sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 126 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
124 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;10 | docx html | docx html |
125 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;11 | docx html | |
126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | docx html | |
127 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;13 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
718 | 2003-05-08 | egzamin gimnazjalny | humanistyczna | GH-A1-031 | nie | doc pdf | nie dotyczy | D |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
329 | ktt | ktt;1196 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
330 | ktt | ktt;1197 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
331 | ktt | ktt;1198 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
332 | ktt | ktt;1199 | 42 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
340 | ktt | ktt;1207 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
341 | ktt | ktt;1208 | 48 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
342 | ktt | ktt;1209 | 46 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
343 | ktt | ktt;1210 | 42 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
177 | ktt | ktt;718 | 48 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
854 | zrównywanie | paou;gh;2002-2013 | 528 | pokaż (38)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
807 | zrównywanie | paou;gh;2003 | 35 | pokaż (1)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
329 ktt ktt;1196 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | 126 | 0,90 | 0,81 | 0,36 | 0,39 | 0,39 | 0,39 | 0,19 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
330 ktt ktt;1197 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | 126 | 0,90 | 0,78 | 0,35 | 0,38 | 0,41 | 0,41 | 0,22 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
331 ktt ktt;1198 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | 126 | 0,87 | 0,82 | 0,31 | 0,35 | 0,39 | 0,39 | 0,18 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
332 ktt ktt;1199 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | 126 | 0,87 | 0,78 | 0,31 | 0,36 | 0,41 | 0,41 | 0,22 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
340 ktt ktt;1207 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | 126 | 0,90 | 0,79 | 0,28 | 0,32 | 0,41 | 0,41 | 0,21 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
341 ktt ktt;1208 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | 126 | 0,89 | 0,79 | 0,38 | 0,42 | 0,41 | 0,41 | 0,21 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
342 ktt ktt;1209 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | 126 | 0,89 | 0,74 | 0,43 | 0,48 | 0,44 | 0,44 | 0,26 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
343 ktt ktt;1210 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | 126 | 0,88 | 0,79 | 0,30 | 0,34 | 0,41 | 0,41 | 0,21 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
177 ktt ktt;718 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | 126 | 0,90 | 0,79 | 0,34 | 0,38 | 0,40 | 0,40 | 0,21 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
854 zrównywanie paou;gh;2002-2013 | 22003 2015-05-03 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; gimnazjum hum, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.05.04; proper popul | 126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | 126 | 1,14 | -1,31 | 0,16 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
807 zrównywanie paou;gh;2003 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 126 | egzamin gimnazjalny;humanistyczna;2003;12 | 126 | 1,05 | -1,27 | 0,17 |