Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


bazapytania

Pytanie 142 - egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;28

Kryteria oceny (-)

sposób ocenynumer kryterium ocenyid kryterium ocenyliczba punktówschemat punktowaniaschemat odpowiedzi
nie dotyczy14210; 1

Treść pytania i wiązki pytań (-)

id pytaniaopistreśćtreść wiązki
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;28docx html docx html
143egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;29docx html

Testy (-)

id testudatarodzaj egzaminuczęść egzaminuarkuszewdopistreśćklucz ocenysposób ocenypoprawna odpowiedź
7182003-05-08egzamin gimnazjalnyhumanistycznaGH-A1-031niedoc pdf pdf nie dotyczy

Skale (-)

id skalirodzajopisliczba elementówtestyskalowaniaelementy skali
329kttktt;119646pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
26142
330kttktt;119748pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
10142
331kttktt;119846pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
10142
332kttktt;119942pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
10142
340kttktt;120746pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
26142
341kttktt;120848pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
10142
342kttktt;120946pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
10142
343kttktt;121042pokaż (0)
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
10142
177kttktt;71848pokaż (1)
718ewd: nieGH-A1-031
pokaż (1)
idopisestymacjadata
1automatyczne KTTnie dotyczy2015-10-01
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
28142
854zrównywaniepaou;gh;2002-2013528pokaż (38)
716ewd: nieGH-A1-021
718ewd: nieGH-A1-031
720ewd: nieGH-A1-042
721ewd: nieGH-B1-042
722ewd: nieGH-C1-042
726ewd: nieGH-A1-052
727ewd: nieGH-B1-052
728ewd: nieGH-C1-052
732ewd: nieGH-A1-062
733ewd: nieGH-B1-062
734ewd: nieGH-C1-062
738ewd: nieGH-A1-072
739ewd: nieGH-B1-072
740ewd: nieGH-C1-072
1282ewd: takGH-?-082
854ewd: takGH-A1-082
855ewd: takGH-B1-082
856ewd: takGH-C1-082
1284ewd: takGH-?-092
860ewd: takGH-A1-092
861ewd: takGH-B1-092
862ewd: takGH-C1-092
1286ewd: takGH-?-102
865ewd: takGH-A1-102
866ewd: takGH-B1-102
1288ewd: takGH-?-112
869ewd: takGH-A1-112
870ewd: takGH-B1-112
1290ewd: takGH-H?-122
873ewd: takGH-HA1-122
874ewd: takGH-HB1-122
1291ewd: takGH-P?-122
875ewd: takGH-PA1-122
876ewd: takGH-PB1-122
1477ewd: takGH-HA1-132
1478ewd: takGH-HB1-132
1479ewd: takGH-PA1-132
1480ewd: takGH-PB1-132
pokaż (1)
idopisestymacjadata
22003zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper populMML (IRT.ADO)2015-05-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
99142
807zrównywaniepaou;gh;200335pokaż (1)
718ewd: nieGH-A1-031
pokaż (2)
idopisestymacjadata
1zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31MML (IRT.ADO)2014-10-31
2norma zrównująca do wyniku w roku 2012MML (IRT.ADO)2015-06-03
pokaż (1)
kolejnośćid kryteriumid pseudokryterium
61142

Parametry psychometryczne (-)

KTT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
329
ktt
ktt;1196
1
2015-10-01

automatyczne KTT
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;281420,900,780,240,290,410,410,22
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
330
ktt
ktt;1197
1
2015-10-01

automatyczne KTT
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;281420,910,750,170,210,430,430,25
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
331
ktt
ktt;1198
1
2015-10-01

automatyczne KTT
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;281420,870,850,180,230,360,360,15
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
332
ktt
ktt;1199
1
2015-10-01

automatyczne KTT
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;281420,870,790,140,180,410,410,21
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
340
ktt
ktt;1207
1
2015-10-01

automatyczne KTT
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;281420,900,810,240,280,400,400,19
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
341
ktt
ktt;1208
1
2015-10-01

automatyczne KTT
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;281420,900,770,200,240,420,420,23
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
342
ktt
ktt;1209
1
2015-10-01

automatyczne KTT
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;281420,890,880,280,320,320,320,12
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
343
ktt
ktt;1210
1
2015-10-01

automatyczne KTT
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;281420,880,760,200,250,430,430,24
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumarmeanrirritrsksdtrudność
177
ktt
ktt;718
1
2015-10-01

automatyczne KTT
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;281420,900,760,220,260,420,420,24

IRT (-)

skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6b7
854
zrównywanie
paou;gh;2002-2013
22003
2015-05-03
MML (IRT.ADO)
zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;281420,60-2,23
skalaskalowaniepytanieopis pytańkryteria ocenyid pseudokryteriumab1cb2b3b4b5b6
807
zrównywanie
paou;gh;2003
1
2014-10-31
MML (IRT.ADO)
zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31
142egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;281420,55-2,28
bazapytania.txt · ostatnio zmienione: 2015/04/30 13:20 przez zozlak