sposób oceny | numer kryterium oceny | id kryterium oceny | liczba punktów | schemat punktowania | schemat odpowiedzi |
---|---|---|---|---|---|
nie dotyczy | 1099 | 1 | 0; 1 | A; B; C; D |
id pytania | opis | treść | treść wiązki |
---|---|---|---|
1097 | sprawdzian;;2002;08 | docx html | docx html |
1098 | sprawdzian;;2002;09 | docx html | |
1099 | sprawdzian;;2002;10 | docx html |
id testu | data | rodzaj egzaminu | część egzaminu | arkusz | ewd | opis | treść | klucz oceny | sposób oceny | poprawna odpowiedź |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
572 | 2002-04-10 | sprawdzian | S-A1-021 | nie | doc pdf | nie dotyczy | C | |||
573 | 2002-04-10 | sprawdzian | S-A1-021 | tak | doc pdf | nie dotyczy | C |
id skali | rodzaj | opis | liczba elementów | testy | skalowania | elementy skali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1025 | ewd | ewd;sR;2002 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
277 | ktt | ktt;1121 | 37 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
288 | ktt | ktt;1132 | 37 | pokaż (0) | pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
107 | ktt | ktt;572 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
108 | ktt | ktt;573 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
778 | zrównywanie | paou;s;2002 | 33 | pokaż (1)
| pokaż (2)
| pokaż (1)
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 | zrównywanie | paou;s;2002-2014 | 379 | pokaż (21)
| pokaż (1)
| pokaż (1)
|
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
277 ktt ktt;1121 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1099 | sprawdzian;;2002;10 | 1099 | 0,89 | 0,68 | 0,36 | 0,41 | 0,47 | 0,47 | 0,32 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
288 ktt ktt;1132 | 1 2015-10-01 automatyczne KTT | 1099 | sprawdzian;;2002;10 | 1099 | 0,90 | 0,70 | 0,31 | 0,36 | 0,46 | 0,46 | 0,30 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
107 ktt ktt;572 | 1 2015-09-30 automatyczne KTT | 1099 | sprawdzian;;2002;10 | 1099 | 0,86 | 0,64 | 0,38 | 0,44 | 0,48 | 0,48 | 0,36 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | ar | mean | rir | rit | rsk | sd | trudność |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
108 ktt ktt;573 | 1 2015-09-30 automatyczne KTT | 1099 | sprawdzian;;2002;10 | 1099 | 0,76 | 0,53 | 0,21 | 0,29 | 0,50 | 0,50 | 0,47 |
skala | skalowanie | pytanie | opis pytań | kryteria oceny | id pseudokryterium | a | c | b1 | b2 | b3 | b4 | b5 | b6 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
41 zrównywanie paou;s;2002-2014 | 10003 2015-04-18 MML (IRT.ADO) zrównywanie; badanie 2014; sprawdzian 2002-2013, ref=2012; PV warunkowane pvreg(schlmean_plik_l1 schlmean_plik_l2 interaction_schlmean i.gender i.dysleksja i.czy_w_modelu_zrownywania ||teryt: ||id_szkoly:); stan na 2015.04.18; proper popul | 1099 | sprawdzian;;2002;10 | 1099 | 1,29 | 0,17 | -0,38 |