sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 228 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
221 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;11 | docx html | docx html |
222 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;12 | docx html | |
223 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;13 | docx html | |
224 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;14 | docx html | |
225 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;15 | docx html | |
226 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;16 | docx html | |
227 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;17 | docx html | |
228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1276 | 2005-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-?-052 | tak | nie dotyczy | ||||
726 | 2005-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-052 | nie | doc pdf | nie dotyczy | A | ||
836 | 2005-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-052 | tak | doc pdf | nie dotyczy | A | ||
727 | 2005-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-052 | nie | nie dotyczy | A | |||
837 | 2005-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-052 | tak | nie dotyczy | A | |||
728 | 2005-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-052 | nie | nie dotyczy | A | |||
838 | 2005-04-26 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-052 | tak | nie dotyczy | A |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
24 | ewd | ewd;gh;2005 | 44 | pokaż (4)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
999 | ewd | ewd;ghR;2005 | 48 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
333 | ktt | ktt;1200 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
334 | ktt | ktt;1201 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
344 | ktt | ktt;1211 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
345 | ktt | ktt;1212 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
181 | ktt | ktt;726 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
182 | ktt | ktt;727 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
183 | ktt | ktt;728 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
200 | ktt | ktt;836 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
201 | ktt | ktt;837 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
202 | ktt | ktt;838 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1108 | ktt | ktt;GH-?-052;ewd | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
809 | zrównywanie | paou;gh;2005 | 36 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
333 ktt ktt;1200 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 0,90 | 0,63 | 0,38 | 0,42 | 0,48 | 0,48 | 0,37 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
334 ktt ktt;1201 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 0,90 | 0,60 | 0,34 | 0,39 | 0,49 | 0,49 | 0,40 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
344 ktt ktt;1211 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 0,88 | 0,62 | 0,39 | 0,43 | 0,49 | 0,49 | 0,38 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
345 ktt ktt;1212 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 0,91 | 0,63 | 0,32 | 0,36 | 0,48 | 0,48 | 0,37 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
181 ktt ktt;726 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 0,89 | 0,67 | 0,35 | 0,40 | 0,47 | 0,47 | 0,33 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
182 ktt ktt;727 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 0,89 | 0,65 | 0,36 | 0,41 | 0,48 | 0,48 | 0,35 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
183 ktt ktt;728 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 0,89 | 0,66 | 0,36 | 0,40 | 0,47 | 0,47 | 0,34 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
200 ktt ktt;836 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 0,79 | 0,60 | 0,18 | 0,25 | 0,49 | 0,49 | 0,40 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
201 ktt ktt;837 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 0,78 | 0,57 | 0,22 | 0,29 | 0,50 | 0,50 | 0,43 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
202 ktt ktt;838 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 0,80 | 0,56 | 0,19 | 0,26 | 0,50 | 0,50 | 0,44 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
24 ewd ewd;gh;2005 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 0,93 | -0,86 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
999 ewd ewd;ghR;2005 | 2 2015-09-23 MML (Mplus) ewd;ghR;2005 | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 1,10 | -0,75 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 1,58 | -0,14 | 0,30 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
809 zrównywanie paou;gh;2005 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 228 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2005;18 | 228 | 1,43 | 0,29 | -0,07 |