Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 260 - egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
nie dotyczy26010; 1A; B; C; D

Treść pytania i wiązki pytań (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
259egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;01docx html docx html
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02docx html
261egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;03docx html
262egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;04docx html
263egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;05docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
12782006-04-26egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-?-062taknie dotyczy
7322006-04-26egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-A1-062niedoc pdf pdf nie dotyczyD
8422006-04-26egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-A1-062takdoc pdf pdf nie dotyczyD
7332006-04-26egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-B1-062nienie dotyczyD
8432006-04-26egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-B1-062taknie dotyczyD
7342006-04-26egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-C1-062nienie dotyczyD
8442006-04-26egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-C1-062taknie dotyczyD

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
25ewdewd;gh;200641pokaż (4)
1278ewd: takGH-?-062
842ewd: takGH-A1-062
843ewd: takGH-B1-062
844ewd: takGH-C1-062
pokaż (1)
idopisestymacjadata
12014-11-19MML (Mplus)2014-11-19
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2260
1001ewdewd;ghR;200647pokaż (4)
1278ewd: takGH-?-062
842ewd: takGH-A1-062
843ewd: takGH-B1-062
844ewd: takGH-C1-062
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1normalizacja ekwikwantylowa EWDnie dotyczy2014-08-06
2ewd;ghR;2006MML (Mplus)2015-09-23
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2260
184kttktt;73247pokaż (1)
732ewd: nieGH-A1-062
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2260
185kttktt;73347pokaż (1)
733ewd: nieGH-B1-062
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2260
186kttktt;73447pokaż (1)
734ewd: nieGH-C1-062
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2260
203kttktt;84247pokaż (1)
842ewd: takGH-A1-062
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2260
204kttktt;84347pokaż (1)
843ewd: takGH-B1-062
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2260
205kttktt;84447pokaż (1)
844ewd: takGH-C1-062
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2260
1109kttktt;GH-?-062;ewd47pokaż (1)
1278ewd: takGH-?-062
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
2260
854zrównywaniepaou;gh;2002-2013528pokaż (38)
716ewd: nieGH-A1-021
718ewd: nieGH-A1-031
720ewd: nieGH-A1-042
721ewd: nieGH-B1-042
722ewd: nieGH-C1-042
726ewd: nieGH-A1-052
727ewd: nieGH-B1-052
728ewd: nieGH-C1-052
732ewd: nieGH-A1-062
733ewd: nieGH-B1-062
734ewd: nieGH-C1-062
738ewd: nieGH-A1-072
739ewd: nieGH-B1-072
740ewd: nieGH-C1-072
1282ewd: takGH-?-082
854ewd: takGH-A1-082
855ewd: takGH-B1-082
856ewd: takGH-C1-082
1284ewd: takGH-?-092
860ewd: takGH-A1-092
861ewd: takGH-B1-092
862ewd: takGH-C1-092
1286ewd: takGH-?-102
865ewd: takGH-A1-102
866ewd: takGH-B1-102
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
1290ewd: takGH-H?-122
873ewd: takGH-HA1-122
874ewd: takGH-HB1-122
1291ewd: takGH-P?-122
875ewd: takGH-PA1-122
876ewd: takGH-PB1-122
1477ewd: takGH-HA1-132
1478ewd: takGH-HB1-132
1479ewd: takGH-PA1-132
1480ewd: takGH-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
22003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
282260
810zrównywaniepaou;gh;200630pokaż (3)
732ewd: nieGH-A1-062
733ewd: nieGH-B1-062
734ewd: nieGH-C1-062
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
141260

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
184
ktt
ktt;732
1
2015-10-01

automatyczne KTT
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;022600,880,840,360,400,360,360,16
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
185
ktt
ktt;733
1
2015-10-01

automatyczne KTT
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;022600,880,830,370,400,380,380,17
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
186
ktt
ktt;734
1
2015-10-01

automatyczne KTT
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;022600,880,840,360,400,370,370,16
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
203
ktt
ktt;842
1
2015-10-01

automatyczne KTT
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;022600,780,840,240,290,360,360,16
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
204
ktt
ktt;843
1
2015-10-01

automatyczne KTT
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;022600,770,820,250,310,380,380,18
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
205
ktt
ktt;844
1
2015-10-01

automatyczne KTT
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;022600,780,850,240,300,360,360,15
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
1109
ktt
ktt;GH-?-062;ewd
1
2015-10-01

automatyczne KTT
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;022600,870,850,350,380,360,360,15

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2b3b4b5b6
25
ewd
ewd;gh;2006
1
2014-11-19
MML (Mplus)
2014-11-19
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;022601,11-1,91
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumatrudnośćb1b2b3
1001
ewd
ewd;ghR;2006
2
2015-09-23
MML (Mplus)
ewd;ghR;2006
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;022601,00-2,05
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6b7
854
zrównywanie
paou;gh;2002-2013
22003
2015-05-03
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;022602,22-0,610,50
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6
810
zrównywanie
paou;gh;2006
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
260egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;022601,92-0,610,49
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak