sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 269 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
266 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;08 | docx html | docx html |
267 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;09 | docx html | |
268 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;10 | docx html | |
269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | docx html | |
270 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;12 | docx html | |
286 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;24 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1278 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-062 | tak | nie dotyczy | ||||
732 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-062 | nie | doc pdf | nie dotyczy | A | ||
842 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-062 | tak | doc pdf | nie dotyczy | A | ||
733 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-062 | nie | nie dotyczy | B | |||
843 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-062 | tak | nie dotyczy | B | |||
734 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-062 | nie | nie dotyczy | C | |||
844 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-062 | tak | nie dotyczy | C |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
25 | ewd | ewd;gh;2006 | 41 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1001 | ewd | ewd;ghR;2006 | 47 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
331 | ktt | ktt;1198 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
334 | ktt | ktt;1201 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
335 | ktt | ktt;1202 | 47 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
336 | ktt | ktt;1203 | 42 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
342 | ktt | ktt;1209 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
345 | ktt | ktt;1212 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
346 | ktt | ktt;1213 | 47 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
347 | ktt | ktt;1214 | 42 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
184 | ktt | ktt;732 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
185 | ktt | ktt;733 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
186 | ktt | ktt;734 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
203 | ktt | ktt;842 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
204 | ktt | ktt;843 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
205 | ktt | ktt;844 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1109 | ktt | ktt;GH-?-062;ewd | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
810 | zrównywanie | paou;gh;2006 | 30 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
331 ktt ktt;1198 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,87 | 0,52 | 0,33 | 0,38 | 0,50 | 0,50 | 0,48 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
334 ktt ktt;1201 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,90 | 0,59 | 0,49 | 0,53 | 0,49 | 0,49 | 0,41 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
335 ktt ktt;1202 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,88 | 0,55 | 0,42 | 0,47 | 0,50 | 0,50 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
336 ktt ktt;1203 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,88 | 0,58 | 0,43 | 0,47 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
342 ktt ktt;1209 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,89 | 0,58 | 0,41 | 0,46 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
345 ktt ktt;1212 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,90 | 0,61 | 0,51 | 0,55 | 0,49 | 0,49 | 0,39 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
346 ktt ktt;1213 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,89 | 0,59 | 0,49 | 0,53 | 0,49 | 0,49 | 0,41 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
347 ktt ktt;1214 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,88 | 0,52 | 0,43 | 0,47 | 0,50 | 0,50 | 0,48 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
184 ktt ktt;732 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,88 | 0,60 | 0,45 | 0,50 | 0,49 | 0,49 | 0,40 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
185 ktt ktt;733 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,88 | 0,60 | 0,45 | 0,50 | 0,49 | 0,49 | 0,40 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
186 ktt ktt;734 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,88 | 0,60 | 0,45 | 0,50 | 0,49 | 0,49 | 0,40 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
203 ktt ktt;842 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,78 | 0,58 | 0,35 | 0,42 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
204 ktt ktt;843 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,77 | 0,58 | 0,30 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
205 ktt ktt;844 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,77 | 0,58 | 0,31 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1109 ktt ktt;GH-?-062;ewd | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 0,87 | 0,61 | 0,44 | 0,49 | 0,49 | 0,49 | 0,39 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
25 ewd ewd;gh;2006 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 1,20 | -0,48 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1001 ewd ewd;ghR;2006 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2006 | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 1,00 | -0,54 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 2,11 | -0,09 | 0,18 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
810 zrównywanie paou;gh;2006 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 269 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;11 | 269 | 1,85 | 0,01 | 0,18 |