sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 177 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
175 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;13 | docx html | docx html |
176 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;14 | docx html | |
177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | docx html | |
178 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;16 | docx html | |
179 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;17 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
720 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-042 | nie | doc pdf | nie dotyczy | C | ||
1567 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-042 | tak | doc pdf | nie dotyczy | C | ||
721 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-042 | nie | nie dotyczy | B | |||
1568 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-042 | tak | nie dotyczy | B | |||
722 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-042 | nie | nie dotyczy | A | |||
1569 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-042 | tak | nie dotyczy | A |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
330 | ktt | ktt;1197 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
333 | ktt | ktt;1200 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
341 | ktt | ktt;1208 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
344 | ktt | ktt;1211 | 49 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
686 | ktt | ktt;1567 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
687 | ktt | ktt;1568 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
688 | ktt | ktt;1569 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
178 | ktt | ktt;720 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
179 | ktt | ktt;721 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
180 | ktt | ktt;722 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
808 | zrównywanie | paou;gh;2004 | 35 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
330 ktt ktt;1197 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 0,90 | 0,78 | 0,40 | 0,43 | 0,42 | 0,42 | 0,22 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
333 ktt ktt;1200 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 0,90 | 0,72 | 0,41 | 0,45 | 0,45 | 0,45 | 0,28 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
341 ktt ktt;1208 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 0,89 | 0,80 | 0,32 | 0,36 | 0,40 | 0,40 | 0,20 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
344 ktt ktt;1211 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 0,88 | 0,80 | 0,34 | 0,38 | 0,40 | 0,40 | 0,20 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
686 ktt ktt;1567 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 0,79 | 0,66 | 0,28 | 0,35 | 0,47 | 0,47 | 0,34 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
687 ktt ktt;1568 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 0,79 | 0,64 | 0,21 | 0,28 | 0,48 | 0,48 | 0,36 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
688 ktt ktt;1569 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 0,82 | 0,67 | 0,38 | 0,43 | 0,47 | 0,47 | 0,33 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
178 ktt ktt;720 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 0,89 | 0,73 | 0,40 | 0,44 | 0,44 | 0,44 | 0,27 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
179 ktt ktt;721 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 0,89 | 0,73 | 0,40 | 0,44 | 0,44 | 0,44 | 0,27 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
180 ktt ktt;722 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 0,89 | 0,75 | 0,38 | 0,42 | 0,43 | 0,43 | 0,25 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 1,21 | -1,00 | 0,12 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
808 zrównywanie paou;gh;2004 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 177 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;15 | 177 | 1,25 | 0,13 | -0,85 |