sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
kryterialny | 1 | 1116 | 1 | 0; 1 | |
2 | 1117 | 1 | 0; 1 | ||
3 | 1118 | 2 | 0; 1; 2 | ||
4 | 1119 | 1 | 0; 1 | ||
5 | 1120 | 2 | 0; 1; 2 | ||
6 | 1121 | 2 | 0; 1; 2 | ||
7 | 1122 | 1 | 0; 1 |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
572 | 2002-04-10 | sprawdzian | S-A1-021 | nie | doc pdf | kryterialny | ||||
573 | 2002-04-10 | sprawdzian | S-A1-021 | tak | doc pdf | kryterialny |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1025 | ewd | ewd;sR;2002 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (7)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
107 | ktt | ktt;572 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (7)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
108 | ktt | ktt;573 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (7)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
778 | zrównywanie | paou;s;2002 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (2)
| pokaż (7)
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 | zrównywanie | paou;s;2002-2014 | 379 | pokaż (21)
| pokaż (1)
| pokaż (2)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
107 ktt ktt;572 | 1 2015-09-30 automatyczne KTT | 1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1116 | 0,86 | 0,79 | 0,31 | 0,37 | 0,41 | 0,41 | 0,21 | |
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1117 | 0,87 | 0,75 | 0,22 | 0,28 | 0,43 | 0,43 | 0,25 | |||
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1118 | 0,86 | 1,74 | 0,38 | 0,45 | 0,28 | 0,55 | 0,13 | |||
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1119 | 0,86 | 0,94 | 0,32 | 0,35 | 0,25 | 0,25 | 0,06 | |||
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1120 | 0,86 | 1,12 | 0,39 | 0,48 | 0,36 | 0,73 | 0,44 | |||
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1121 | 0,86 | 1,68 | 0,40 | 0,47 | 0,29 | 0,58 | 0,16 | |||
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1122 | 0,86 | 0,53 | 0,37 | 0,43 | 0,50 | 0,50 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
108 ktt ktt;573 | 1 2015-09-30 automatyczne KTT | 1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1116 | 0,76 | 0,75 | 0,23 | 0,31 | 0,43 | 0,43 | 0,25 | |
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1117 | 0,77 | 0,71 | 0,19 | 0,26 | 0,45 | 0,45 | 0,29 | |||
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1118 | 0,76 | 1,64 | 0,27 | 0,37 | 0,32 | 0,63 | 0,18 | |||
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1119 | 0,76 | 0,90 | 0,24 | 0,28 | 0,30 | 0,30 | 0,10 | |||
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1120 | 0,76 | 0,95 | 0,27 | 0,38 | 0,35 | 0,71 | 0,52 | |||
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1121 | 0,76 | 1,57 | 0,31 | 0,41 | 0,32 | 0,65 | 0,22 | |||
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1122 | 0,76 | 0,44 | 0,22 | 0,30 | 0,50 | 0,50 | 0,56 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
41 zrównywanie paou;s;2002-2014 | 10003 2015-04-18 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; sprawdzian 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.04.18; proper popul | 1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1116, 1117, 1118, 1119 | 43 | 0,86 | -4,85 | -4,27 | -3,43 | -2,09 | -0,20 | ||
1116 | sprawdzian;;2002;25 | 1120, 1121, 1122 | 44 | 1,02 | -3,68 | -2,60 | -1,38 | -0,10 | 1,44 |