | 0,76 | 0,55 | 0,38 | 0,45 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 295 | 0,76 | 0,31 | 0,37 | 0,44 | 0,46 | 0,46 | 0,69 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 296 | 0,76 | 0,36 | 0,39 | 0,45 | 0,48 | 0,48 | 0,64 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 297 | 0,76 | 0,19 | 0,36 | 0,42 | 0,39 | 0,39 | 0,81 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 298 | 0,77 | 0,55 | 0,29 | 0,36 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 299 | 0,76 | 0,69 | 0,37 | 0,43 | 0,46 | 0,46 | 0,31 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 300 | 0,76 | 0,77 | 0,41 | 0,46 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 301 | 0,76 | 0,70 | 0,42 | 0,48 | 0,46 | 0,46 | 0,30 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 302 | 0,77 | 0,36 | 0,26 | 0,39 | 0,28 | 0,85 | 0,88 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 303 | 0,76 | 0,77 | 0,37 | 0,43 | 0,42 | 0,42 | 0,23 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 304 | 0,77 | 0,17 | 0,23 | 0,29 | 0,37 | 0,37 | 0,83 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 305 | 0,77 | 0,55 | 0,27 | 0,39 | 0,40 | 0,80 | 0,73 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
205 ktt ktt;844 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 293 | 0,78 | 0,93 | 0,31 | 0,35 | 0,25 | 0,25 | 0,07 | |
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 294 | 0,77 | 0,55 | 0,40 | 0,46 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 295 | 0,77 | 0,31 | 0,35 | 0,41 | 0,46 | 0,46 | 0,69 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 296 | 0,77 | 0,36 | 0,40 | 0,46 | 0,48 | 0,48 | 0,64 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 297 | 0,77 | 0,19 | 0,36 | 0,41 | 0,39 | 0,39 | 0,81 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 298 | 0,77 | 0,54 | 0,28 | 0,36 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 299 | 0,77 | 0,69 | 0,36 | 0,43 | 0,46 | 0,46 | 0,31 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 300 | 0,77 | 0,76 | 0,44 | 0,49 | 0,43 | 0,43 | 0,24 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 301 | 0,77 | 0,70 | 0,44 | 0,50 | 0,46 | 0,46 | 0,30 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 302 | 0,78 | 0,35 | 0,26 | 0,39 | 0,28 | 0,85 | 0,88 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 303 | 0,77 | 0,76 | 0,39 | 0,45 | 0,42 | 0,42 | 0,24 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 304 | 0,78 | 0,18 | 0,22 | 0,28 | 0,38 | 0,38 | 0,82 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 305 | 0,78 | 0,53 | 0,29 | 0,40 | 0,40 | 0,79 | 0,74 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1109 ktt ktt;GH-?-062;ewd | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 293 | 0,87 | 0,93 | 0,40 | 0,42 | 0,25 | 0,25 | 0,07 | |
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 294 | 0,87 | 0,61 | 0,53 | 0,58 | 0,49 | 0,49 | 0,39 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 295 | 0,87 | 0,39 | 0,49 | 0,53 | 0,49 | 0,49 | 0,61 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 296 | 0,87 | 0,45 | 0,53 | 0,57 | 0,50 | 0,50 | 0,55 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 297 | 0,87 | 0,29 | 0,48 | 0,53 | 0,45 | 0,45 | 0,71 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 298 | 0,87 | 0,64 | 0,43 | 0,48 | 0,48 | 0,48 | 0,36 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 299 | 0,87 | 0,71 | 0,49 | 0,54 | 0,45 | 0,45 | 0,29 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 300 | 0,87 | 0,80 | 0,53 | 0,57 | 0,40 | 0,40 | 0,20 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 301 | 0,87 | 0,75 | 0,54 | 0,58 | 0,43 | 0,43 | 0,25 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 302 | 0,87 | 0,49 | 0,35 | 0,46 | 0,33 | 0,98 | 0,84 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 303 | 0,87 | 0,81 | 0,51 | 0,55 | 0,40 | 0,40 | 0,19 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 304 | 0,87 | 0,23 | 0,34 | 0,39 | 0,42 | 0,42 | 0,77 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 305 | 0,87 | 0,66 | 0,41 | 0,49 | 0,42 | 0,85 | 0,67 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
25 ewd ewd;gh;2006 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 299 | 1,60 | -0,80 | |||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 302 | 1,26 | 1,69 | -0,46 | -0,02 | 0,48 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 303 | 2,01 | -1,14 | |||||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 304 | 1,11 | 1,35 | |||||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 305 | 1,12 | 0,84 | -0,42 | 0,42 | |||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 293, 294, 295, 296, 297, 298 | 142 | 1,75 | -0,28 | -1,95 | -0,90 | -0,07 | 0,37 | 1,08 | 1,47 | ||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 300, 301 | 232 | 2,01 | -0,99 | -0,30 | 0,30 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1001 ewd ewd;ghR;2006 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2006 | 293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 293 | 1,00 | -3,08 | ||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 294 | 1,00 | -0,51 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 295 | 1,00 | 0,53 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 296 | 1,00 | 0,23 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 297 | 1,00 | 1,07 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 298 | 1,00 | -0,68 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 299 | 1,00 | -1,08 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 300 | 1,00 | -1,64 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 301 | 1,00 | -1,29 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 302 | 1,00 | 1,98 | -0,56 | -0,03 | 0,58 | |||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 303 | 1,00 | -1,69 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 304 | 1,00 | 1,45 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 305 | 1,00 | 0,90 | -0,46 | 0,46 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 293, 294, 295, 296, 297, 298 | 142 | 2,19 | -1,83 | -0,98 | -0,31 | 0,04 | 0,60 | 0,92 | ||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 299, 300, 301 | 143 | 2,42 | -1,26 | -0,90 | -0,23 | |||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 302, 303 | 144 | 2,06 | -1,08 | 0,85 | 1,13 | 1,48 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 304, 305 | 145 | 1,56 | 0,04 | 0,69 | 1,69 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
810 zrównywanie paou;gh;2006 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 293, 294, 295, 296, 297, 298 | 142 | 1,93 | -1,96 | -1,01 | -0,24 | 0,16 | 0,80 | 1,15 | |
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 299, 300, 301 | 143 | 2,14 | -1,32 | -0,91 | -0,16 | ||||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 302, 303 | 144 | 1,82 | -1,12 | 1,07 | 1,40 | 1,79 | |||||
293 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;26 | 304, 305 | 145 | 1,37 | 0,16 | 0,89 | 2,04 |