sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1_1 | 192 | 1 | 0; 1 | |
1_2 | 193 | 1 | 0; 1 | ||
2 | 194 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 195 | 1 | 0; 1 | ||
4 | 196 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
720 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-042 | nie | doc pdf | kryterialny | |||
1567 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-042 | tak | doc pdf | kryterialny | |||
721 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-042 | nie | kryterialny | ||||
1568 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-042 | tak | kryterialny | ||||
722 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-042 | nie | kryterialny | ||||
1569 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-042 | tak | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
330 | ktt | ktt;1197 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
333 | ktt | ktt;1200 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
341 | ktt | ktt;1208 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
344 | ktt | ktt;1211 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
686 | ktt | ktt;1567 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
687 | ktt | ktt;1568 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
688 | ktt | ktt;1569 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
178 | ktt | ktt;720 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
179 | ktt | ktt;721 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
180 | ktt | ktt;722 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
808 | zrównywanie | paou;gh;2004 | 35 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (2)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
330 ktt ktt;1197 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192 | 0,91 | 0,31 | 0,25 | 0,29 | 0,46 | 0,46 | 0,69 | |
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 193 | 0,91 | 0,88 | 0,29 | 0,32 | 0,33 | 0,33 | 0,12 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194 | 0,90 | 0,90 | 0,32 | 0,35 | 0,30 | 0,30 | 0,10 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 195 | 0,90 | 0,67 | 0,35 | 0,39 | 0,47 | 0,47 | 0,33 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 196 | 0,90 | 0,40 | 0,33 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,60 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
333 ktt ktt;1200 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192 | 0,90 | 0,30 | 0,21 | 0,26 | 0,46 | 0,46 | 0,70 | |
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 193 | 0,90 | 0,85 | 0,28 | 0,31 | 0,36 | 0,36 | 0,15 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194 | 0,90 | 0,86 | 0,36 | 0,40 | 0,34 | 0,34 | 0,14 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 195 | 0,90 | 0,57 | 0,32 | 0,37 | 0,50 | 0,50 | 0,43 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 196 | 0,90 | 0,38 | 0,30 | 0,35 | 0,49 | 0,49 | 0,62 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
341 ktt ktt;1208 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192 | 0,90 | 0,29 | 0,21 | 0,26 | 0,46 | 0,46 | 0,71 | |
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 193 | 0,90 | 0,90 | 0,17 | 0,20 | 0,30 | 0,30 | 0,10 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194 | 0,89 | 0,94 | 0,27 | 0,29 | 0,24 | 0,24 | 0,06 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 195 | 0,89 | 0,69 | 0,31 | 0,36 | 0,46 | 0,46 | 0,31 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 196 | 0,89 | 0,38 | 0,25 | 0,30 | 0,49 | 0,49 | 0,62 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
344 ktt ktt;1211 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192 | 0,89 | 0,25 | 0,20 | 0,25 | 0,43 | 0,43 | 0,75 | |
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 193 | 0,88 | 0,87 | 0,21 | 0,24 | 0,33 | 0,33 | 0,13 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194 | 0,89 | 0,90 | 0,15 | 0,18 | 0,30 | 0,30 | 0,10 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 195 | 0,89 | 0,61 | 0,22 | 0,27 | 0,49 | 0,49 | 0,39 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 196 | 0,88 | 0,39 | 0,26 | 0,31 | 0,49 | 0,49 | 0,61 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
686 ktt ktt;1567 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192 | 0,80 | 0,39 | 0,10 | 0,17 | 0,49 | 0,49 | 0,61 | |
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 193 | 0,80 | 0,93 | 0,03 | 0,07 | 0,25 | 0,25 | 0,07 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194 | 0,80 | 0,83 | 0,20 | 0,26 | 0,37 | 0,37 | 0,17 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 195 | 0,80 | 0,54 | 0,19 | 0,26 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 196 | 0,80 | 0,32 | 0,21 | 0,27 | 0,47 | 0,47 | 0,68 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
687 ktt ktt;1568 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192 | 0,79 | 0,41 | 0,19 | 0,26 | 0,49 | 0,49 | 0,59 | |
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 193 | 0,80 | 0,93 | 0,11 | 0,15 | 0,26 | 0,26 | 0,07 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194 | 0,79 | 0,88 | 0,18 | 0,22 | 0,33 | 0,33 | 0,12 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 195 | 0,80 | 0,55 | 0,13 | 0,20 | 0,50 | 0,50 | 0,45 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 196 | 0,80 | 0,33 | 0,16 | 0,22 | 0,47 | 0,47 | 0,67 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
688 ktt ktt;1569 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192 | 0,83 | 0,41 | 0,22 | 0,29 | 0,49 | 0,49 | 0,59 | |
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 193 | 0,83 | 0,94 | 0,12 | 0,15 | 0,24 | 0,24 | 0,06 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194 | 0,83 | 0,88 | 0,16 | 0,20 | 0,32 | 0,32 | 0,12 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 195 | 0,83 | 0,54 | 0,14 | 0,21 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 196 | 0,83 | 0,35 | 0,15 | 0,21 | 0,48 | 0,48 | 0,65 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
178 ktt ktt;720 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192 | 0,89 | 0,47 | 0,27 | 0,32 | 0,50 | 0,50 | 0,53 | |
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 193 | 0,89 | 0,93 | 0,20 | 0,23 | 0,25 | 0,25 | 0,07 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194 | 0,89 | 0,90 | 0,28 | 0,31 | 0,29 | 0,29 | 0,10 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 195 | 0,89 | 0,57 | 0,32 | 0,37 | 0,49 | 0,49 | 0,43 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 196 | 0,89 | 0,45 | 0,30 | 0,35 | 0,50 | 0,50 | 0,55 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
179 ktt ktt;721 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192 | 0,89 | 0,47 | 0,27 | 0,32 | 0,50 | 0,50 | 0,53 | |
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 193 | 0,89 | 0,93 | 0,20 | 0,23 | 0,25 | 0,25 | 0,07 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194 | 0,89 | 0,90 | 0,28 | 0,31 | 0,29 | 0,29 | 0,10 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 195 | 0,89 | 0,57 | 0,32 | 0,37 | 0,49 | 0,49 | 0,43 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 196 | 0,89 | 0,45 | 0,30 | 0,35 | 0,50 | 0,50 | 0,55 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
180 ktt ktt;722 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192 | 0,89 | 0,47 | 0,27 | 0,32 | 0,50 | 0,50 | 0,53 | |
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 193 | 0,89 | 0,93 | 0,20 | 0,23 | 0,25 | 0,25 | 0,07 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194 | 0,89 | 0,91 | 0,28 | 0,31 | 0,29 | 0,29 | 0,09 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 195 | 0,89 | 0,58 | 0,32 | 0,37 | 0,49 | 0,49 | 0,42 | |||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 196 | 0,89 | 0,45 | 0,30 | 0,35 | 0,50 | 0,50 | 0,55 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192, 193 | 128 | 0,68 | -4,66 | 0,18 | ||||||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194, 195, 196 | 172 | 0,92 | -3,55 | -1,09 | 1,00 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
808 zrównywanie paou;gh;2004 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 192, 193 | 128 | 0,71 | -4,32 | 0,28 | |||||
192 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;30 | 194, 195, 196 | 172 | 0,95 | -3,31 | -0,95 | 1,08 |