Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 149 - egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;31

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
kryterialny1_114910; 1
1_215010; 1
1_315110; 1
1_415210; 1
1_515310; 1
1_615410; 1
2_115510; 1
2_215610; 1
2_315710; 1
3_115830; 1; 2; 3
3_215910; 1
4_116010; 1
4_216110; 1
4_316210; 1

Treść pytania (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;31docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
7182003-05-08egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-A1-031niedoc pdf pdf kryterialny

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
177kttktt;71848pokaż (1)
718ewd: nieGH-A1-031
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (14)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
35149
36150
37151
38152
39153
40154
41155
42156
43157
44158
45159
46160
47161
48162
854zrównywaniepaou;gh;2002-2013528pokaż (38)
716ewd: nieGH-A1-021
718ewd: nieGH-A1-031
720ewd: nieGH-A1-042
721ewd: nieGH-B1-042
722ewd: nieGH-C1-042
726ewd: nieGH-A1-052
727ewd: nieGH-B1-052
728ewd: nieGH-C1-052
732ewd: nieGH-A1-062
733ewd: nieGH-B1-062
734ewd: nieGH-C1-062
738ewd: nieGH-A1-072
739ewd: nieGH-B1-072
740ewd: nieGH-C1-072
1282ewd: takGH-?-082
854ewd: takGH-A1-082
855ewd: takGH-B1-082
856ewd: takGH-C1-082
1284ewd: takGH-?-092
860ewd: takGH-A1-092
861ewd: takGH-B1-092
862ewd: takGH-C1-092
1286ewd: takGH-?-102
865ewd: takGH-A1-102
866ewd: takGH-B1-102
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
1290ewd: takGH-H?-122
873ewd: takGH-HA1-122
874ewd: takGH-HB1-122
1291ewd: takGH-P?-122
875ewd: takGH-PA1-122
876ewd: takGH-PB1-122
1477ewd: takGH-HA1-132
1478ewd: takGH-HB1-132
1479ewd: takGH-PA1-132
1480ewd: takGH-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
22003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-03
pokaż (4)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
103149, 150, 151, 152, 153, 154124
104155, 156, 157125
105158, 159126
106160, 161, 162127
807zrównywaniepaou;gh;200335pokaż (1)
718ewd: nieGH-A1-031
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (4)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
65149, 150, 151, 152, 153, 154124
66155, 156, 157125
67158, 159126
68160, 161, 162127

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
177
ktt
ktt;718
1
2015-10-01

automatyczne KTT
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311490,890,780,590,620,410,410,22
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311500,890,710,570,600,460,460,29
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311510,890,620,580,620,490,490,38
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311520,890,570,600,630,490,490,43
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311530,890,510,520,560,500,500,49
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311540,890,600,570,610,490,490,40
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311550,890,620,590,630,490,490,38
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311560,890,630,620,650,480,480,37
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311570,890,580,620,660,490,490,42
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311580,900,600,420,520,361,070,80
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311590,890,580,590,630,490,490,42
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311600,900,240,370,420,430,430,76
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311610,890,270,430,470,440,440,73
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;311620,900,220,360,400,410,410,78

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6b7
854
zrównywanie
paou;gh;2002-2013
22003
2015-05-03
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;31149, 150, 151, 152, 153, 1541242,28-1,37-1,15-0,83-0,46-0,020,51
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;31155, 156, 1571252,46-0,86-0,490,07
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;31158, 1591262,17-0,490,710,981,37
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;31160, 161, 1621271,540,210,981,85
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6
807
zrównywanie
paou;gh;2003
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;31149, 150, 151, 152, 153, 1541242,10-1,35-1,11-0,77-0,360,120,69
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;31155, 156, 1571252,26-0,80-0,400,22
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;31158, 1591262,00-0,400,901,191,62
149egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;31160, 161, 1621271,420,361,202,14
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak