sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 172 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
163 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;01 | docx html | docx html |
164 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;02 | docx html | |
165 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;03 | docx html | |
166 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;04 | docx html | |
167 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;05 | docx html | |
168 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;06 | docx html | |
169 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;07 | docx html | |
170 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;08 | docx html | |
171 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;09 | docx html | |
172 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;10 | docx html | |
173 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;11 | docx html | |
174 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;12 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
720 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-042 | nie | doc pdf | nie dotyczy | B | ||
1567 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-042 | tak | doc pdf | nie dotyczy | B | ||
721 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-042 | nie | nie dotyczy | A | |||
1568 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-B1-042 | tak | nie dotyczy | A | |||
722 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-042 | nie | nie dotyczy | C | |||
1569 | 2004-05-05 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-C1-042 | tak | nie dotyczy | C |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
686 | ktt | ktt;1567 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
687 | ktt | ktt;1568 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
688 | ktt | ktt;1569 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
178 | ktt | ktt;720 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
179 | ktt | ktt;721 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
180 | ktt | ktt;722 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
808 | zrównywanie | paou;gh;2004 | 35 | pokaż (3)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
686 ktt ktt;1567 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 172 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;10 | 172 | 0,80 | 0,39 | 0,21 | 0,28 | 0,49 | 0,49 | 0,61 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
687 ktt ktt;1568 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 172 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;10 | 172 | 0,79 | 0,43 | 0,18 | 0,25 | 0,50 | 0,50 | 0,57 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
688 ktt ktt;1569 | 1 2016-09-18 automatyczne KTT | 172 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;10 | 172 | 0,83 | 0,34 | 0,16 | 0,22 | 0,48 | 0,48 | 0,66 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
178 ktt ktt;720 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 172 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;10 | 172 | 0,89 | 0,46 | 0,31 | 0,36 | 0,50 | 0,50 | 0,54 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
179 ktt ktt;721 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 172 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;10 | 172 | 0,89 | 0,50 | 0,28 | 0,33 | 0,50 | 0,50 | 0,50 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
180 ktt ktt;722 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 172 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;10 | 172 | 0,89 | 0,45 | 0,32 | 0,37 | 0,50 | 0,50 | 0,55 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 172 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;10 | 172 | 1,53 | 0,78 | 0,26 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
808 zrównywanie paou;gh;2004 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 172 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2004;10 | 172 | 1,56 | 0,26 | 0,87 |