sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 1125 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
1123 | sprawdzian;;2003;01 | docx html | docx html |
1124 | sprawdzian;;2003;02 | docx html | |
1125 | sprawdzian;;2003;03 | docx html | |
1126 | sprawdzian;;2003;04 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
579 | 2003-04-08 | sprawdzian | S-A1-032 | nie | doc pdf | nie dotyczy | C | |||
580 | 2003-04-08 | sprawdzian | S-A1-032 | tak | doc pdf | nie dotyczy | C |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 | ewd | ewd;s;2003 | 31 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
989 | ewd | ewd;sR;2003 | 39 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
277 | ktt | ktt;1121 | 37 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
278 | ktt | ktt;1122 | 40 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
279 | ktt | ktt;1123 | 37 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
288 | ktt | ktt;1132 | 37 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
289 | ktt | ktt;1133 | 40 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
290 | ktt | ktt;1134 | 37 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
563 | ktt | ktt;579 | 39 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
564 | ktt | ktt;580 | 39 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 | zrównywanie | paou;s;2002-2014 | 379 | pokaż (21)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
779 | zrównywanie | paou;s;2003 | 31 | pokaż (1)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
277 ktt ktt;1121 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1125 | sprawdzian;;2003;03 | 1125 | 0,89 | 0,91 | 0,46 | 0,48 | 0,29 | 0,29 | 0,09 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
278 ktt ktt;1122 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1125 | sprawdzian;;2003;03 | 1125 | 0,90 | 0,89 | 0,33 | 0,36 | 0,31 | 0,31 | 0,11 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
279 ktt ktt;1123 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1125 | sprawdzian;;2003;03 | 1125 | 0,88 | 0,86 | 0,41 | 0,44 | 0,34 | 0,34 | 0,14 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
288 ktt ktt;1132 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1125 | sprawdzian;;2003;03 | 1125 | 0,90 | 0,92 | 0,36 | 0,38 | 0,27 | 0,27 | 0,08 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
289 ktt ktt;1133 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1125 | sprawdzian;;2003;03 | 1125 | 0,90 | 0,90 | 0,34 | 0,37 | 0,31 | 0,31 | 0,10 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
290 ktt ktt;1134 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1125 | sprawdzian;;2003;03 | 1125 | 0,88 | 0,88 | 0,34 | 0,37 | 0,32 | 0,32 | 0,12 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
563 ktt ktt;579 | 1 2015-09-30 automatyczne KTT | 1125 | sprawdzian;;2003;03 | 1125 | 0,86 | 0,88 | 0,39 | 0,43 | 0,33 | 0,33 | 0,12 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
564 ktt ktt;580 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1125 | sprawdzian;;2003;03 | 1125 | 0,85 | 0,89 | 0,35 | 0,40 | 0,31 | 0,31 | 0,11 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | trudność | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 | b7 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3 ewd ewd;s;2003 | 1 2014-11-19 MML (Mplus) 2014-11-19 | 1125 | sprawdzian;;2003;03 | 1125 | 1,44 | -1,95 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
41 zrównywanie paou;s;2002-2014 | 10003 2015-04-18 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; sprawdzian 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.04.18; proper popul | 1125 | sprawdzian;;2003;03 | 1125 | 1,72 | 0,24 | -1,53 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
779 zrównywanie paou;s;2003 | 1 2014-10-31 MML (IRT.ADO) zrównywanie;badanie 2014;estymacja parametrów zadań (jako wartości startowych dla estymacji zrównującej);2014-10-31 | 1125 | sprawdzian;;2003;03 | 1125 | 1,76 | 0,24 | -1,39 |