sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 260 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
259 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;01 | docx html | docx html |
260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | docx html | |
261 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;03 | docx html | |
262 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;04 | docx html | |
263 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;05 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1278 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-062 | tak | nie dotyczy | ||||
732 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-062 | nie | doc pdf | nie dotyczy | D | ||
842 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-062 | tak | doc pdf | nie dotyczy | D | ||
733 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-062 | nie | nie dotyczy | D | |||
843 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-062 | tak | nie dotyczy | D | |||
734 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-062 | nie | nie dotyczy | D | |||
844 | 2006-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-062 | tak | nie dotyczy | D |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
25 | ewd | ewd;gh;2006 | 41 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1001 | ewd | ewd;ghR;2006 | 47 | pokaż (4)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
184 | ktt | ktt;732 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
185 | ktt | ktt;733 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
186 | ktt | ktt;734 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
203 | ktt | ktt;842 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
204 | ktt | ktt;843 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
205 | ktt | ktt;844 | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1109 | ktt | ktt;GH-?-062;ewd | 47 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
810 | zrównywanie | paou;gh;2006 | 30 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
184 ktt ktt;732 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | 260 | 0,88 | 0,84 | 0,36 | 0,40 | 0,36 | 0,36 | 0,16 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
185 ktt ktt;733 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | 260 | 0,88 | 0,83 | 0,37 | 0,40 | 0,38 | 0,38 | 0,17 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
186 ktt ktt;734 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | 260 | 0,88 | 0,84 | 0,36 | 0,40 | 0,37 | 0,37 | 0,16 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
203 ktt ktt;842 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | 260 | 0,78 | 0,84 | 0,24 | 0,29 | 0,36 | 0,36 | 0,16 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
204 ktt ktt;843 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | 260 | 0,77 | 0,82 | 0,25 | 0,31 | 0,38 | 0,38 | 0,18 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
205 ktt ktt;844 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | 260 | 0,78 | 0,85 | 0,24 | 0,30 | 0,36 | 0,36 | 0,15 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1109 ktt ktt;GH-?-062;ewd | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | 260 | 0,87 | 0,85 | 0,35 | 0,38 | 0,36 | 0,36 | 0,15 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
25 ewd ewd;gh;2006 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | 260 | 1,11 | -1,91 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1001 ewd ewd;ghR;2006 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2006 | 260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | 260 | 1,00 | -2,05 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | 260 | 2,22 | -0,61 | 0,50 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
810 zrównywanie paou;gh;2006 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 260 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2006;02 | 260 | 1,92 | -0,61 | 0,49 |