sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 1165 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
1162 | sprawdzian;;2004;01 | docx html | docx html |
1163 | sprawdzian;;2004;02 | docx html | |
1164 | sprawdzian;;2004;03 | docx html | |
1165 | sprawdzian;;2004;04 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
586 | 2004-04-01 | sprawdzian | S-A1-042 | nie | doc pdf | nie dotyczy | D | |||
587 | 2004-04-01 | sprawdzian | S-A1-042 | tak | doc pdf | nie dotyczy | D |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | ewd | ewd;s;2004 | 32 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
990 | ewd | ewd;sR;2004 | 39 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
278 | ktt | ktt;1122 | 40 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
280 | ktt | ktt;1124 | 39 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
289 | ktt | ktt;1133 | 40 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
291 | ktt | ktt;1135 | 39 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
361 | ktt | ktt;1231 | 35 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
362 | ktt | ktt;1232 | 35 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
565 | ktt | ktt;586 | 39 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
566 | ktt | ktt;587 | 39 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 | zrównywanie | paou;s;2002-2014 | 379 | pokaż (21)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
780 | zrównywanie | paou;s;2004 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
278 ktt ktt;1122 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1165 | sprawdzian;;2004;04 | 1165 | 0,90 | 0,57 | 0,56 | 0,60 | 0,49 | 0,49 | 0,42 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
280 ktt ktt;1124 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1165 | sprawdzian;;2004;04 | 1165 | 0,91 | 0,49 | 0,50 | 0,54 | 0,50 | 0,50 | 0,51 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
289 ktt ktt;1133 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1165 | sprawdzian;;2004;04 | 1165 | 0,90 | 0,55 | 0,43 | 0,48 | 0,50 | 0,50 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
291 ktt ktt;1135 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1165 | sprawdzian;;2004;04 | 1165 | 0,90 | 0,53 | 0,55 | 0,59 | 0,50 | 0,50 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
361 ktt ktt;1231 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1165 | sprawdzian;;2004;04 | 1165 | 0,88 | 0,50 | 0,46 | 0,51 | 0,50 | 0,50 | 0,50 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
362 ktt ktt;1232 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1165 | sprawdzian;;2004;04 | 1165 | 0,87 | 0,54 | 0,44 | 0,48 | 0,50 | 0,50 | 0,46 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
565 ktt ktt;586 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1165 | sprawdzian;;2004;04 | 1165 | 0,89 | 0,53 | 0,49 | 0,53 | 0,50 | 0,50 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
566 ktt ktt;587 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1165 | sprawdzian;;2004;04 | 1165 | 0,89 | 0,55 | 0,47 | 0,52 | 0,50 | 0,50 | 0,45 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
4 ewd ewd;s;2004 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 1165 | sprawdzian;;2004;04 | 1165 | 1,39 | -0,19 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
41 zrównywanie paou;s;2002-2014 | 10003 2015-04-18 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; sprawdzian 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.04.18; proper popul | 1165 | sprawdzian;;2004;04 | 1165 | 1,60 | 0,04 | -0,01 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | b1 | c | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
780 zrównywanie paou;s;2004 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 1165 | sprawdzian;;2004;04 | 1165 | 1,54 | -0,01 | 0,04 |