sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 1108 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
1106 | sprawdzian;;2002;17 | docx html | docx html |
1107 | sprawdzian;;2002;18 | docx html | |
1108 | sprawdzian;;2002;19 | docx html | |
1109 | sprawdzian;;2002;20 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
572 | 2002-04-10 | sprawdzian | S-A1-021 | nie | doc pdf | nie dotyczy | C | |||
573 | 2002-04-10 | sprawdzian | S-A1-021 | tak | doc pdf | nie dotyczy | C |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1025 | ewd | ewd;sR;2002 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
107 | ktt | ktt;572 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
108 | ktt | ktt;573 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
778 | zrównywanie | paou;s;2002 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 | zrównywanie | paou;s;2002-2014 | 379 | pokaż (21)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
107 ktt ktt;572 | 1 2015-09-30 automatyczne KTT | 1108 | sprawdzian;;2002;19 | 1108 | 0,86 | 0,92 | 0,38 | 0,42 | 0,28 | 0,28 | 0,08 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
108 ktt ktt;573 | 1 2015-09-30 automatyczne KTT | 1108 | sprawdzian;;2002;19 | 1108 | 0,76 | 0,90 | 0,28 | 0,33 | 0,30 | 0,30 | 0,10 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
41 zrównywanie paou;s;2002-2014 | 10003 2015-04-18 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; sprawdzian 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.04.18; proper popul | 1108 | sprawdzian;;2002;19 | 1108 | 1,89 | 0,17 | -1,85 |