sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 1203 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
1203 | sprawdzian;;2005;03 | docx html | docx html |
1204 | sprawdzian;;2005;04 | docx html | |
1205 | sprawdzian;;2005;05 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
593 | 2005-04-05 | sprawdzian | S-A1-052 | nie | doc pdf | nie dotyczy | B | |||
594 | 2005-04-05 | sprawdzian | S-A1-052 | tak | doc pdf | nie dotyczy | B |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5 | ewd | ewd;s;2005 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
991 | ewd | ewd;sR;2005 | 37 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
280 | ktt | ktt;1124 | 39 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
281 | ktt | ktt;1125 | 37 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
291 | ktt | ktt;1135 | 39 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
292 | ktt | ktt;1136 | 37 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
567 | ktt | ktt;593 | 37 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
568 | ktt | ktt;594 | 37 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 | zrównywanie | paou;s;2002-2014 | 379 | pokaż (21)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
781 | zrównywanie | paou;s;2005 | 29 | pokaż (1)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
280 ktt ktt;1124 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1203 | sprawdzian;;2005;03 | 1203 | 0,91 | 0,84 | 0,33 | 0,37 | 0,37 | 0,37 | 0,16 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
281 ktt ktt;1125 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1203 | sprawdzian;;2005;03 | 1203 | 0,88 | 0,87 | 0,40 | 0,43 | 0,34 | 0,34 | 0,13 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
291 ktt ktt;1135 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1203 | sprawdzian;;2005;03 | 1203 | 0,91 | 0,87 | 0,36 | 0,40 | 0,34 | 0,34 | 0,13 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
292 ktt ktt;1136 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1203 | sprawdzian;;2005;03 | 1203 | 0,89 | 0,82 | 0,38 | 0,41 | 0,38 | 0,38 | 0,18 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
567 ktt ktt;593 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1203 | sprawdzian;;2005;03 | 1203 | 0,88 | 0,79 | 0,43 | 0,48 | 0,40 | 0,40 | 0,21 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
568 ktt ktt;594 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1203 | sprawdzian;;2005;03 | 1203 | 0,87 | 0,80 | 0,43 | 0,47 | 0,40 | 0,40 | 0,20 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5 ewd ewd;s;2005 | 2 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 1203 | sprawdzian;;2005;03 | 1203 | 1,38 | -1,35 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
41 zrównywanie paou;s;2002-2014 | 10003 2015-04-18 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; sprawdzian 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.04.18; proper popul | 1203 | sprawdzian;;2005;03 | 1203 | 1,76 | 0,25 | -0,76 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
781 zrównywanie paou;s;2005 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 1203 | sprawdzian;;2005;03 | 1203 | 1,78 | -0,82 | 0,25 |