sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1_1 | 144 | 1 | 0; 1 | |
1_2 | 145 | 1 | 0; 1 | ||
2 | 146 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 147 | 1 | 0; 1 | ||
4 | 148 | 1 | 0; 1 |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
718 | 2003-05-08 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-031 | nie | doc pdf | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
329 | ktt | ktt;1196 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
330 | ktt | ktt;1197 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
331 | ktt | ktt;1198 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
332 | ktt | ktt;1199 | 42 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
340 | ktt | ktt;1207 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
341 | ktt | ktt;1208 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
342 | ktt | ktt;1209 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
343 | ktt | ktt;1210 | 42 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
177 | ktt | ktt;718 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (5)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
807 | zrównywanie | paou;gh;2003 | 35 | pokaż (1)
| pokaż (2)
| pokaż (2)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
329 ktt ktt;1196 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 144 | 0,90 | 0,49 | 0,36 | 0,41 | 0,50 | 0,50 | 0,51 | |
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 145 | 0,90 | 0,26 | 0,29 | 0,34 | 0,44 | 0,44 | 0,74 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 146 | 0,89 | 0,74 | 0,49 | 0,53 | 0,44 | 0,44 | 0,26 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 147 | 0,89 | 0,45 | 0,45 | 0,49 | 0,50 | 0,50 | 0,55 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 148 | 0,89 | 0,32 | 0,42 | 0,46 | 0,47 | 0,47 | 0,68 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
330 ktt ktt;1197 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 144 | 0,90 | 0,50 | 0,38 | 0,43 | 0,50 | 0,50 | 0,50 | |
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 145 | 0,90 | 0,32 | 0,35 | 0,39 | 0,47 | 0,47 | 0,68 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 146 | 0,90 | 0,72 | 0,41 | 0,45 | 0,45 | 0,45 | 0,28 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 147 | 0,90 | 0,43 | 0,37 | 0,41 | 0,50 | 0,50 | 0,57 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 148 | 0,90 | 0,28 | 0,37 | 0,41 | 0,45 | 0,45 | 0,72 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
331 ktt ktt;1198 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 144 | 0,87 | 0,61 | 0,33 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,39 | |
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 145 | 0,87 | 0,33 | 0,34 | 0,39 | 0,47 | 0,47 | 0,67 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 146 | 0,87 | 0,71 | 0,37 | 0,42 | 0,46 | 0,46 | 0,29 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 147 | 0,87 | 0,44 | 0,38 | 0,43 | 0,50 | 0,50 | 0,56 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 148 | 0,87 | 0,35 | 0,34 | 0,39 | 0,48 | 0,48 | 0,65 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
332 ktt ktt;1199 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 144 | 0,87 | 0,51 | 0,37 | 0,42 | 0,50 | 0,50 | 0,49 | |
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 145 | 0,87 | 0,28 | 0,27 | 0,32 | 0,45 | 0,45 | 0,72 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 146 | 0,87 | 0,79 | 0,34 | 0,38 | 0,41 | 0,41 | 0,21 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 147 | 0,87 | 0,41 | 0,32 | 0,37 | 0,49 | 0,49 | 0,59 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 148 | 0,87 | 0,29 | 0,34 | 0,39 | 0,45 | 0,45 | 0,71 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
340 ktt ktt;1207 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 144 | 0,90 | 0,52 | 0,34 | 0,39 | 0,50 | 0,50 | 0,48 | |
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 145 | 0,90 | 0,28 | 0,37 | 0,41 | 0,45 | 0,45 | 0,72 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 146 | 0,90 | 0,69 | 0,49 | 0,53 | 0,46 | 0,46 | 0,31 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 147 | 0,90 | 0,44 | 0,42 | 0,47 | 0,50 | 0,50 | 0,56 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 148 | 0,90 | 0,35 | 0,39 | 0,43 | 0,48 | 0,48 | 0,65 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
341 ktt ktt;1208 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 144 | 0,89 | 0,48 | 0,43 | 0,47 | 0,50 | 0,50 | 0,52 | |
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 145 | 0,89 | 0,33 | 0,29 | 0,34 | 0,47 | 0,47 | 0,67 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 146 | 0,89 | 0,69 | 0,35 | 0,40 | 0,46 | 0,46 | 0,31 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 147 | 0,89 | 0,50 | 0,40 | 0,44 | 0,50 | 0,50 | 0,50 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 148 | 0,89 | 0,33 | 0,32 | 0,37 | 0,47 | 0,47 | 0,67 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
342 ktt ktt;1209 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 144 | 0,88 | 0,57 | 0,45 | 0,49 | 0,50 | 0,50 | 0,43 | |
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 145 | 0,89 | 0,30 | 0,33 | 0,38 | 0,46 | 0,46 | 0,70 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 146 | 0,89 | 0,70 | 0,38 | 0,42 | 0,46 | 0,46 | 0,30 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 147 | 0,89 | 0,41 | 0,42 | 0,47 | 0,49 | 0,49 | 0,59 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 148 | 0,89 | 0,31 | 0,36 | 0,41 | 0,47 | 0,47 | 0,69 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
343 ktt ktt;1210 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 144 | 0,88 | 0,54 | 0,37 | 0,42 | 0,50 | 0,50 | 0,46 | |
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 145 | 0,88 | 0,22 | 0,29 | 0,34 | 0,41 | 0,41 | 0,78 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 146 | 0,87 | 0,79 | 0,41 | 0,45 | 0,41 | 0,41 | 0,21 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 147 | 0,88 | 0,42 | 0,33 | 0,38 | 0,49 | 0,49 | 0,58 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 148 | 0,87 | 0,33 | 0,39 | 0,44 | 0,47 | 0,47 | 0,67 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
177 ktt ktt;718 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 144 | 0,89 | 0,68 | 0,48 | 0,52 | 0,47 | 0,47 | 0,32 | |
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 145 | 0,90 | 0,26 | 0,26 | 0,30 | 0,44 | 0,44 | 0,74 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 146 | 0,90 | 0,71 | 0,28 | 0,33 | 0,45 | 0,45 | 0,29 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 147 | 0,90 | 0,48 | 0,32 | 0,37 | 0,50 | 0,50 | 0,52 | |||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 148 | 0,90 | 0,35 | 0,34 | 0,38 | 0,48 | 0,48 | 0,65 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 144, 145 | 123 | 1,31 | -1,08 | 1,19 | ||||||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 146, 147, 148 | 171 | 1,17 | -1,92 | -0,14 | 1,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
807 zrównywanie paou;gh;2003 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 144, 145 | 123 | 1,22 | -1,04 | 1,42 | |||||
144 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;30 | 146, 147, 148 | 171 | 1,08 | -1,95 | -0,01 | 1,71 |